Przetargi.pl
wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku Ministerstwa Skarbu Państwa w Warszawie przy ul. Kruczej 36/Wspólnej 6

Ministerstwo Skarbu Państwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-522 Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6958719 , fax. 022 6958935
  • Data zamieszczenia: 2016-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Skarbu Państwa
    ul. Krucza 36/Wspólna 6
    00-522 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6958719, fax. 022 6958935
    REGON: 01214918700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku Ministerstwa Skarbu Państwa w Warszawie przy ul. Kruczej 36/Wspólnej 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku Ministerstwa Skarbu Państwa w Warszawie przy ul. Kruczej 36/Wspólnej 6. 2. Kody opisujące przedmiot zamówienia. Słownik CPV Słownictwo główne 45000000-7; - roboty budowlane, 45453000-7; - roboty remontowe i renowacyjne, 45261900-3; - naprawa i konserwacja dachów, 45330000-9; - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne. 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu zamówienia. 4. Klauzule społeczne: 1)WYKONAWCA przy realizacji przedmiotowego zamówienia musi zatrudniać co najmniej 1 osobę bezrobotną, o której mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub we właściwych przepisach państwa członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy lub WYKONAWCA przy realizacji przedmiotowego zamówienia musi zatrudniać co najmniej 2 osoby na podstawie umowy o pracę, które będą wykonywać czynności w trakcie realizacji zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy. 2)Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia ich do realizacji zamówienia. Nie może stanowić spełnienie warunku określonego w pkt. 1 samo tylko zatrudnienie bezrobotnego lub zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, które to osoby następnie nie będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia. 3)WYKONAWCA obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osoby/osób, o których mowa w pkt. 1 W związku z tym WYKONAWCA obowiązany jest ewidencjonować czas pracy bezrobotnego ze wskazaniem tożsamości danej osoby lub osób zatrudnionych na umowę o pracę oraz czynności, które były wykonywane przez te osoby w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. 4) Na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA przedłoży dowody zatrudnienia osób bezrobotnych wraz z dokumentem, z którego wynika skierowanie bezrobotnego do pracodawcy, a w przypadku osób zatrudnionych na podstawię umowy o pracę przedłoży te umowy. 5) W sytuacji gdy bezrobotny w okresie realizacji zamówienia rozwiąże stosunek pracy lub gdy uczyni to WYKONAWCA, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, inną osobę bezrobotną. Dotyczy to również osób zatrudnionych na umowę o pracę. 6) Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia bezrobotnych lub osób zatrudnionych na podstawię umowy o pracę w związku z realizacją zamówienia WYKONAWCA zapłaci karę umowną w wysokości 10% wartości zamówienia brutto albo ZAMAWIAJĄCY odstąpi od umowy w terminie 2 tygodni. 5. WYKONAWCA wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. nr 1409 tj z póź. zm.). Wszelkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać Polskim Normom lub Aprobatom Technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: Atest, Świadectwo, Certyfikat Zgodności. 6. Potwierdzeniem odbioru przez ZAMAWIAJĄCEGO przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez ZAMAWIAJĄCEGO protokołu odbioru robót i zatwierdzenie kosztorysu powykonawczego przez wskazanego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 7. Okres gwarancji: WYKONAWCA udzieli ZAMAWIAJĄCEMU co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane w ramach zawartej umowy roboty budowlane. Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego (protokół końcowy) tych robót bez wad. 8. WYKONAWCA jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru robót. 9. WYKONAWCA zobowiązany jest wyposażyć pracowników realizujących zamówienie w jednakową odzież roboczą z umieszczonym w widocznym miejscu znakiem firmowym. 10. WYKONAWCA jest zobowiązany do zabezpieczania i utrzymywania w należytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 11. Prace będą wykonywane w czynnym budynku. Wykonywanie robót nie może zakłócać pracy w budynku Ministerstwa Skarbu Państwa. Wszystkie prace powodujące nadmierny hałas lub zapylenie powinny być wykonywane po godzinie 1900 oraz w dni ustawowo wolne od pracy w godzinach 700- 2400. 12. W dni robocze istniejące instalacje muszą być sprawne w godzinach 700- 1900. 13. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć, aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. 14. Prace należy wykonać ostrożnie, tak aby nie uszkodzić istniejących przewodów elektrycznych i istniejącego okablowania strukturalnego oraz innych instalacji w budynku. 15. WYKONAWCA może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. WYKONAWCA poda nazwę/y (firmę/y) podwykonawcy/ów, na których zasoby WYKONAWCA powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msp.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach