Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH BUDOWLANO - INSTALACYJNYCH OBEJMUJĄCYCH REMONT KORYTARZY ORAZ SANITARIATÓW

Bursa Szkół Artystycznych w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-620 Lublin, ul. Muzyczna 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5340445 , fax. 081 5340445
  • Data zamieszczenia: 2012-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bursa Szkół Artystycznych w Lublinie
    ul. Muzyczna 8 8
    20-620 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5340445, fax. 081 5340445
    REGON: 00027747700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bsa.lub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH BUDOWLANO - INSTALACYJNYCH OBEJMUJĄCYCH REMONT KORYTARZY ORAZ SANITARIATÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontowych prac budowlano - instalacyjnych związanych z remontem: a. pomieszczeń sanitariatów (2 sztuki - I i II piętro), b. korytarza - sektor A, c. korytarza - sektor C, w budynku Bursy Szkół Artystycznych w Lublinie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych według podziału określonego w punkcie 2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Część I - remont pomieszczeń sanitariatów: a. Wykonanie prac budowlanych (roboty rozbiórkowe, przemurowania, wymiana drzwi z ościeżnicami, uzupełniania tynków, warstwy wyrównawcze pod posadzki wraz z gruntowaniem podłoża, posadzki z płytek GRES, okładziny ścian z płytek, gładzie gipsowe, sufity podwieszane, ścianki z płyt GKF, ścianki systemowe - kabiny sanitariatów, roboty porządkowe - utylizacja odpadów), b. Wykonanie prac instalacyjnych sanitarnych (roboty demontażowe, wymiana orurowania wod-kan, biały montaż, roboty izolacyjne orurowania, wymiana grzejnika), c. Wykonanie prac instalacyjnych elektrycznych (wymiana okablowania + puszki, montaż wentylatora łazienkowego, wymiana opraw oświetleniowych - plafony). Remont dotyczy dwóch identycznych pomieszczeń. Zakres prac w obu jest jednakowy. 2.2. Część II - remont korytarza - sektor A: a) Roboty rozbiórkowe - zerwanie wykładziny, demontaż listew przypodłogowych, b) Warstwy wyrównujące na posadzce, c) Likwidacja lamperii, d) Gruntowanie podłoża posadzki oraz ścian i sufitów, e) Montaż wykładziny z wywinięciem na ścianę, f) Gładzie gipsowe, g) Malowanie ścian i sufitów, h) Wymiana okna na okno z PVC, 2.3. Część III - remont korytarza - sektor C: a) Roboty rozbiórkowe - zerwanie wykładziny, demontaż listew przypodłogowych, b) Warstwy wyrównujące na posadzce, c) Likwidacja lamperii, d) Gruntowanie podłoża posadzki oraz ścian i sufitów, e) Montaż wykładziny z wywinięciem na ścianę, f) Gładzie gipsowe, g) Malowanie ścian i sufitów, h) Wymiana okna na okno z PVC, 3. Szczegółowy zakres prac określają kosztorysy nakładcze (przedmiary robót) - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Lublin, ul. Muzyczna 8. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 6. Termin realizacji zamówienia: a. Część I - od momentu podpisania umowy do dnia 12.09.2012 roku (sanitariaty na II piętrze - do 29.08.2012 roku), b. Część II - od momentu podpisania umowy do dnia 29.08.2012 roku, c. Część III - od momentu podpisania umowy do dnia 29.08.2012 roku. 7. Uwagi realizacyjne: a. Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. b. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 8. Warunki finansowe rozliczeń: a) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót, b) wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. c) podane w ofercie wynagrodzenie jest wynagrodzeniem stałym i nie podlegającym waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. d) sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę na etapie ofertowania. e) Zamawiający informuje, iż stawka podatku VAT w przedmiotowym zamówieniu będzie wynosić 8 % f) do końcowego odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć komplet dokumentów w tym: a. protokoły badań, pomiarów i sprawdzeń, b. oświadczenie kierownika budowy i robót budowlanych o wbudowaniu materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu, c. dokumentację powykonawczą, d. gwarancje producentów i dostawców na wbudowane materiały i wyroby. 9. Kody CPV - 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych (trzecich).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bsa.lub.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach