Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku socjalnym wysypiska śmieci w RUDZIE.

Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, ul. Zamenhofa 17
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8433115 , fax. 043 8434217
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
    ul. Zamenhofa 17 17
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 043 8433115, fax. 043 8434217
    REGON: 73003423500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalne.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka ze 100% udziałem GMINY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku socjalnym wysypiska śmieci w RUDZIE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje min. a/ wymiana stolarki okiennej- 9,40m2 , drzwiowej- 33,33m2 wraz z montażem nawiewników okiennych / szt 13 / b/ remont posadzek, ścian i sufitów -wyburzenie i wymurowanie ścianek, otynkowanie -wykonanie ścianek z wykorzystaniem płyt warstwowych/w pomieszczeniu natrysków i porządkowym/ 7,45 m2 -położenie płytek na posadzce- 130,24 m2 ,wykonanie cokolików - 111,15 mb -położenie płytek na ścianie w pomieszczeniach wc ,przedsionka, natrysku, szatni odzieży czystej, brudnej, pom. porządkowym i jadalni - do wys.2,00m - 101,07 m2 -położenie tynku żywicznego na ścianach- 24,81 m2 -malowanie ścian i sufitów-422,97 m2 c/wymiana armatury w całym budynku socjalnym wraz z zamontowaniem baterii bezdotykowych d/wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem /demontaż starej instalacji i wymiana na nową/ e/wymiana instalacji wod-kan /demontaż starej instalacji i wymiana na nową/ f/wykonanie instalacji wentylacyjnej -montaż wentylatorów mechanicznych fi 100,120,150 g/wymiana instalacji c.o. -demontaż starej instalacji i wymiana na nową / wraz z grzejnikami/ -wymiana pieca w pomieszczeniu kotłowni h/wyposażenie- montaż szafek ubraniowych i socjalnych -szt 30
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium -5000 zł należy złożyć do dnia 17.09.09r. do godz. 10.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie uprawnień, wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego i ekonomicznego do wykonania zadania tj. spełnienie warunków określonych w art. 22. ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4 Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych. 3. Opracowanie oferty ściśle wg załączonego wzoru. 4.Złożenie oświadczenia i dokumentów wskazanych w pkt. XIV niniejszej specyfikacji. 5.Złożenie zamkniętej koperty, zawierającej ofertę z załącznikami, oznaczonej napisem: Przetarg nr ZP/ 6/09 w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat do dnia 17.09..2009 r. do godz. 10.00. W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonymterminem otwarcia. 6.Wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie: - do 23.12.09r. 7.Udzielenie gwarancji na wykonane roboty: - minimum 60 miesięcy 8.Udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem. 9. Posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. W/w warunki zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie XIV niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1Oświadczenie w trybie art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych - Zał. Nr 3 specyfikacji. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. VI.8 niniejszej specyfikacji musi być: a)wykaz robót Zał. Nr 6 o podobnym zakresie i charakterze z niniejszym przedmiotem zamówienia zawierający: -nazwę, adres i telefon Zamawiającego, zakres wykonanych prac, daty rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość brutto robót, nazwa i lokalizacja budowy -referencje określające, że robota (j.w.) została wykonana z należytą starannością. 5.Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie VI.9 niniejszej specyfikacji musi być; - kserokopia potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia / w branży ogólnobudowlanej ,elektrycznej, instalacjii sanitarnych/ oraz: - zaświadczenie z właściwego Oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność wykonawcy do tej Izby na dzień składania ofert. 6.Formularz oferty stanowiący - Zał. Nr 2 specyfikacji. 7.Podpisany projekt umowy - Zał. Nr 5 specyfikacji. 8.Kosztorys ofertowy (stanowiący kalkulację ceny ryczałtowej) - Zał. Nr 4 specyfikacji 9.Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komunalne.wielun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach