Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-029 Lublin, ul. Uniwersytecka 4
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 532 53 25 , fax. 81 532 50 78
- Data zamieszczenia: 2014-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie
ul. Uniwersytecka 4 4
20-029 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 532 53 25, fax. 81 532 50 78
REGON: 00059415200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.znw.bip.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa województwa samorządowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót remontowych budowlanych, instalacyjnych sanitarnych i elektrycznych w budynku administracyjnym przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie robót remontowych budowlanych, instalacyjnych sanitarnych i elektrycznych w budynku administracyjnym przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1. Remont sanitariatów na niskim parterze, parterze, pomieszczenia gospodarczego na IIp., urządzenie sanitariatu dla niepełnosprawnych na IVp. - w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych. 2. Wymiana drzwi wewnętrznych z ościeżnicami na parterze w segmencie A i C, remont posadzki w korytarzu przy administracji obiektu. 3. Malowanie klatek schodowych i holu na parterze w cz. A, holu i korytarza na parterze w cz. C. Roboty będą wykonywane w obiekcie przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej. Jest to obiekt użyteczności publicznej, składający się z trzech części o różnej powierzchni i różnej ilości kondygnacji, które stanowią całość. Budynek został wybudowany w latach 80-tych XX wieku w technologii żelbetowej. Roboty będą prowadzone w trakcie normalnego codziennego funkcjonowania firm i instytucji mieszczących się w budynku. Terminy wejścia do poszczególnych pomieszczeń należy uzgodnić z pracownikami ZNW (w celu wskazania innych czynnych łazienek do korzystania przez najemców poszczególnych lokali). Zakres robót obejmuje remont sanitariatów pom. nr 017, 018, 043, 10, 11, 24, w pokoju ZNW na parterze za przychodnią rehabilitacyjną, zaplecza sanitariatu nr 214, polegający na demontażu istniejącej armatury i wyposażenia sanitarnego, osprzętu elektrycznego, skuciu okładzin ściennych i podłogowych. Następnie należy zamontować nową armaturę i wyposażenie sanitarne, osprzęt elektryczny, ułożyć nowe okładziny ścian i podłóg z izolacjami. Należy wykonać remont sanitariatu nr 415 i przyległego pomieszczenia magazynowego w celu urządzenia sanitariatu dla niepełnosprawnych oraz remont pomieszczenia nr 21. Zakresem robót objęto wymianę skrzydeł drzwiowych z ościeżnicami do pomieszczeń na parterze w holu cz. A i C oraz korytarzu w cz. C oraz malowanie farbami emulsyjnymi klatek schodowych w cz. A, holi w cz. A i C oraz korytarza na długości siedziby administracji ZNW w cz. C . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres i warunki realizacji zostały przedstawione w załączonych dokumentach pn.: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) Przedmiar robót - remont sanitariatów na niskim parterze, parterze, pomieszczenia gospodarczego na IIp., urządzenie sanitariatu dla niepełnosprawnych na IVp. - roboty budowlane, 3) Przedmiar robót - remont sanitariatów na niskim parterze, parterze, pomieszczenia gospodarczego na IIp., urządzenie sanitariatu dla niepełnosprawnych na IVp. - roboty sanitarne, 4) Przedmiar robót - remont sanitariatów na niskim parterze, parterze, pomieszczenia gospodarczego na IIp., urządzenie sanitariatu dla niepełnosprawnych na IVp. - roboty elektryczne, 5) Przedmiar robót - Wymiana drzwi wewnętrznych z ościeżnicami na parterze w segmencie A i C, remont posadzki w korytarzu przy administracji obiektu - część budowlana, 6) Przedmiar robót - Malowanie klatek schodowych i holu na parterze w cz. A, holu i korytarza na parterze w cz. C - część budowlana - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do udziału w przetargu zobowiązany jest wnieść wadium. 2. Wadium wynosi 4 000, 00 zł, (słownie zł: cztery tysiące 00/100). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej uważa się termin uznania rachunku zamawiającego. 5. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art.45 ust. 6 uPzp. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na konto Zamawiającego w Banku PEKAO BP Lublin nr 34 1020 3147 0000 8602 0090 2411 tytułem: Wykonanie robót remontowych budowlanych, instalacyjnych sanitarnych i elektrycznych w budynku administracyjnym przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej. 7. Kopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. 8. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz należy załączyć w oryginale do oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.znw.bip.lubelskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót elektrycznych polegających na wymianie oświetlenia w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Zarządzanie energią w budynkach Komendy Miejskiej PSP w Lublinie oraz w budynkach podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg osiedlowych w Gminie Lubycza Królewska
Dodano: 2016-07-27 - Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych przy Zespole Szkół Miejskich Nr 2 oraz Hrubieszowskim Ośrodku Sportu i Rekreacji
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie strefy aktywności sportowej i rekreacji na Sławinie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie i zamontowanie trybuny sportowej zamawianej na potrzeby Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji wymiennikowni, instalacji c. o. i ciepła technologicznego dla Biblioteki Uniwersyteckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Utworzenie dodatkowej sali wzmożonego nadzoru noworodkowego w Oddziale Noworodkowym z Patologią Noworodka SP ZOZ Świdnik
Dodano: 2016-07-27 - Budowa czterech budynków gospodarczych na terenie szkółki leśnej Rzeczyca
Dodano: 2016-07-27 - Budowa trzech skwerów położonych przy ulicach: Chmielarczyka, Hempla, Krakowskim Przedmieściu (przy ul. Krótkiej) w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem technicznym dla Zespołu Szkół Publicznych w Wilkowie - II etap
Dodano: 2016-07-27