Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowo-budowlanych w Domu Studenckim nr 2 i Domu Studenckim nr 4 Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-17/15

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4485200 , fax. 81 4485201
  • Data zamieszczenia: 2015-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1 1
    20-059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4485200, fax. 81 4485201
    REGON: 00028871600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowo-budowlanych w Domu Studenckim nr 2 i Domu Studenckim nr 4 Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-17/15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych polegających na przystosowaniu Domu Studenckiego nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Lublinie przy ul. Chodźki 9 w Lublinie do wymagań przeciwpożarowych oraz towarzyszące roboty remontowo-budowlane w Domu Studenckim nr 2 i w Domu Studenckim nr 4 Uniwersytetu Medycznego w Lublinie wraz z remontem schodów zewnętrznych w pasie Al. Smorawińskiego przy Domu Studenckim nr 4. 2. W zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia wchodzą: 2.1. Roboty w ramach dostosowania DS 2 do wymogów ppoż.: 2.1.1 Roboty budowlane; 2.1.2. Roboty instalacji sanitarnych: roboty instalacyjno-montażowe, instalacja hydrantowa, instalacja c.o., izolacje termiczne, roboty demontażowe, przejścia ppoż., roboty antykorozyjne; 2.1.3. Roboty instalacji elektrycznej: instalacje elektryczne i teletechniczne - roboty demontażowe, oświetlenie awaryjne-ewakuacyjne, oddymianie dróg ewakuacyjnych, instalacja DSO, linia sygnalizacyjna do budynku DS 4. 2.2. Roboty towarzyszące w budynku DS 2: 2.2.1. Roboty rozbiórkowe; 2.2.2. Montaż stolarki budowlanej - drzwi wewnętrzne; 2.2.3. Tynki i sufity podwieszone; 2.2.4. Malowanie wewnętrzne; 2.2.5. Posadzki; 2.2.6. Montaż systemu centralnego klucza. 2.3. Roboty towarzyszące w budynku DS 4: 2.3.1. Wymiana drzwi wejściowych; 2.3.2. Wymiana stolarki budowlanej - drzwi do pomieszczeń socjalnych, gospodarczych i organizacji studenckich; 2.3.3. Malowanie pomieszczeń socjalnych; 2.3.4. Zakup i montaż klimatyzatora do pomieszczenia portierni; 2.3.5. Montaż systemu centralnego klucza; 2.3.6. Wymiana poziomów wodociągowych. 2.4. Remont schodów zewnętrznych wbudowanych w skarpę w pobliżu DS 4 w pasie ulicy Smorawińskiego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio dokumenty: projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót dostosowania DS 2 do wymogów ppoż. oraz przedmiary robót towarzyszących w budynku DS 2 i DS 4, będące załącznikami do niniejszej SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7 - roboty budowlane. 5. W przypadku, gdy w dokumentacji występują nazwy własne urządzeń bądź materiałów, Zamawiający dopuszcza materiały bądź urządzenia równoważne o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych od wskazanych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, wyroby i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art.30 ust 5 ustawy Pzp). 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy na zamontowane urządzenia udzielenia gwarancji na okres 36 miesięcy (w przypadku gwarancji producenta na okres dłuższy niż 36 miesięcy obowiązuje okres gwarancji wskazany przez producenta urządzenia). W zakres tej gwarancji wchodzą min 3 wliczone w cenę oferty przeglądy gwarancyjne zapewniające bezusterkową eksploatację urządzeń. Przedmiot zamówienia obejmuje również serwis, przeglądy i konserwację wszystkich instalacji i urządzeń w okresie gwarancji lub rękojmi, których serwisowanie i konserwacja jest wymagana przepisami i zaleceniami producenta w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancyjnych. 7. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty dokonanie wizji lokalnej na terenie wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości: 29.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych i 00/100). 3. 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (tj. przed datą i godziną wyznaczoną na składanie ofert). Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach