Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych budowlano-drogowych Domów Studenta nr 2, nr 3 i nr 4 Uniwersytetu Medycznego w Lublinie przy ul. Chodźki; nr sprawy UM-ZP-262-12/16

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4485200 , fax. 81 4485201
  • Data zamieszczenia: 2016-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1 1
    20-059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4485200, fax. 81 4485201
    REGON: 00028871600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych budowlano-drogowych Domów Studenta nr 2, nr 3 i nr 4 Uniwersytetu Medycznego w Lublinie przy ul. Chodźki; nr sprawy UM-ZP-262-12/16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych budowlano-drogowych Domów Studenta nr 2, nr 3 i nr 4 Uniwersytetu Medycznego w Lublinie przy ul. Chodźki. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio następujące dokumenty, będące załącznikami do niniejszej SIWZ: a) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SD-1, SB-1 i SB-2); b) Przedmiary robót. 3. W zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia wchodzą: 3.1. Remont Domu Studenta Nr 2 przy ul. Chodźki 9 w Lublinie: a) oczyszczenie i malowanie całej elewacji od strony północnej, b) oczyszczenie, uzupełnienie ubytków wraz z malowaniem płyt, balustrad balkonowych oraz drabin. 3.2. Remont Domu Studenta Nr 3 przy ul. Chodźki 7 w Lublinie: a) oczyszczenie i uzupełnienie ubytków wraz z malowaniem płyt, balustrad balkonowych oraz drabin, b) remont opaski budynku przy wejściu głównym, c) remont czapek i ścian kominów wraz z uzupełnieniem kratek w otworach wentylacyjnych, oraz malowanie wywietrzaków dachowych, d) malowanie 25 pokoi studenckich, e) wymiana wykładziny w 5 pokojach studenckich, f) remont schodów zewnętrznych do budynku z podestem, g) remont wejścia do piwnicy wraz z zadaszeniem. 3.3. Remont Domu Studenta Nr 4 przy ul. Chodźki 13B w Lublinie: a) remont czapek i ścian kominów wraz z uzupełnieniem kratek w otworach wentylacyjnych, oraz malowanie wywietrzaków dachowych, b) remont schodów i podjazdu do pomieszczenia zsypu, c) malowanie 6 kuchni ogólnodostępnych, d) remont zadaszenia nad wejściem głównym do budynku, e) remont opaski budynku (strona zachodnia), f) remont uszkodzonych rur spustowych oraz balustrad przy podjazdach zewnętrznych od strony północnej (czyszczenie i malowanie), g) malowanie i uzupełnienie spękań płyt loggi, h) malowanie klatek schodowych (środkowa powyżej parteru i poniżej wejścia do biblioteki), i) oczyszczenie i malowanie całej elewacji budynku od strony północnej. 4. Charakterystyka stanu istniejącego obiektów: 4.1. Dom Studenta Nr 2 położony przy ul. Chodźki 9 w Lublinie - jest to obiekt 5-cio kondygnacyjny częściowo podpiwniczony .Na parterze zlokalizowane są: część administracyjno- socjalna, pom. magazynowe, sala telewizyjna, sala cichej nauki. Na 4-ech kondygnacjach powtarzalnych zlokalizowana jest część hotelowa akademików. 4.2. Dom Studenta Nr 3 położony przy ul. Chodźki 7 w Lublinie - jest to obiekt 5-cio kondygnacyjny częściowo podpiwniczony. Na parterze zlokalizowane są: część administracyjno- socjalna, magazynowa, sala telewizyjna, sala cichej nauki. Na 4-ech kondygnacjach powtarzalnych zlokalizowana jest część hotelowa akademików. 4.3. Dom Studenta Nr 4 położony przy ul. Chodźki 13B w Lublinie - jest to obiekt 5-cio kondygnacyjny posiadający dwie kondygnacje podziemne. Na parterze znajdują się pomieszczenia administracyjne, magazynowe, mieszkania służbowe, pokoje gościnne. Na 4-ech kondygnacjach powtarzalnych zlokalizowana jest część hotelowa akademików. 4.4. Ponadto: a) Budynki zostały wybudowane w latach 70-tych z elementów prefabrykowanych systemu cegłą żerańska w układzie poprzecznym ścian nośnych uzupełnionych technologią tradycyjną murowaną. Dach z płyt dachowych prefabrykowanych korytkowych na ścianach ażurowych. b) Istniejące uzbrojenie terenu stanowią: sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sieć wodociągowa, sieć ciepłownicza, kable energetyczne, sieć kanalizacji telefonicznej, sieć gazowa. c) Na terenie działki znajdują się istniejące drogi dojazdowe, miejsca postojowe dla samochodów osobowych i ciągi piesze. Drogi dojazdowe posiadają nawierzchnię z kostki brukowej i częściowo asfaltowej ograniczoną krawężnikami betonowymi. Chodniki wykonano z kostki brukowej betonowej w obrzeżach betonowych. d) Zamawiający nie przewiduje wyłączenia budynku z eksploatacji na okres prowadzenia prac remontowych. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania harmonogramu i uzgodnienia z Zamawiającym sposobu realizacji prac zapewniając jak najmniejszą uciążliwość dla pracowników budynku. Poszczególne etapy robót winny być zakończone w terminach zgodnych z harmonogramem i przekazywane sukcesywnie Zamawiającemu. e) Zamawiający przekaże Wykonawcy teren związany z robotami zewnętrznymi, tj. malowanie elewacji, przełożenie i ułożenie kostki brukowej, malowanie balkonów i balustrad, naprawa kominów w terminie ustalonym zapisami Warunków Umownych. f) Przekazanie pomieszczeń wewnętrznych przeznaczonych do malowania będzie wykonywane etapami zgodnie z ustaleniami z Użytkownikami Obiektów. g) Zamawiający wymaga wykonywania w jednym okresie czasowym robót remontowych w różnych częściach obiektów. h) Zamawiający wymaga stałej obecności na budowie kierownika robót, co najmniej w godzinach 7.00 - 15.00. i) Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: - dbanie o czystość, - przestrzeganie przepisów BHP. 5. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga minimum 60 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia (jest to kryterium oceny ofert), w tym na zastosowane materiały, liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. 7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 - Roboty budowlane 45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie 45443000-4 - Roboty elewacyjne 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45233140-2 - Roboty drogowe 8. W przypadku, gdy w dokumentacji występują nazwy własne (normy, aprobaty, specyfikacje techniczne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie) urządzeń, bądź materiałów, Zamawiający dopuszcza materiały bądź urządzenia równoważne o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych od wskazanych. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy mają na celu określenie klasy produktu i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta: 8.1. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, wyroby i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust 5 ustawy Pzp). 8.2. Zamawiający w przypadku zaoferowania materiałów, wyrobów równoważnych zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy próbek zaoferowanego materiału bądź wyrobu równoważnego, odpowiednich dokumentów opisujących parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające dane materiały, wyroby do użytkowania pozwalające jednoznacznie stwierdzić że są one równoważne. 9. Dodatkowe informacje dla wykonawców: 9.1. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty dokonanie wizji lokalnej na terenie wykonania przedmiotu zamówienia (obiektów i jego otoczenia) w celu zapoznania się ze stanem budynku, warunkami realizacji robót oraz ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi celem uwzględnienia ich w cenie oferty. 9.2. Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność. 9.3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. 9.4. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania pełnego zakresu robót, który wynika z przedmiarów robót i STWiOR, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia. 9.5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty lub realizację robót. 9.6. Harmonogram rzeczowo-finansowy robót, który będzie stanowił załącznik do Umowy, Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie do 7 dni licząc od daty zawarcia umowy. 9.7. Wykonawca w terminie do 7 dni licząc od daty zawarcia umowy przedłoży tabelę elementów scalonych i kosztorysy (opracowane metodą szczegółową jak i uproszczone) wraz z wykazem/zestawieniem i cenami materiałów przewidzianych i niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Tabela elementów scalonych oraz kosztorysy będą stanowiły załączniki do Umowy. 9.8. Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: kierownikiem budowy posiadającym przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz kierownikiem robót posiadającym przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży drogowej. Co najmniej jedną osobą w zakresie każdej branży.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100). 3. Szczegółowe informacje dot. wadium zawarte są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach