Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY I NAUKI WYDZIAŁU EKONOMICZNEGO UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO ZLOKALIZOWANEGO W SOPOCIE PRZY UL. ARMII KRAJOWEJ 119/121 POPRZEZ ROZBUDOWĘ BUDYNKU W CZĘŚCI OBEJMUJĄCEJ ETAP II.

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2014-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY I NAUKI WYDZIAŁU EKONOMICZNEGO UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO ZLOKALIZOWANEGO W SOPOCIE PRZY UL. ARMII KRAJOWEJ 119/121 POPRZEZ ROZBUDOWĘ BUDYNKU W CZĘŚCI OBEJMUJĄCEJ ETAP II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa i higieny pracy i nauki Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Sopocie przy ul. Armii Krajowej 119/121 poprzez rozbudowę budynku w części obejmującej Etap II (decyzja o pozwoleniu na budowę NR UA.6740.320.16.2011.RK2 z dnia 01.02.2013r.). Zakres przedmiotu zamówienia: 1) zakresem przedmiotu zamówienia objęte są następujące branże: a) urbanistyka i architektura; b) drogowa; c) sanitarna; d) elektryczna, 2) zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zagospodarowanie terenu, roboty drogowe, kanalizację deszczową, oświetlenie terenu, montaż szlabanów, elementy małej architektury, a także nowe nasadzenia, przesadzenia oraz likwidację częściową drzewostanu istniejącego na podstawie decyzji Konserwatora Zabytków Miasta Sopotu (KZMS) Nr KZ.4120.1654.2013.MC z dnia 24.02.2014r., 3) przedmiotem zamówienia jest również pielęgnacja zieleni (w tym nasadzeń) w okresie 3 lat od dnia odbioru końcowego robót (zgodnie z wymaganiami w w decyzji KZMS), 4) Podstawowe dane liczbowe - Etap II: a) powierzchnia nowoprojektowanych chodników - 455,00 m2; b) powierzchnia nowoprojektowanych zjazdów - 38,00 m2; c) powierzchnia dróg/placów - płyty betonowe ażurowe - 2 745 m2; d) powierzchnia miejsc postojowych (powierzchnie biologicznie czynne) - eko ruszty PCV - 2 245 m2; e) ilość miejsc postojowych - 285; f) powierzchnia z kostki granitowej do ponownego ułożenia - 575 m2; Wszystkie powierzchnie i wymiary należy sprawdzić na budowie. Zakresy robót opisane w wykonawczych projektach branżowych obejmują: 1) PRACE ZWIĄZANE Z ARCHITEKTURĄ, w tym: a) budowa nowej zabudowy śmietnika po wyburzeniu starej wiaty; b) postawienie wiaty dla palących; c) ustawienie nowych ławek, koszy na śmieci i słupków; d) ustawienie stojaków na rowery; e) ustawienie donic zewnętrznych z zielenią; f) postawienie ogrodzenia z bramą wjazdową wzdłuż ul. 23 Marca na terenie Etapu I; g) przeprowadzenie renowacji istniejącego ogrodzenia o profilach stalowych i słupkach betonowych w stalowych ramach wraz z furtkami oraz bramami wzdłuż ul. Armii Krajowej i ul. 23 Marca. Długość ww. ogrodzenia to około 150 m. Elementy betonowe należy oczyścić poprzez piaskowanie i zaimpregnować polimerami. Elementy stalowe należy oczyścić, zabezpieczyć antykorozyjnie i pomalować na kolor RAL 9006; h) przeprowadzenie renowacji istniejących murów oporowych przy skarpach pomiędzy skrzydłem B Wydziału Ekonomicznego a budynkiem Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnego. Likwidacja pobliskich schodów wraz z murem oporowym. Długość murów oporowych to około 33 m. Mury oporowe należy wyrównać, oczyścić poprzez piaskowanie i zaimpregnować polimerami. Następnie pokryć wyprawą imitującą klinkier (jak fragmenty na budynku Centrum Konferencyjno- Szkoleniowym); i) uzupełnienie dziur i fug w istniejących murach oporowych obłożonych kamieniem (również po usunięciu dwóch ławek mocowanych do muru wzdłuż południowej elewacji Auli 0); j) prace rozbiórkowe istniejącej nawierzchni związane z ww. elementami projektu; k) prace porządkowe związane z małą architekturą. 2) PRACE ZWIĄZANE Z ZIELENIĄ, w tym: a) przesadzenie dwóch świerków pospolitych; b) nasadzenie drzew/krzewów pomiędzy rozdzielanymi parkingami do 50 miejsc postojowych oraz nasadzenia wynikające z decyzji Konserwatora Zabytków: - rozdzielenie zielenią parkingów przed głównym wejściem, - rozdzielenie zielenią parkingów przed Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym: w pasie o długości 37 m, tak aby tworzyła ciągły szpaler, (Uwaga! Należy zachować szczególną ostrożność przy pracach ze względu na istniejący kabel oświetleniowy); c) obsianie trawą powierzchni pomiędzy nowoprojektowaną strukturą drogową; d) posadzenie roślinności ozdobnej w donicach; e) przycięcie konarów drzew pomiędzy nowoprojektowanymi miejscami postojowymi wzdłuż północnej elewacji budynki Domu Studenckiego Nr 7; f) usunięcie drzew ze względów sanitarnych (zgodnie z decyzją KZ). 3) PRACE DROGOWE, w tym: a) przebudowa istniejących trzech wjazdów na działkę od ulicy Armii Krajowej z uwagi na zmianę parametrów technicznych; b) przebudowa dróg wewnętrznych/placów (zmiana szerokości, łuków oraz nawierzchni); c) budowa nowoprojektowanych dróg wewnętrznych m.in. drogi pożarowej łączącej istniejący Etap I z Etapem II; d) budowa miejsc postojowych wzdłuż ww. dróg; e) budowa powierzchni utwardzonych (chodniki-dojścia/przejścia) wzdłuż nowoprojektowanych oraz przeprojektowanych dróg wewnętrznych; f) przebudowa istniejących parkingów, polegającą na wyodrębnieniu parkingów do 50 miejsc postojowych; Szczegółowy projekt układu drogowego znajduje się w projekcie wykonawczym drogowym. 4) PRACE ZWIĄZANE Z INSTALACJAMI I SIECIAMI, w tym: a) wykonanie systemu kanalizacji deszczowej w celu odwodnienia terenu (wraz z wpustami deszczowymi i drenażem odwadniającym); b) wymiana zniszczonych istniejących studzienek; c) regulacja istniejących studzienek (dostosowanie ich do nowej niwelety terenu); d) demontaż istniejącego szlabanu sterowanego pilotem na parkingu przed wejściem głównym do budynku Wydziału Ekonomicznego i montaż szlabanu na nowym stanowisku; e) montaż szlabanu sterowanego pilotem na terenie Etapu I na drodze wzdłuż ul. 23 Marca wg rysunku PZT; f) demontaż czterech słupów oświetleniowych; g) montaż trzech słupów oświetleniowych z oprawami parkowymi; h) usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem związanych z ww. elementami projektu. Warunki prowadzenia robót: 1)Zamawiający przekaże Wykonawcy do realizacji plac budowy obejmujący teren określony dokumentacją projektową. Roboty budowlane będą wykonywane w obrębie strefy ochrony konserwatorskiej miasta Sopot. Konieczne jest wykonanie wszelkich niezbędnych prac wynikających z decyzji i uzgodnień. 2)Wykonawca zapewni warunki umożliwiające prawidłowe wykonanie robót budowlano - montażowych oraz uwzględni w wynagrodzeniu ryczałtowym wszystkie koszty z tym związane. 3)Roboty budowlane będą wykonywane przy czynnym obiekcie, a zatem wymaga się szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności odpowiednich zabezpieczeń i osłon, zapewnienia całodobowego nadzoru obiektu, utrzymywania placu budowy w należytym porządku. 6.Należy przyjąć wysoki standard wykonywanych robót. 7.Wszelkie roboty, prace towarzyszące, w tym obsługa geodezyjna i geotechniczna, prace porządkowe itp., czynności, materiały, rozwiązania konieczne do wykonania z punktu widzenia prawa, sztuki i praktyki budowlanej muszą być przewidziane przez Wykonawcę na podstawie analizy dokumentacji dołączonej do SIWZ. Roboty takie muszą być ujęte w cenie oferty. 8.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa ze specyfikacją techniczną stanowiąca załącznik nr 2 (do SIWZ). 9.Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy. Ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 10.Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w którymkolwiek dokumencie uważa się za obowiązujące. 11.Jeśli gdziekolwiek na rysunkach, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, dokumentacji projektowej lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę i opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w dokumentacji projektowej i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 12.Wymagany okres gwarancji: 60 miesięcy - od daty zakończenia czynności odbioru końcowego robót. 13.Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. 2.W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4.Oferta niezabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. 5.Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum, kilku z nich lub wszystkich konsorcjantów łącznie. 6.Miejsce złożenia wadium. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w terminie składania ofert przelewem na konto: BANK PEKAO S.A. IV O Gdańsk Nr 54124012711111000014925434 z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr A120 211 85 14 PJ. Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie (rozdział X SIWZ) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7.Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana, 4) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz 26 ust. 2d lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 4. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 11. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, Wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 12. Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie: 1) Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach