Przetargi.pl
Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków przy ul. Masarskiej w Ropczycach

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ropczycach ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Przemysłowa 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2218296 , fax. 017 2218298
  • Data zamieszczenia: 2015-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ropczycach
    ul. Przemysłowa 12 12
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. 017 2218296, fax. 017 2218298
    REGON: 69052972000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukropczyce.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków przy ul. Masarskiej w Ropczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków przy ulicy Masarskiej w Ropczycach wraz z opracowaniem materiałów do pozyskania wymaganych prawem uzgodnień i decyzji na bazie których będzie możliwa realizacja rzeczonej inwestycji oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych. 2. Dokumentację projektową należy opracować w oparciu o koncepcję rozbudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków przy ulicy Masarskiej w Ropczycach opracowaną w listopadzie 2014 r. przez MGGP Projekt S.A. Koncepcja stanowi załącznik nr1 do opisu przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca przed rozpoczęciem prac projektowych dokona weryfikacji danych wyjściowych do projektowania zawartych w koncepcji. 4. Dokumentacja projektowa powinna zawierać kompleksowe rozwiązania zagadnienia oczyszczania ścieków i przeróbki osadów, w jednym wariancie techniczno - technologicznym wskazanym w koncepcji. 5. Rozwiązania projektowe powinny uwzględniać i uszczegóławiać wskazane w koncepcji rozwiązania problemów eksploatacyjnych oczyszczalni. W projekcie należy przedstawić rozwiązania uwzględniające m.in. a) Zabudowę nowego punktu zlewnego z pomiarem ilości, pH oraz wstępnym usuwaniem zawiesin. b) Dostosowanie pomp zatapialnych zainstalowanych w pompowni ścieków do pracy z przetwornicą częstotliwości w celu zniwelowania zjawiska pulsacyjnej pracy węzła mechanicznego. c) Modernizację wyposażenia technologicznego budynku krat (wymiana krat mechanicznych na kraty perforowane wraz przenośnikami i prasopłuczką skratek. W budynku krat należy zaprojektować odpowiednie hydraulicznie zwymiarowane kanały otwarte ścieków, przewidzieć zabudowę kanału obejściowego wraz z kratę ręczną na wypadek awarii krat mechanicznych). d) Modernizację wyposażenia technologicznego piaskownika wraz z instalacją pompową do usuwanie pulpy i zabudową separatora płuczki piasku. e) Zabudowę osadnika wstępnego wraz z systemem usuwania osadu i części pływających oraz pompownią osadu wstępnego. f) Wymianę ciągów technologicznych do napowietrzania ścieków w komorze nitryfikacji z dyfuzorami włącznie. g) Modernizację wyposażenia technologicznego istniejącego osadnika wtórnego oraz zabudowę drugiego osadnika wtórnego. h) Modernizację istniejącego zagęszczacza osadu, oraz budowę drugiego. i) Modernizację instalacji do odwaniania i higienizacji osadu. Konieczność modernizacji z uwagi na zużycie urządzeń do odwadniania (prasa, stacja polielektrolitu, mieszarka, przenośniki taśmowe, wentylacja, silos wapna z systemem dozowania, brak hermetyzacji urządzeń(zagrożenie sanitarno epidemiologiczne pracowników oczyszczalni ścieków, uciążliwość dla pobliskich mieszkańców oraz zanieczyszczenie atmosfery). Konieczność wymiany urządzeń na nowe ( prasa o większej wydajności, hermetyzacja ciągów, mieszarka, podajniki, stacja dozowania i podawania elektrolitu silos wapna na zewnątrz budynku. j) Budowę pompowni wody technologicznej wraz z siecią wody technologicznej. k) Przebudowę wiaty magazynowej do składowania odwodnionego osadu. l) Zapewnienie możliwości automatycznego włączenia zasilania w przypadku zaniku napięcia i utrzymanie ciągłości pracy urządzeń oczyszczalni. Agregat prądotwórczy - należy przewidzieć automatyczne załączenie w przypadku braku zasilania. m) Wymianę zużytych urządzeń pomiarowych i instalacji elektrycznej i AKPiA. Konieczna wymiana urządzenia AKPiA wraz z wykonaniem wizualizacji. Z uwagi na 14 letnią eksploatację istniejąca instalacja elektryczna i AKPiA stanowi zagrożenie dla bezpieczeństwa obsługi oraz utrudnia utrzymanie ciągłego ruchu urządzeń. Usuwanie awarii jest utrudnione z uwagi na brak części zamiennych wbudowanych urządzeń, 6. Powyższe opisy stanowią wykaz głównych zagadnień technologicznych, które będą stanowić przedmiot opracowanej dokumentacji projektowej i nie wyczerpują w całości zakresu prac projektowych. Rozwiązania projektowe danej instalacji technologicznej , obiektu technologicznego winny zostać opracowane kompleksowo uwzględniając rozwiązania branżowe ( budowlano konstrukcyjne, sanitarne, elektryczne i AKPiA ) niezbędne do prawidłowego funkcjonowania projektowanej instalacji technologicznej czy też obiektu technologicznego. Wykonawca w oparciu przedmiotową koncepcje opracuje następujące dokumenty: a) Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z kartą informacyjną przedsięwzięcia. W przypadku konieczności Wykonawca opracuje raport oddziaływania inwestycji na środowisko. Wymaga się aby Wykonawca brał czynny udział w procesie pozyskiwania przez Inwestora decyzji środowiskowej. b) Wniosek o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (ULICP) wraz załącznikami formalnymi w zgodności z obowiązującymi przepisami. Wymaga się aby Wykonawca brał czynny udział w procesie pozyskiwania przez Inwestora decyzji ULICP. 7. Wykonawca na podstawie koncepcji oraz niezbędnych decyzji administracyjnych wykona dokumentację projektową. Dokumentację należy opracować jako kompletną, w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę oraz realizacji inwestycji. Dokumentacja obejmie min. : a) Kompletny wielobranżowy projekt budowlany rozbudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków opracowany w oparciu o koncepcję, zgodnie z wymogami prawa, wraz z informacja BIOZ. Wykonawca przedłoży do Zamawiającego projekt budowlany wraz w wypełnionym wnioskiem o pozwolenie na budowę. Wymaga się od Wykonawcy aby na etapie opracowania projektu budowlanego uzyskał/opracował w niezbędnym zakresie: -warunki techniczne, -aktualną mapę do celów projektowych, -wypisy z ewidencji gruntów oraz mapę ewidencyjną, -dokumentację geologiczną. b) Operat wodnoprawny - wraz z wypełnionym wnioskiem o wydanie pozwolenia wodnoprawnego, jeżeli będzie to konieczne do uzyskania pozwolenia na budowę. c) Projekty wykonawcze w poszczególnych branżach (architektonicznej, konstrukcyjnej, technologicznej, sanitarnej, elektrycznej i AKPiA oraz drogowej) dla celów realizacji inwestycji. d) Kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót. e) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - STWIORB. 8. W ramach umowy i wynagrodzenia za opracowanie dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie do: a) Opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia na roboty budowlane _ SIWZ. b) Sprawowania nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych. 9. Szczegółowy zakres niniejszego zamówienia opisany jest w części III SIWZ - Opis przedmiotu Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10 000,00 PLN Słownie: dziesięć tysięcy złotych 2.Forma wadium. 1)Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 2)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)oznaczenie postępowania, c)określenie przedmiotu postępowania, d)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e)kwotę gwarancji, f)termin ważności gwarancji g)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy -oraz Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3.Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ropczycach Nr 43 9171 0004 0000 0475 2000 0010 z dopiskiem: Wadium- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków przy ul. Masarskiej w Ropczycach Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzone za zgodność z oryginałem. 2)Wadium w innych dopuszczonych formach (oryginały dokumentów) należy wnieść (zdeponować) w biurze Głównego Księgowego pok. Nr. 13 Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ropczycach, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00, a do oferty należy dołączyć poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię. Dopuszcza się wniesienie wadium wraz z ofertą w odrębnej kopercie. 3)Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. 4)Wykonawca, który nie wniesie akceptowalnej formy wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o zamówienie publiczne a jego oferta zostanie odrzucona. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6. Ważność wadium. Wadium winno obowiązywać przez cały okres związania ofertą, licząc od dnia złożenia oferty. 7. Utrata wadium. 1.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pukropczyce.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach