Miasto Kutno ogłasza przetarg
- Adres: 99-300 Kutno, pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 024 2531225, 2531100 , fax. 024 2542836
- Data zamieszczenia: 2009-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Kutno
pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18 18
99-300 Kutno, woj. łódzkie
tel. 024 2531225, 2531100, fax. 024 2542836
REGON: 00052559900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.bip-jst.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i remont sali gimnastycznej z zapleczem sanitarno-szatniowym w budynku Gimnazjum Nr 2 w Kutnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na przebudowie i remoncie sali gimnastycznej z zapleczem sanitarno-szatniowym w budynku Gimnazjum Nr 2 w Kutnie. 2. Opis przedmiotu zamówienia wynika z dokumentacji projektowej (tj. projektu budowlanego i projektów wykonawczych), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Załączniki nr 7- 8 do siwz - płyta CD) oraz Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). 3. Z zakresu robót określonego dokumentacją przetargową wyłącza się wykonanie prac polegających na: - dociepleniu stropodachu; - montażu windy dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest: 1) doświadczenie: wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynków o wartości minimum 200 000 PLN brutto (dwieście tysięcy złotych) każda oraz przedstawią dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 2) potencjał kadrowy: a) wykażą, że dysponują (osobą) osobami uczestniczącymi w wykonywaniu zamówienia, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej (kierownik budowy), - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, i które są członkami właściwej izby samorządu zawodowego; b) wykażą, że zatrudniali przeciętnie minimum 20 (dziesięciu) pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców, stosując formułę spełnia- nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt 2.1) i 2.2) ogłoszenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3 do siwz. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do siwz. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest dostarczyć: 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć: 5. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z pkt 2.1) ogłoszenia), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (Załącznik nr 5 do siwz Doświadczenie Wykonawcy). 6. dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wykonane należycie. 7. dokumenty stwierdzające, że (osoba) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, takie jak: a. zaświadczenia o uprawnieniach budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej (kierownik budowy), - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, b. aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa. 8. wykaz osób (zgodnie z pkt 2.2) lit. a) ogłoszenia), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (...) niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do siwz (Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia). 8.a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawcy zagraniczni: 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3. i 4. ogłoszenia składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10. ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 12. ogłoszenia stosuje się odpowiednio. 12. Dokument, o którym mowa w pkt 10. lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 10. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna), każdy z uczestników oferty wspólnej musi złożyć oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 1., 3. i 4. ogłoszenia. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kutno.bip-jst.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont sali gimnastycznej wraz zapleczem w budynku Szkoły Podstawowej nr 81 przy ul. E. Plater 28/32 w Łodzi
Dodano: 2016-07-20 - Remont sal gimnastycznych wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 138 przy ul. Św. Franciszka z Asyżu 53 i Szkole Podstawowej nr 143 przy ul. Kuźnickiej 12 w Łodzi
Dodano: 2016-05-31 - BUDOWA boiska wielofunkcyjnego dla Szkoły Podstawowej 152 w Łodzi - 1/SP152/2016
Dodano: 2016-04-15 - Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Łodzi przy ul. Czajkowskiego 14 realizowany w ramach Programu Rozwoju Bazy Sportowej Województwa Łódzkiego na 2016 r. w oparciu o środki pochodzące z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej
Dodano: 2016-04-14 - Budowa sali sportowej wraz z łącznikiem przy Szkole Podstawowej nr 3 w Łęczycy
Dodano: 2016-02-01 - Remont sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo - sanitarnym przy Szkole Podstawowej nr 1 w Kutnie, ul. Zamoyskiego 1
Dodano: 2015-09-21 - Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Tomaszowie Maz., ul.Świętego Antoniego 29
Dodano: 2015-07-01 - Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem oraz łącznikiem do istniejącej Szkoły Podstawowej Integracyjnej Nr 8 w Sieradzu
Dodano: 2015-06-09 - Remont sali gimnastycznej w budynku Gimnazjum nr 5 w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 117
Dodano: 2015-05-13 - Budowa sali gimnastycznej z łącznikiem stanowiąca rozbudowę budynku Zespołu Szkół w Oporowie.
Dodano: 2014-05-21