Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych zawiązanych z przebudową budynku dydaktycznego nr 1 Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 - III etap - AR/272-9/15

Akademia Morska w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-500 Szczecin, ul. Wały Chrobrego 1/2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4809400 , fax. 91 4809575
  • Data zamieszczenia: 2015-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Szczecinie
    ul. Wały Chrobrego 1/2 1/2
    70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4809400, fax. 91 4809575
    REGON: 00014512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.am.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych zawiązanych z przebudową budynku dydaktycznego nr 1 Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 - III etap - AR/272-9/15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku dydaktycznego nr 1 Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 - etap III, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją przetargową. Przedmiotem zamówienia są w szczególności: - Wykonanie tynków cementowych, cementowo- wapiennych, renowacyjnych i gipsowych, w tym uzupełnień w miejscu fragmentarycznie zbitych tynków, oraz na ścianach nowo wzniesionych, - Wypełnienia bruzd w ścianach w miejscu prowadzenia instalacji zaprawą mineralną, - Roboty rozbiórkowe - skucie płytek ceramicznych, posadzek, tynków, rozbiórka ścian działowych i instalacji (głównie w łazience na piętrze), - Przygotowanie podłoża, w tym starych lamperii, pod prace malarskie, - Wykonanie gładzi mineralnej i gipsowej oraz w systemie tynków naprawczych ścian i sufitów, - Malowanie ścian i sufitów, - Montaż stolarki okiennej wewnętrznej (naświetla), - Wykonanie zabudów, okładzin oraz ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych, - Wykonanie sufitów podwieszanych rastrowych, - Kompleksowe wykonanie prac wykończeniowych łazienek i pomieszczeń sanitarnych, w tym również montaż stolarki drzwiowej, - Wykonanie instalacji elektrycznej w zakresie: montażu rozdzielnic oraz tablic piętrowych wraz z wyposażeniem oraz osprzętu elektrycznego, - Wykonanie prac sanitarnych w zakresie montażu urządzeń i przyborów sanitarnych wraz z podłączeniem do istniejących sieci instalacji sanitarnych, - Wykonanie instalacji przeciwpożarowej (branża elektryczna), - Wykonanie niezbędnych badań i pomiarów, - Wykonanie okablowania instalacji elektrycznych w wybranych pomieszczeniach, - Wykonanie warstw posadzek i podłóg, - Wykonanie posadzek z terakoty, ułożenie okładzin z płytek ceramicznych, - Montaż podokienników wewnętrznych. Powyższe prace w części stanowią kontynuację prac już zleconych w ramach wcześniejszych przetargów. W zakresie instalacji sanitarnych wykonywane są obecnie w ramach wcześniej rozstrzygniętego przetargu: instalacja kanalizacji sanitarnej wewnętrznej, wodociągowej, c.o. oraz wentylacji mechanicznej. W ramach już zleconych prac wykonywana jest również częściowo instalacja elektryczna to jest zwłaszcza rozdzielnia główna budynku oraz ułożenie okablowania (bez osprzętu). W celu jak najlepszej oceny zakresu jak i warunków prowadzenia prac zalecana jest wizja lokalna. Uwaga: Przedmiot zamówienia stanowią wybrane pozycje z całości prac przewidzianych w Projekcie Wykonawczym. Szczegółowy zakres prac został wskazany pomocniczo w Przedmiarach Robót (Zał. nr 12-1 ÷ 12-3). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Zakres Robót (zał. nr 9 do SIWZ) Projekty Wykonawcze (zał. nr 10-1 - 10-6 do SIWZ), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 11-1 - 11-7 do SIWZ), Przedmiary Robót - pomocniczo (zał. nr 12-1 - 12-3 do SIWZ). 2. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. 3. Zamawiający informuje, że podczas prac w budynku prowadzone będą inne prace budowlane, wykonywane przez różnych wykonawców, w ramach różnych przetargów na roboty budowlane. Prace te obejmują m.in. kompleksową modernizację dachu, wykonanie instalacji c.o. wentylacji mechanicznej, teletechnicznej, wod-kan. i c.o., wymianę okien. W celu zapewnienia właściwej koordynacji prac zostaną podjęte odpowiednie działania. 4. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu (szczególnie zalecaną z uwagi na remontowy charakter robót oraz wykonywane obecnie prace budowalne). Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem w/w wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Działu Inwestycji i Rozwoju w formie pisemnej, lub faksowej (nr faksu 91 4809 748), lub za pośrednictwem poczty e-mail na adres: ar@am.szczecin.pl do dnia 15.06.2015 r. godz. 10.00. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 32 000,00 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu nr AR/272-9/15 na Wykonanie robót budowlanych bud. dydaktycznego nr 1 przy ul. Willowej 2 - Etap III 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych; 4) gwarancji ubezpieczeniowych; 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o którym mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia-publiczne.am.szczecin.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach