Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i rozbudową budynku szkoły publicznej w Kolsku

Gmina Kolsko ogłasza przetarg

  • Adres: 67-415 Kolsko, ul. Piastowska 12
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3524177 , fax. 068 3524355
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolsko
    ul. Piastowska 12 12
    67-415 Kolsko, woj. lubuskie
    tel. 068 3524177, fax. 068 3524355
    REGON: 97077031000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i rozbudową budynku szkoły publicznej w Kolsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotemzamówienia jest wykonanie robót budowlanych zwiazanych z przebudową i rozbudową budynku szkoły publicznej w Kolsku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala sie wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie:piętnaście tysięcy złotych) 1) wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujacych formach:pieniadzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach ud
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówieniamogą ubiegać się Wykonawacy, ktorzy spełniają warunki art.22 ust.1,ustawy Pzp, tj.: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania takich uprawnień.Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiazany jest złożyć oświadczenie oraz wymagane dokumenty, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doswiadzenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamowienia. O zamowienie mogą ubiegać się Wykonawcy, ktorzy w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postepowania zrealizowali zamówienie w zakresie robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiacym przedmiot zamówienia. Na potwierdzenie spełniniania warunku, Wykonawca zobowiazany jest złożyć oświadcznie oraz wymagane dokumenty. c) Znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spelnienia warunku, Wykonawca zobowiazany jest złożyć oświadczenie. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełniniania warunku, Wykonawca zobowiazany jest złożyć oświadczenie. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów; spełnia/nie spelnia wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kazdy Wykonawca składa oswiadczenie o spelnieniu warunków udziału w postepowaniu okreslone w art. 22,ust.1 ustawy Pzp wg. wzoru stanowiacego formularz nr 2 SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane poniżej dokumenty: 1.Oświadzcenie Wykonawcy że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 oraz spełnia warunku ubiegania się o udzielenie zamówienia okreslone w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy na formularzu oświadczenia stanowiacym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niz 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz ważniejszych robót wykonanych w okresie ostatnich pieciu lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamowienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiacym przedmiot zamówienia oraz daty i miejsca wykonania na załączniku do SIWZ. 4. Dokumenty potwierdzajace, że roboty zostały wykonane nalezycie, tj. wymagane jest minimum 2 referencje potwierdzajace, że wymienione roboty zostały wykonane z należytą starannością. 5. Wykaz osób, ktore będą uczestniczyć w wykonywaniu zamowienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na załączniku do SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonwaców warunków udziału w postepowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów; spelnia/nie spelnia wymaganego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kolsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach