Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT KONSERWACYJNYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Remont pomieszczeń magazynowych i elewacji w budynku nr 5 w JW 5701 m. Wędrzyn Część II: Naprawa pomieszczeń sztabu budynek nr 1 w JW 5700 m. Międzyrzecz

Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7556236 , fax. 95 7556222
  • Data zamieszczenia: 2015-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn
    69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 7556236, fax. 95 7556222
    REGON: 08052101800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT KONSERWACYJNYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Remont pomieszczeń magazynowych i elewacji w budynku nr 5 w JW 5701 m. Wędrzyn Część II: Naprawa pomieszczeń sztabu budynek nr 1 w JW 5700 m. Międzyrzecz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót konserwacyjnych polegających na: Część I - Remont pomieszczeń magazynowych i elewacji w budynku nr 5 w JW 5701 m. Wędrzyn Zakres przedmiotu zamówienia: - roboty rozbiórkowe (demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, ścianek działowych murowanych z cegły oraz ścian zewnętrznych murowanych z cegły, posadzki z płytek lastrykowych i betonowych, okładzin ścian z płytek ceramicznych, instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz centralnego ogrzewania, instalacji elektrycznej oświetleniowej oraz gniazd elektrycznych), - utylizacja gruzu oraz stolarki okiennej i drzwiowej, - roboty stolarskie (montaż stolarki okiennej i drzwiowej oraz sufitu podwieszanego z płyt gipsowo-kartonowych), - roboty izolacyjne (wykonanie izolacji przeciwwilgociowej posadzek, izolacji cieplnej z płyt styropianowych twardych posadzek, paraizolacji stropu podwieszanego z foli paraizolacyjnej oraz z wełny izolacyjnej do izolacji poddaszy), - roboty murarskie (wykonanie nowych ścianek działowych oraz ścian zewnętrznych murowanych z cegły oraz z betonu komórkowego). Wykonanie nowych tynków gipsowych oraz cementowo-wapiennych wewnętrznych i zewnętrznych), - roboty posadzkarskie (wykonanie posadzki betonowej wewnątrz pomieszczeń, posadzki z płytek z kamieni sztucznych gresowych, posadzki żywicznej oraz z wykładziny pcv zgrzewanej z wywinięciem cokołu na ścianę), - roboty malarskie (malowanie ścian oraz sufitów farbą lateksową wewnętrzną), - roboty elektryczne (wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej oświetleniowej i gniazd elektrycznych, wymiana złącza kablowego), - roboty instalacyjne wod-kan i c.o. (wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania), Część II- Naprawa pomieszczeń sztabu budynek nr 1 w JW 5700 m. Międzyrzecz Zakres przedmiotu zamówienia: - roboty rozbiórkowe (rozebranie starych posadzek parkietowych, dokonanie demontażu zużytych wykładzin podłogowych PCV. Wykucie z muru ościeżnic drzwiowych), - roboty posadzkowe (wykonanie cyklinowania istniejących posadzek parkietowych z wymianą listew podłogowych, listwy z drewna liściastego, wysokość listew do 8 cm), - lakierowanie lakierem trzykrotne, - posadzki z wykładzin podłogowych obiektowych na podkładzie z płyty OSB grubości 22 mm , - roboty malarskie (wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach, oraz na wyprawach tynkarskich , bruzdach po robotach elektrycznych, odnowienie malatury wytypowanych pomieszczeń parteru, I i II piętra), - roboty elektryczne (wymiana przewodów i osprzętu instalacji elektrycznej w wytypowanych pomieszczeniach budynku wraz z rozdzielnicą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych , stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedmiarze robót ( załącznik nr 9 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości : - dla części I: 6.000,00zł brutto (słownie: sześć tysięcy złotych - 00/100) - dla części II: 1.000,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc złotych - 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: NBP oddział w Zielonej Górze nr 28 1010 1704 0060 0213 9120 1000 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony - roboty konserwacyjne polegające na: Część I- Część I: Remont pomieszczeń magazynowych i elewacji w budynku nr 5 w JW 5701 m. Wędrzyn Część II: Naprawa pomieszczeń sztabu budynek nr 1 w JW 5700 m. Międzyrzecz Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany powyżej, przed upływem terminu składania ofert. Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty. Termin ważności wadium złożonego w innej formie niż pieniądz, powinien obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku form innych niż pieniądz, musi być precyzyjnie określone: kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji, wysokość kwoty gwarancji, termin ważności oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do zapłaty wadium w przypadkach przewidzianych w art. 46 ustawy, mianowicie: Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 cyt. ustawy lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgodny na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Również poręczenie musi precyzyjnie określać, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia, do jakiej wysokości i na jaki czas oraz wskazywać przedmiot poręczenia. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacją np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - zgłoszone w terminie związania ofertą - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji i art. 46 ust. 4a i 5 ustawy - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu (wadium w formie niepieniężnej) należy zdeponować w kancelarii jawnej (bud. 33 II piętro, pok.211), wskazanej jako miejsce składania ofert w terminie tożsamym, z terminem składania ofert tj. do 17.03.2015r. do godz. 09:45 W przypadku wniesienia odwołania po otwarciu ofert Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania robót
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.45wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach