Przetargi.pl
Wykonanie robót inwestycyjnych i remontowych dla potrzeb budynku administracyjnego przy ul. Uniwersyteckiej 4 w Lublinie

Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-029 Lublin, ul. Uniwersytecka 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 532 53 25 , fax. 81 532 50 78
  • Data zamieszczenia: 2013-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie
    ul. Uniwersytecka 4 4
    20-029 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 532 53 25, fax. 81 532 50 78
    REGON: 00059415200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.znw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa województwa samorządowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót inwestycyjnych i remontowych dla potrzeb budynku administracyjnego przy ul. Uniwersyteckiej 4 w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót inwestycyjnych i remontowych dla potrzeb budynku administracyjnego przy ul. Uniwersyteckiej 4 w Lublinie. Zamówienie zostało podzielone na zadania: Zadanie I - Wykonanie robót remontowych w zakresie: - remont pokrycia dachu, izolacje ścian fundamentowych, malowanie tarasów, balkonów, balustrad, remont nawierzchni chodników i opasek, - remont ogrodzenia, - remont drogi dojazdowej, - remont instalacji odgromowej. Zadanie II - Wykonanie robót inwestycyjnych w zakresie wykonania miejsc parkingowych i wykonania posadzki w piwnicy. Zadanie III - Wykonanie robót inwestycyjnych w zakresie ocieplenia ścian budynku Do obowiązków Wykonawcy należy także: - odgrodzenie i zabezpieczenie budynku i nieruchomości w miejscach wykonywanych robót, - zapewnienie bezpiecznych dojazdów i dojść do budynku, - utrzymanie czystości i porządku na nieruchomości i w pomieszczeniach w budynku w trakcie wykonywania robót, - uzgodnienie sukcesywnych terminów wejścia na poszczególne roboty, - uzgodnienie z Zamawiającym kolorystyki materiałów, które będą wbudowane, kolorystyki elewacji, kolorystyki dachu i kostki brukowej, - zabezpieczenie placu budowy w trakcie wykonywania robót w energię elektryczną, wodę i odprowadzenie ścieków (toalety wc), - przygotowanie dokumentacji odbiorowej i powykonawczej (w tym schematy powykonawcze i inwentaryzacje geodezyjne), - wykonanie odbioru. 1. Roboty będą prowadzone w trakcie normalnego codziennego funkcjonowania obu jednostek; terminy wejścia na poszczególne roboty należy uzgodnić z Zamawiającym. 2. Materiały i urządzenia wbudowywane winne być o najwyższych parametrach technicznych i najlepszej jakości, odpowiadające potrzebom standardu wykonania tego typu robót, w szczególności przy obiektach użyteczności publicznej. Wszystkie materiały i urządzenia muszą posiadać atesty dopuszczające ich stosowanie w budownictwie i w obiektach użyteczności publicznej 3. Kolorystyka poszczególnych elementów budynku, ogrodzenia, miejsc parkingowych i drogi manewrowej do uzgodnienia z zamawiającym w trakcie robót. RÓWNOWAŻNOŚĆ ROZWIĄZAŃ 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami (materiały, wykonanie) równoważnymi opisywanym. 2. Oferta z rozwiązaniami równoważnymi powinna zawierać propozycje rozwiązań budowlanych, materiałów i technologii o parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęte w Projekcie, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót i Przedmiarach robót, dostosowane pod względem rodzaju, gabarytów i ciężaru do przyjętych rozwiązań funkcjonalnych obiektu, oraz umożliwiające ich powiązanie z istniejącymi elementami obiektu i nieruchomości. 3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do udziału w przetargu zobowiązany jest wnieść wadium. 2. Wadium wynosi 19 000,00zł (słownie zł: dziewiętnaście tysięcy 00/100). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej uważa się termin uznania rachunku zamawiającego. 5. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art.45 ust. 6 ustawy. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na konto Zamawiającego w Banku PEKAO BP Lublin nr 34 1020 3147 0000 8602 0090 2411 tytułem:Wykonanie robót inwestycyjnych i remontowych dla potrzeb budynku administracyjnego przy ul. Uniwersyteckiej 4 w Lublinie. 7. Kopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.znw.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach