Przetargi.pl
Wykonanie robót objętych zadaniem pn. Remont drogi powiatowej Nr 1 713R Grochowe II - Trześń - Mielec w miejscowości Trześń i Mielec w km 1+800-4+935 i 5+100-5+760.

Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Korczaka 6a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 5837521, 5839633 , fax. 17 5837521
  • Data zamieszczenia: 2015-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu
    ul. Korczaka 6a 6a
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 5837521, 5839633, fax. 17 5837521
    REGON: 69058769200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna powiatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót objętych zadaniem pn. Remont drogi powiatowej Nr 1 713R Grochowe II - Trześń - Mielec w miejscowości Trześń i Mielec w km 1+800-4+935 i 5+100-5+760.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi powiatowej Nr 1 713R Grochowe II - Trześń - Mielec w miejscowości Trześń i Mielec w km 1+800-4+935 i 5+100-5+760, uszkodzonej po wystąpieniu intensywnych opadów deszczu w czerwcu 2013 roku. Nazwa i kod robót wiodących wg CPV: Roboty w zakresie nawierzchni dróg - 45.23.32.20-7. Zamówienie obejmuje: 1) wymianę zniszczonej nawierzchni poprzez jej rozebranie na grub. 45 cm oraz wykonanie: warstwy odcinającej gr. 15 cm z piasku, podbudowy gr. 20 cm z kruszywa łamanego stabiliz. mech. i podbudowy grub. 7 cm z betonu asfaltowego - 893 m2, 2) oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 23.054 m2, 3) wyrównanie istn. naw. betonem asfaltowym dla ruchu KR 2, przy śr. grub. w-wy 3 cm - 1.694 t, 4) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR 2 - 22.310 m2, 5) ułożenie ścieków z prefabrykatów betonowych głębokich na dnie rowu, na podsypce cem.-piaskowej - 470 m, 6) uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym na śr. szer. 0,5-1,0 m przy śr. gr. w-wy 8 cm - 543 m3, 7) oczyszczenie rowów z namułu, z odwozem urobku w miejsca pozyskane przez Wykonawcę robót i wyprofilowaniem skarp rowu, przy śr. grub. namułu 30 cm - 6.232 m. Szczegółowy zakres robót określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia zwana dalej SIWZ (Rozdz. 4 - Ślepy Kosztorys, Rozdz. 3 - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych). Wykonawcy zobowiązani będą na wykonany przedmiot zamówienia udzielić gwarancji na okres minimum 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, wpłacane przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Deklarowany okres gwarancji w miesiącach
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl (otw. zakładki: Przetargi - Przetargi 2015 - Powiatowy Zarząd Dróg)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach