Gmina Kolsko ogłasza przetarg
- Adres: 67-415 Kolsko, ul. Piastowska 12
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3524177 , fax. 068 3524355
- Data zamieszczenia: 2009-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolsko
ul. Piastowska 12 12
67-415 Kolsko, woj. lubuskie
tel. 068 3524177, fax. 068 3524355
REGON: 97077031000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolsko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i rozbudową budynku szkoły publicznej w Kolsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotemzamówienia jest wykonanie robót budowlanych zwiazanych z przebudową i rozbudową budynku szkoły publicznej w Kolsku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala sie wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie:piętnaście tysięcy złotych) 1) wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujacych formach:pieniadzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach ud
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówieniamogą ubiegać się Wykonawacy, ktorzy spełniają warunki art.22 ust.1,ustawy Pzp, tj.: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania takich uprawnień.Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiazany jest złożyć oświadczenie oraz wymagane dokumenty, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doswiadzenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamowienia. O zamowienie mogą ubiegać się Wykonawcy, ktorzy w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postepowania zrealizowali zamówienie w zakresie robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiacym przedmiot zamówienia. Na potwierdzenie spełniniania warunku, Wykonawca zobowiazany jest złożyć oświadcznie oraz wymagane dokumenty. c) Znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spelnienia warunku, Wykonawca zobowiazany jest złożyć oświadczenie. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełniniania warunku, Wykonawca zobowiazany jest złożyć oświadczenie. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów; spełnia/nie spelnia wymaganego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kazdy Wykonawca składa oswiadczenie o spelnieniu warunków udziału w postepowaniu okreslone w art. 22,ust.1 ustawy Pzp wg. wzoru stanowiacego formularz nr 2 SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane poniżej dokumenty: 1.Oświadzcenie Wykonawcy że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 oraz spełnia warunku ubiegania się o udzielenie zamówienia okreslone w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy na formularzu oświadczenia stanowiacym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niz 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz ważniejszych robót wykonanych w okresie ostatnich pieciu lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamowienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiacym przedmiot zamówienia oraz daty i miejsca wykonania na załączniku do SIWZ. 4. Dokumenty potwierdzajace, że roboty zostały wykonane nalezycie, tj. wymagane jest minimum 2 referencje potwierdzajace, że wymienione roboty zostały wykonane z należytą starannością. 5. Wykaz osób, ktore będą uczestniczyć w wykonywaniu zamowienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na załączniku do SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonwaców warunków udziału w postepowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów; spelnia/nie spelnia wymaganego warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kolsko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przystosowanie dla osób niepełnosprawnych pomieszczeń WC na parterze i I piętrze oraz remont korytarza na I piętrze budynku B SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze
Dodano: 2016-07-27 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - ROBOTY KONSERWACYJNO NAPRAWCZE OKIEN W POMIESZCZENIACH WARSZTATOWYCH, MALOWANIE POMIESZCZEŃ, PRACE ZLOKALIZOWANE NA TERENIE JW. 4408 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 89/PN/2016.
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Remont elewacji budynek nr 3/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz Część II: Remont elewacji budynek nr 5/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - Remont sanitariatów w budynkach nr 18, 19/k.3030 17 BZ m. Międzyrzecz - etap II
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA PARKINGU PRZY ULICY ŻARSKIEJ (przy Zespole Szkół nr 1) W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa pomieszczeń kuchni budynek nr 2/k.2629 w 45 WOG m. Skwierzyna Część II: Naprawa pomieszczeń magazynowych i elewacji budynków nr 21/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ULICY ŻARSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY MŁYNARSKIEJ DO ULICY XXX-LECIA W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - Naprawa zespołu pomieszczeń RWT - budynek nr 33 w WŁ Wędrzyn
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA USZKODZONEGO GZYMSU ŚCIANY NOŚNEJ Z CEGŁY ORAZ WYMIANA OBRÓBEK BLACHARSKICH GZYMSU I ATTYK W BUDYNKU GARAŻOWYM NR 22 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 78/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA DACHU I ELEWACJI W BUDYNKU NR 24 NA STRZELNICY JW 3137. SPRAWA NR 83/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26