Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych części pomieszczeń w budynku Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanym w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 1A

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 523 23 20 , fax. 58 523 31 10
  • Data zamieszczenia: 2015-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 8 8
    80-309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 523 23 20, fax. 58 523 31 10
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych części pomieszczeń w budynku Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanym w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 1A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7, 45442100-8, 45111300-1, 45400000-1. 2. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót remontowych części pomieszczeń w budynku Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanym w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 1A. 3. Zakres robót obejmuje: 1) Prac budowlane: a) Pokoje biurowe: III piętro: od 301 do 309a, 312, 318, 320, 323, 324; II piętro: 202, 221, 222, 224; I piętro: 101, 102, 103, od 110 do 118, od 121 do 123, WC: - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów, pomalowanie dwukrotne farbą emulsyjną w kolorze jasnym; - cekolowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach: II piętro: od 202 do 204, I piętro: 106, 110, 110a, 111, WC; - rozbiórka istniejącej wykładziny tekstylnej; - ułożenie wykładziny dywanowej wraz z cokolikami, wykładzina z płytek dywanowych z runem polipropylenowo-poliamidowym, pętelkowym, o klasie ścieralności min. 32, o gramaturze min. 400g/m2. b) Pokoje biurowe od 104 do 107: - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów, pomalowanie dwukrotne farbą emulsyjną w kolorze jasnym; - rozbiórka istniejącego parkietu; - rozbiórka istniejącej wykładziny tekstylnej; - rozbiórka istniejących warstw posadzkowych do stropu; - wykonanie podłoża betonowego (grubość dopasować do istniejących poziomów podłogi i progów); - wykonanie nowej posadzki z płytek gresowych (typ deska, gr. min. 0,85 cm, PEI IV, stopień poślizg. R10) wraz z przygotowaniem podłoża. c) Pokój biurowy 204a: - zabudowa otworu drzwiowego płytą G-K; - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów, pomalowanie dwukrotne farbą emulsyjną w kolorze jasnym. d) Pokoje biurowe 116 i 117: - demontaż istniejącej stolarki drzwiowej; - zabudowa otworu drzwiowego płytą G-K; - montaż nowych drzwi płytowych, drewnopodobnych, z ościeżnicą, opaskami, klamkami i zamkami patentowymi, wraz z obróbką ościeży drzwiowych. e) Pokoje biurowe 203, 204, 223, 223a: - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów, pomalowanie dwukrotne farbą emulsyjną w kolorze jasnym; - rozbiórka istniejącego parkietu; - rozbiórka istniejącej wykładziny tekstylnej; - rozbiórka istniejących warstw posadzkowych do stropu; - wykonanie podłoża betonowego (grubość dopasować do istniejących poziomów podłogi i progów); - wykonanie nowej posadzki z płytek gresowych (typ deska, gr. min. 0,85 cm, PEI IV, stopień poślizg. R10) wraz z przygotowaniem podłoża; - w pokojach 223 i 223a wykonanie konstrukcji drewnianej trzech stopni o wymiarach 0,9 x 0,4 x 0,15 z płyty OSB, obłożonych panelami drewnopodobnymi, AC 4. f) Pokoje biurowe 123 i 123a: - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów, pomalowanie dwukrotne farbą emulsyjną w kolorze jasnym; - wykonanie konstrukcji drewnianej trzech stopni o wymiarach 0,9 x 0,4 x 0,15 z płyty OSB, obłożonych panelami drewnopodobnymi, AC 4; - rozbiórka istniejącej wykładziny tekstylnej; - ułożenie wykładziny dywanowej wraz z cokolikami, wykładzina z płytek dywanowych z runem polipropylenowo-poliamidowym, pętelkowym, o klasie ścieralności min. 32, o gramaturze min. 400g/m2. g) Pokój biurowy 317: - zerwanie istniejących tapet winylowych; - cekolowanie ścian; - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów, pomalowanie dwukrotne farbą emulsyjną w kolorze jasnym; - wykonanie otworów drzwiowych w ścianie G-K i osadzenie drzwi drewnianych z ościeżnicą drewnianą, opaskami i kompletem okuć - 2 szt. h) Pokój biurowy 316: - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów, pomalowanie dwukrotne farbą emulsyjną w kolorze jasnym; - cyklinowanie istniejącego parkietu; - trzykrotne malowanie istniejącego parkietu lakierem bezbarwnym chemoutwardzalnym. i) Pokoje biurowe 322 i 311: - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów, pomalowanie dwukrotne farbą emulsyjną w kolorze jasnym; - rozbiórka istniejącej wykładziny tekstylnej; - wykonanie naprawy miejscowych uszkodzeń posadzki betonowej; - ułożenie wykładziny dywanowej wraz z cokolikami, wykładzina z płytek dywanowych z runem polipropylenowo-poliamidowym, pętelkowym, o klasie ścieralności min. 32, o gramaturze min. 400g/m2. j) Korytarz i WC na I, II, III piętrze, część korytarza parteru, klatka schodowa, pokoje biurowe 321, 315, 314, 313, 310 i 119: - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów, pomalowanie dwukrotne farbą emulsyjną w kolorze jasnym; - wymiana umywalki w łazience na I piętrze; - wymiana zamków w drzwiach łazienkowych - 6 szt. k) Korytarz III piętra - część: - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów, pomalowanie dwukrotne farbą emulsyjną w kolorze jasnym; - rozbiórka istniejącej wykładziny tekstylnej; - ułożenie wykładziny dywanowej wraz z cokolikami, wykładzina z płytek dywanowych z runem polipropylenowo-poliamidowym, pętelkowym, o klasie ścieralności min. 32, o gramaturze min. 400g/m2. l) Pomieszczenia archiwum w piwnicy: nr 018, 017a, 016, 015, 014, 013, 012: - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów, pomalowanie dwukrotne farbą emulsyjną w kolorze jasnym; - zerwanie istniejącej posadzki; - wykonanie nowych warstw podposadzkowych - folia + warstwa termiczna; - wykonanie wylewki betonowej pod posadzkę z gresu; - wykonanie nowej nawierzchni posadzki z płytek gresowych w kolorze jasnym o wymiarach 30 x 30 cm, z cokolikami wywiniętymi 10 cm na ściany; - zamurowanie otworów po przejściach instalacyjnych w ścianach; - rozkręcenie, wyniesienie na czas remontu i ponowne skręcenie metalowych regałów archiwum - 55 szt. m) Malowanie parapetów w pomieszczeniach nr: 202, 203, 221, 222, 223, 223a, od 100 do 104, 106, od 110 do 112, od 114 do 123: - oczyszczenie podłoża; - szpachlowanie dwukrotne; - malowania farbą ftalową w kolorze białym; - uzupełnienie obróbek okiennych akrylem. n) Malowanie jednokrotnie we wszystkich pomieszczeniach istniejących grzejników żeberkowych i rur c.o. farba ftalową nawierzchniową, w kolorze białym. o) Naprawa w pomieszczeniu zmywalni na II piętrze stolarki drzwiowej - oklejenie drzwi okleiną drewnopodobną. p) Miejscowa naprawa stopni lastrykowych klatki schodowej masą naprawczą - 21 szt. q) Wymiana samozamykacza w drzwiach klatki schodowej II piętra, wraz z naprawą filaru na klatce schodowej. 2) Prace dotyczące remontu instalacji elektrycznej: a) Pokoje biurowe 310 i 115: - ułożenie instalacji elektrycznej przewodem YDYp 3x2,5 w listwie PCV; - montaż po cztery gniazda wtykowe w każdym pomieszczeniu; - zabudowanie w tablicy bezpiecznikowej zabezpieczenia typu S B 16 A - 3 szt. b) Pokój biurowy 113: - ułożenie instalacji elektrycznej przewodem YDYp 3x2,5 w listwie PCV; - montaż sześciu gniazd wtykowych nt; - zabudowanie w tablicy bezpiecznikowej zabezpieczenia typu S B 16 A - 2 szt. c) W powyższym zakresie przewidziano wykonanie pasów tynków zwykłych kat. III o szerokości 5 cm, po ułożeniu przewodów elektrycznych. 3) Zakres robót obejmuje również roboty towarzyszące, takie jak np. rozbiórkowe, wywóz i utylizacja materiałów porozbiórkowych, pomiarowe (w tym elektryczne), przygotowawcze (w tym np. wynoszenie mebli z pokoi, wykonanie demontażu i ponownego montażu regałów archiwum), zabezpieczające, odtworzeniowe, porządkowe, sprzątanie wraz z myciem okien, sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. Przed przystąpieniem do robót należy dokonać pomiarów z natury. 4. Warunki prowadzenia robót: 1) Zamawiający przekaże Wykonawcy do realizacji teren robót. 2) Wykonawca zapewni warunki umożliwiające prawidłowe wykonanie robót budowlano - montażowych oraz uwzględni w wynagrodzeniu ryczałtowym wszystkie koszty z tym związane (Wykonawca nie będzie ponosić kosztów za media). 3) Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie, a zatem wymaga się szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności zastosowania odpowiednich zabezpieczeń i osłon oraz utrzymywanie terenu robót w należytym porządku. 4) Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Inspektorem nadzoru materiałów i urządzeń, których zamierza użyć przy realizacji przedmiotu zamówienia. 5) Kolorystykę oraz dobór materiałów wykończeniowych Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z dokumentacją i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz uzgodnić w formie pisemnej z przedstawicielem Zamawiającego i Inspektorem nadzoru. 5. Należy przyjąć wysoki standard wykonywanych robót. 6. Wszelkie roboty, prace towarzyszące, prace porządkowe, pomiary w tym elektryczne itp., czynności, materiały, rozwiązania konieczne do wykonania z punktu widzenia prawa, sztuki i praktyki budowlanej muszą być przewidziane przez Wykonawcę na podstawie analizy dokumentacji dołączonej do SIWZ. Roboty takie muszą być ujęte w cenie oferty. 7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa ze specyfikacją techniczną stanowiąca załącznik nr 2 (do SIWZ). 8. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy. Ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 9. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w którymkolwiek dokumencie uważa się za obowiązujące. 10. Jeśli gdziekolwiek na rysunkach, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót, dokumentacji projektowej lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w dokumentacji projektowej i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 11. Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji z uwzględnieniem zapisów w rozdz. XII. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 11 projektu umowy - załącznik nr 6 (do SIWZ). Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w rozdziale XII SIWZ. 12. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4. Oferta niezabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. 5. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum, kilku z nich lub wszystkich konsorcjantów łącznie. 6. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w terminie składania ofert przelewem na konto: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54124012711111000014925434 z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr A120-211-172/15/PJ. Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie (rozdział X SIWZ) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana, 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 4. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 11. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, Wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 12. Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie: 1) Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach