Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowo-zabezpieczających, dziesięciu budynków mieszkalnych, w Szczecinie

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2015-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowo-zabezpieczających, dziesięciu budynków mieszkalnych, w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na wykonaniu robót remontowo-zabezpieczających budynków mieszkalnych przy ul. Bogusława 35of., Bogusława 38of., ul. Drzymały 14of., ul. Jagiełły 18of., ul. Kolumba 33of., ul. Kopernika 8of., ul. Królowej Jadwigi 34fr., ul. Królowej Jadwigi 38of, Al. Powst. Wielkopolskich 37, Al. Powst. Wielkopolskich 46, w Szczecinie. 2. Zakres robót budowlanych na poszczególnych budynkach obejmuje: 1) ul. Bogusława 35of., Bogusława 38of., ul. Drzymały 14of., ul. Jagiełły 18of., ul. Kolumba 33of., ul. Kopernika 8of., ul. Królowej Jadwigi 34fr., ul. Królowej Jadwigi 38of. - Miejscowe naprawy elewacji w tym: pęknięcia ścian, uzupełnienie ubytków tynków, naprawa gzymsów, zszycie ścian prętami stalowymi, ustawienia rusztowań, wywóz gruzu. Lokalizacja napraw wskazana jest na zdjęciach i mapkach. Zszycie ścian prętem ze stali żebrowanej średnicy 6 mm, długości 1,0 m. min. co trzecia spoina. Uzupełnienie tynków zaprawą cementową kat. II. 2) Al. Powstańców Wielkopolskich 37 - Naprawa nadproży, naprawa ścian zewnętrznych, stalowymi prętami, naprawa miejscowa tynków. Rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego z papy pierwszej i następnej warstwy, demontaż istniejących rynien, demontaż istniejących obróbek blacharskich, przemurowanie kominów i naprawa czapek kominowych, wykonanie i montaż rynien z blachy ocynkowanej, wykonanie dwuwarstwowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej, wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej, wywóz i utylizacja materiałów szkodliwych. Papa położona jest na deskowaniu. Częściowa wymiana podłogi na strychu z desek mocowane na wkręty. 3) Al. Powstańców Wielkopolskich 46 - Naprawa nadproży, naprawa ścian zewnętrznych stalowymi prętami, naprawa miejscowa tynków, wymiana okienek piwnicznych na PCV z nawiewnikami. Przemurowanie kominów, naprawa korony kominów, konserwacja pokrycia papowego roztworem asfaltowym. 3. Podane w załącznikach do siwz nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały i urządzenia równoważne w stosunku do przywołanych. Materiały i urządzenia równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry takie same lub lepsze niż wskazane przykładowo w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. W takim przypadku, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, o którym mowa w Rozdziale V ust. 9 siwz. 4. Opis stanu technicznego i bezpieczeństwa konstrukcji budynku mieszkalnego oraz zalecenia co do sposobu wykonania robót na budynkach przy Al. Powstańców Wielkopolskich 37 oraz Al. Powstańców Wielkopolskich 46, zawierają załączone do siwz ekspertyzy techniczne, opracowane przez arch. Sławomira Adrabińskiego, Pracownia Projektowa Grupa MGM, Al. Bohaterów Warszawy 82/5, 71-061 Szczecin, stanowiące załącznik nr 11 do siwz. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, warunkami technicznymi, postanowieniami umowy, obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej i wymogami poczynionych uzgodnień. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych i przepisami p.poż. 6. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami (utylizacja, wywóz gruzu itp.) jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości - 1 948,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset czterdzieści osiem złotych), w terminie do dnia 10.08.2015 r. do godziny 9.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto w PKOBP nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, pokój nr 12, przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji - Gminy Miasto Szczecin) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ust.6 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oferowany termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach