Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. WITOSZYCE III Etap drogi dojazdowe do gruntów rolnych niezrealizowane w ramach działania 125 Poprawienie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa Działanie 125, Schemat I - Scalanie gruntów, zgodnie z opracowanymi założeniami do projektu scalania gruntów w ramach PROW - 2007-2013 zadanie nr 4

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5443644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2013-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 065 5443644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. WITOSZYCE III Etap drogi dojazdowe do gruntów rolnych niezrealizowane w ramach działania 125 Poprawienie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa Działanie 125, Schemat I - Scalanie gruntów, zgodnie z opracowanymi założeniami do projektu scalania gruntów w ramach PROW - 2007-2013 zadanie nr 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. WITOSZYCE III Etap drogi dojazdowe do gruntów rolnych niezrealizowane w ramach działania 125 Poprawienie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa, Działanie 125, Schemat I - Scalanie gruntów, zgodnie z opracowanymi założeniami do projektu scalania gruntów w ramach PROW - 2007-2013. Zakres robót objętych przedmiotowym zamówieniem dotyczy prac z zakresu zagospodarowania poscaleniowego dla wsi Witoszyce, dla zadania (drogi dojazdowej do gruntów rolnych), oznaczonej w załączonej dokumentacji projektowej jako zadanie nr 4 - przebudowa drogi (dz. nr ewid. 332), zamówienie obejmuje cześć zadania tj. wyłącznie roboty na odcinku od km 0+ 000,00 do km 0+447,00) Z zakresu robót zadania nr 4, wyłączony jest odcinek od km 0+447,00 do km 0+915,35, który realizuje wykonawca wyłoniony przez Dolnośląskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu (inwestor zastępczy Starostwa Powiatowego w Górze). W tej sytuacji, po podpisaniu umowy, Wykonawca niniejszego zamówienia niezwłocznie opracuje wspólnie z Zamawiającym harmonogram robót w celu skoordynowania prac i uniknięcia problemów mogących pojawić się na etapie realizacji robót. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in: -obiekty drogowe - przebudowę istniejącej nawierzchni gruntowej drogi transportu rolnego, -geometrię odcinka, rozwiązania wysokościowe, konstrukcję nawierzchni drogi, -odwodnienie rowów, -wykonanie konstrukcji drogi, -nawierzchnię z warstwy wiążącej i ścieralnej, -zieleń drogową i roboty wykończeniowe - humusowanie i obsianie trawą -oznakowanie, -aktualizację czasowej i stałej organizacji ruchu, w tym: - roboty przygotowawcze, koryto jezdni, roboty ziemne, urządzenia odwadniające: ścieki i rowy, przepusty pod koroną drogi, przepusty pod zjazdami, przebudowa jezdni i zjazdów, nawierzchnia jezdni i zjazdów, roboty wykończeniowe, oznakowanie i urządzenia zabezpieczające, zieleń drogowa. Wykonawca wykona aktualizację projektu czasowej i stałej organizacji ruchu dla odcinka drogi nr 4 objętego niniejszym zamówieniem, uzyska pozytywne opinie oraz zatwierdzenie przez odpowiednie organy. Roboty powinny być oznakowane zgodnie z zaktualizowanym projektem czasowej i stałej organizacji ruchu. Decyzja o zezwoleniu na usuniecie krzewów jest aktualizowana, wszelkie obowiązki z tym związane są po stronie Zamawiającego. Wykonawca we własnym zakresie zapewni obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji powykonawczej obiektu. Wykonawca zapewni przed rozpoczęciem wszelkich czynności geodezyjnych wykonanie inwentaryzacji znaków granicznych na nieruchomościach przyległych do nieruchomości, na których będą wykonywane roboty. Składowanie urobku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości nie większej niż 10 km od placu budowy. Wykonawca w terminie 30 dni od daty przekazania placu budowy wykona i posadowi we wsi Witoszyce, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tablicę informacyjną metalową o wymiarach 200cm x100cm, mocowaną na dwóch słupkach metalowych o średnicy 2 cale każdy, ze wzmocnieniem uniemożliwiającym uszkodzenie przez wiatr (mocowanie dolnej krawędzi tablicy na wysokości 2,0 m). Materiały metalowe winny być odporne na korozję. Na tablicy należy nakleić folię z określeniem zadań poscaleniowych wykonanych na terenie wsi Witoszyce przez Zamawiającego, w kolorze. Treść i wygląd nadruku na folii należy uzgodnić z Zamawiającym. Konstrukcja i folia winny być odporna na warunki atmosferyczne, a nadruki czytelne minimum przez okres 3 lat. Tablica winna być mocowana w sposób uniemożliwiający demontaż lub uszkodzenie. Wykonawca do dnia zgłoszenia gotowości do odbioru robót wykona dla w/w zadania -nr 4 tablicę informującą o zrealizowaniu zadania finansowanego z budżetu Województwa Dolnośląskiego w 2013r.,opisaną zgodnie z aktualnym wzorem określonym w Zasadach udzielania i rozliczania pomocy finansowej w formie dotacji celowych z budżetu Województwa Dolnośląskiego na ochronę, rekultywację i poprawę jakości gruntów rolnych i umieści ją w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zawarte zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Załączony do SIWZ przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy uzupełniający w obliczu ustanowienia w postępowaniu wynagrodzenia ryczałtowego. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 21.1. W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 złotych (dziesięć tysięcy złotych). 21.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 21.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu (przelewem na konto), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r.,Nr 42, poz. 275) 21.4.Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego, a jego oryginał deponuje w kasie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert, tj. przed 07.10.2013r. przed godz. 12.00. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem BANK SPÓŁDZIELCZY WSCHOWA O / GÓRA 44 8669 0001 0123 2529 2000 0003 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. WITOSZYCE III Etap drogi dojazdowe do gruntów rolnych -zadanie nr 4 21.5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 21.6.Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 21.7.Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 21.8.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 21.9.Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 21.10.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz, zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium, opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gora.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach