Przetargi.pl
Wykonanie robót dodatkowych do zadania pn Rewitalizacja zabytkowych rynków Nowego Stawu pod kątem rozwoju gospodarczego w dziedzinie turystyki, kultury i rekreacji

Gmina Nowy Staw ogłasza przetarg

  • Adres: 82-230 Nowy Staw, ul. Bema 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2715110
  • Data zamieszczenia: 2011-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Staw
    ul. Bema 1 1
    82-230 Nowy Staw, woj. pomorskie
    tel. 055 2715110
    REGON: 00052896500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowystaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót dodatkowych do zadania pn Rewitalizacja zabytkowych rynków Nowego Stawu pod kątem rozwoju gospodarczego w dziedzinie turystyki, kultury i rekreacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dodatkowych, których konieczność wykonania stwierdzono w trakcie wykonywania prac budowlanych realizowanych w ramach zadania Rewitalizacja zabytkowych rynków Nowego Stawu pod kątem rozwoju gospodarczego w dziedzinie turystyki, kultury i rekreacji . Wykonanie tych prac przewidziano w projekcie budowlanym lecz podane w przedmiarze ilości nie obejmowały całości robót, nie obejmuje więc je zadanie zasadnicze. Prace budowlane zadania zasadniczego wykonuje Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji DAK-BUD Ltd. Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kościuszki 108, 83-200 Starogard Gdański pod nadzorem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Szczegółowy zakres prac zawiera załączony przedmiar załącznik nr 8 do SIWZ . Zakres prac obejmuje wymianę belek wiązarowych, sufitu podwieszanego i połaci dachu budynku kościoła. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z technologią i warunkami opisanymi w załączonych SST oraz zaleceniach producentów materiałów po ich uprzednim zatwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru. Wykonawca zostanie wprowadzony na teren budowy przez Wykonawcę zadania podstawowego tj. firmę Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji DAK-BUD Ltd. Sp. z o.o zwanym dalej Generalnym Wykonawcą przy udziale Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. Wykonawca we własnym zakresie i przed podpisaniem umowy uzgodni warunki wejścia na plac budowy z Generalnym Wykonawcą określając terminy prowadzenia robót i sposób ich zabezpieczenia oraz wskazując osoby odpowiedzialne za wykonanie robót. Zgodnie z ustaleniami Zamawiającego, Generalny Wykonawca udostępni teren budowy oraz Dzienniki Budowy Wykonawcy niniejszego zamówienia i będzie koordynował jego prace. Wszelkie szkody wyrządzone w robotach Generalnego Wykonawcy zostaną naprawione przez Wykonawcę. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W związku z art. 6471ustawy Kodeks Cywilny - do zawarcia przez Wykonawcę umowy o roboty budowlane z Podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego (Inwestora). Jeżeli Zamawiający (Inwestor), w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez Wykonawcę umowy z Podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. Do zawarcia przez Podwykonawcę umowy z dalszym Podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego Inwestora i Wykonawcy. Jeżeli Zamawiający Inwestor i Wykonawca w terminie 14 dni od przedstawienia im przez Podwykonawcę umowy z dalszym Podwykonawcą nie zgłoszą na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że Zamawiający (Inwestor) i Wykonawca wyrazili zgodę na zawarcie umowy. Umowy, o których mowa powyżej, powinny być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace i dostawy wykonane przez podwykonawców Wymagania stawiane wykonawcy: 1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wymagania organizacyjne Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót oraz weryfikacji załączonej do specyfikacji dokumentacji, a wszelkie wynikłe wątpliwości powinny być wyjaśnione z użyciem procedury określonej w dziale VII specyfikacji. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Wymagania dot. gwarancji Wykonawca udzieli zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji licząc od daty odbioru tych robót. UWAGA! , gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, oznacza to również określenie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykazanie równoważności zaoferowanego materiału spoczywa na Wykonawcy, a zastosowanie tego materiału wymaga pisemnej zgody Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowystaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach