Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem części działek nr 25/5 i nr 25/8

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Czechowska 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5327031 , fax. 081 5324947
  • Data zamieszczenia: 2013-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Lublinie
    ul. Czechowska 4 4
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5327031, fax. 081 5324947
    REGON: 43006796500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/rdlp_lublin
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne-Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem części działek nr 25/5 i nr 25/8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.OPIS. Celem przywrócenia reprezentacyjnego wyglądu najbliższego otoczenia siedziby RDLP w Lublinie należy wykonać nowe zagospodarowanie części działek nr 25/5 i nr 25/8. Planuje się rozbiórki wszystkich zniszczonych i zużytych nawierzchni i istniejących niekompletnych ogrodzeń. Prace przygotowawcze obejmują również wykarczowanie pnia - pozostałości po wycince - zlokalizowanego w południowo- wschodniej części działki nr 25/8. W ramach projektowanego zagospodarowania przewidziano przebudowę chodnika od strony północnej, wzdłuż ogrodzenia, od furtki do nadbudówki budynku biurowo-garażowego. Wzdłuż zachodniej i południowej granicy działki przewidziano strzyżony żywopłot z cisów pośrednich. Stropodach budynku garażowo- biurowego zostanie wyremontowany i wykończony warstwą balastującą żwiru płukanego. Pozostała część terenu zostanie zniwelowana - nasypanie i rozplantowanie ziemi, tak, aby cały teren opadał w kierunku planowanego chodnika (wyrównanie spadku terenu z południa na północ ) oraz do zachodniej krawędzi dachu (wyrównanie spadku w kierunku zachód- wschód) - i obsiana trawą. Pomiędzy żywopłotem z cisów, a ogrodzeniem przewiduje się nasadzenie z bluszczu pospolitego- jako okrywę zacienionego trawnika. Teren zostanie ogrodzony. Od strony północnej- wzdłuż granicy działki, od strony zachodniej wzdłuż granicy działki dalej prostoliniowo do granicy południowej i wzdłuż granicy południowej do ściany wiaty śmietnikowej. Wysokość ogrodzenia 1,5m. Od strony wschodniej zostanie wykonane ogrodzenie wysokości 2,2m- od narożnika wiaty śmietnikowej, wzdłuż muru oporowego, dalej równolegle do krawędzi dachu i prostopadle do narożnika nadbudówki budynku biurowo- garażowego. Na dachu budynku biurowo-garażowego zostaną ustawione donice drewniane z zielenią niską. 2. ZAKRES ROBÓT: 1) Rozbiórka istniejącego ogrodzenia, 2) Demontaż trzepaków, 3) Rozbiórka nawierzchni asfaltowej, chodników z płyt chodnikowych i z kostki brukowej, rozbiórka nawierzchni z trylinki. 4) Remont istniejącego muru oporowego wzdłuż zachodniej granicy działki, 5) Remont pokrycia dachu budynku biurowo-garażowego polegający na wymianie izolacji przeciwwodnej i nawierzchni z kostki brukowej na nową izolację z nawierzchnią z kamyczka dekoracyjnego wraz z remontem komina wentylacyjnego i muru ogniowego, 6) Przebudowa chodnika wzdłuż północnej granicy działki 25/8, 7) Rozbiórka utwardzenia z płyt chodnikowych betonowych przy krawężniku wzdłuż zachodniej granicy działki nr 25/8, 8) Założenie i rekultywację trawników na pozostałej części terenu, 9) Zagospodarowanie miejsca po zlikwidowanej wiaty śmietnikowej - założenie trawnika 10) Wykarczowanie pnia. 11) Posadzenie krzewów. 12) Wykonanie ogrodzenia wzdłuż granic południowej, zachodniej i północnej działki 25/8 z pretów stalowych w ramie z katowników stalowych na słupkach stalowych o wysokości 1,5 m oraz o wysokości 2,20 m wzdłuż krawędzi dachu budynku biurowo-garażowego od strony wschodniej. W narożniku północno-wschodnim zostanie wykonana furtka. 13) Wykonanie donic drewnianych z zielenią niską, zlokalizowanych na dachu budynku biurowo-garażowego. Donice o kształcie sześciokąta o średnicy wewnętrznej 60 cm i wysokości 50 cm w ilości szt. 6. W donicach zostaną nasadzone sadzonki kosodrzewin tj. sosna kosodrzewin odmiana Pumilio.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta, powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 700,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że to poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116 poz.730 i 732, nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 nr 96). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: numer rachunku 10203000451110000000524210 z dopiskiem na blankiecie wadium w postępowaniu o zamówienie publiczne na Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu części działki nr 25.5 i 25.8. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie upływu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pozostałych formach, należy w oryginale załączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach