Przetargi.pl
Wykonanie robót ogólnobudowlanych na obiektach INS

Instytut Nawozów Sztucznych ogłasza przetarg

  • Adres: 24-110 Puławy, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 473 14 00 , fax. 81 473 14 10
  • Data zamieszczenia: 2013-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Nawozów Sztucznych
    Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A 13A
    24-110 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81 473 14 00, fax. 81 473 14 10
    REGON: 00004161900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót ogólnobudowlanych na obiektach INS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych na obiektach INS. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części: Część Nr 1 - Adaptacja pomieszczenia w budynku G35 na potrzeby myjni maszyn i urządzeń Przedmiotem planowanych robót będą prace remontowo-modernizacyjne pomieszczenia o gabarycie 7,10 x 5, 40 i wys. od 4,10 m do 4, 85 m. na potrzeby myjni w budynku G-35. Zakres prac obejmuje: - Demontaż lub przełożenie w bruzdy wewnętrznej instalacji elektrycznej natynkowej - 50,00 mb - Demontaż lub przełożenie w bruzdy wewnętrznej instalacji wodociągowej i centralnego ogrzewania - 25,00 mb. - Demontaż istniejącego nadproża żelbetowego nad istniejącymi wrotami o wys. 42,00cm w ścianie gr. 41,00 cm na dł. - 2, 40 m. - Dospawanie do istniejących wrót stalowych, nowej konstrukcji wraz z wypełnieniem blachą, gabarytu do wys. 4, 10m ( wymiar istniejących wrót - H - 2,15m szer. - 2,10 m.) - Remont i odmalowania istniejących wrót stalowych o wyżej wym. gabarycie. - Remont i odmalowanie istniejących drzwi stal. o wym. 0, 90 m x 2, 15 m - Remont i odmalowanie istniejących grzejników typu fawier 3 x 1,50 m - Uzupełnienie i zatarcie tynków wewnętrznych cementowo - wapiennych - 90,00 m2. - Uzupełnienie i zatarcie tynków cementowo - wapiennych istniejącego sufitu- 38,35 m2. - Zatarcie istniejącej posadzki betonowej- 38,35 m2. - Montaż nowej wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej fi 150 ( czerwone PCV) - 9,50 mb. - Montaż wpustów podłogowych kanalizacyjnych - 2 szt. - Układanie wykładziny ściennej zmywalnej - 90, 00 m2. - Malowanie podłogi farbą do betonu typu betondur - 38, 35 m2. - Malowanie sufitu farbą wodoodporną - 38, 35 m2. - Prace ziemne przy wykopie pod montaż zbiornika o gabarytach 250 x 200 cm i wys. 200 cm. - Posadowienie betonowego zbiornika na ścieki na o gabarytach 250 x 200 cm i wys. 200 cm na głębokości ok. 2,70 m p.p.t. - Stabilizowanie podłoża pod posadowienie zbiornika na ścieki. - Podłączenie zbiornika do proj. kanalizacji, montaż studzienki najazdowej z wieńcem betonowym, montaż włazu najazdowego. - Roboty ziemne przy zasypywaniu ulokowanego zbiornika, łącznie ze stabilizowaniem podłoża, pod montaż płyt betonowych drogowych - 50, 00 m2 Część Nr 2 - Modernizacja posadzki na hali G31 pod nowo budowane instalacje Przedmiotem planowanych robót będą prace modernizacyjne posadzki o gabarycie 12,60 x 11,33 m=145,00m2 pod nowo budowane instalacje w hali półtechniki-Budynek G-31. Zakres prac obejmuje: - Skucie istniejących betonowych cokołów fundamentowych - 4,10 m2 o wys.12,00 cm - Uzupełnienie ubytków po skutych cokołach masą betonową -4,10 m2 - Wykucie w istniejącej posadzce rynny pod koryto do odwodnienia liniowego długości 13,5 m, szer. 15 cm przykryte kratą stalową ocynkowaną o wytrzymałości do - 1,5 t/m2; zaleca się wykonanie dna koryta z min. spadkiem w kierunku istniejącej studzienki odpływowej . - Odpylenie, odtłuszczenie i frezowanie istniejącej posadzki - 145,00m2 - Wylewanie warstwy wyrównującej od 3,0 mm do 3,0 cm - 145,00m2 ( posadzka na jednym poziomie bez spadków - 72,50m2, posadzka z istniejącymi spadkami - 72,50m2) - Wylewanie warstwy nawierzchniowej epoksydowej - 118,00m - Montaż elementów odwodnienia liniowego systemu dla klasy obciążenia E 600. UWAGA: Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej na miejscu planowanej inwestycji po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ: przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami a w szczególności z zachowaniem Polskich Norm, przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane - 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji będącej przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: a) dla części Nr 1 -1000PLN (słownie: jeden tysiąc PLN) b) dla części Nr 2 - 1000 PLN (słownie: jeden tysiąc PLN). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnosi się w PLN. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, na konto zamawiającego - numer konta PLN-03 1240 2412 1111 0000 3610 6855 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym: Wykonanie robót ogólnobudowlanych na obiektach INS - Część Nr ...- znak: INS/TW-32/2013. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany powyżej. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na wskazanym powyżej rachunku bankowym. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, albo jeżeli nie jest możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę, tzn. a) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do podpisania oferty kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego, lub b) oryginał dokumentu będący każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja na roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ins.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach