Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku Placówki Terenowej KRUS w Golubiu-Dobrzyniu przy ul. Szosa Rypińska

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala ogłasza przetarg

  • Adres: 00-608 Warszawa, Al. Niepodległości 190
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5926420, 5926590 , fax. 022 5926663
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
    Al. Niepodległości 190 190
    00-608 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5926420, 5926590, fax. 022 5926663
    REGON: 01251326200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku Placówki Terenowej KRUS w Golubiu-Dobrzyniu przy ul. Szosa Rypińska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku biurowego dla potrzeb Placówki Terenowej KRUS w Golubiu-Dobrzyniu wraz z otoczeniem i niezbędnymi instalacjami infrastruktury technicznej. Budynek został zaprojektowany jako dwukondygnacyjny obiekt bez podpiwniczenia z dobudowanym garażem. Budynek złożony jest z dwóch połączonych bloków w rzucie o kształcie prostokątów o skrajnych wymiarach 18,38m x 19,12m. Technologia wykonania tradycyjna, więźba dachowa drewniana o konstrukcji płatwiowej. Główny wjazd zaprojektowano od strony drogi prowadzącej do sąsiadującego szpitala i zlokalizowanej od strony zachodniej. Przy budynku zaprojektowano parking z pięcioma miejscami parkingowymi, a pozostała część terenu przeznaczona na dojścia do budynku oraz tereny zielone. Powierzchnia terenu działki - 1419,00 m2, Powierzchnia zabudowy - 246,85 m2, Powierzchnia całkowita - 457,29 m2, Powierzchnia użytkowa parteru - 203,29 m2, Powierzchnia użytkowa piętra - 164,16m2, Łączna powierzchnia użytkowa - 367,45m2, Kubatura - 1102,35 m3. Ściany zewnętrzne z pustaków ceramicznych Porotherm. Wykończenie ścian zewnętrznych: - elewacja z cienkowarstwowych wypraw tynkarskich na siatkach wtapianych wg technologii Terranowa, Drywit itp., - cokoły z systemowego tynku fakturowego, - pokrycie dachu - blachodachówka. Stolarka okienna - okna PCV dwuszynowe, uchylno-rozwieralne z uszczelnieniem, pięciokomorowe. Drzwi zewnętrzne aluminiowe, przeszklone, dwuskrzydłowe. Okna wyposażone w regulowany system infiltracji oraz nawiewniki higrosterowane. Ściany wewnętrzne z cegły ceramicznej pełnej grubości 12 cm - tynki gipsowe układane z agregatu zacierane na gładko. Posadzki w zależności od pomieszczenia płytki gresowe, wykładzina PCV, wykładzina dywanowa, pomieszczenia mokre-terrakota. W pomieszczeniach sali obsługi oraz komunikacji parteru- systemowy sufit podwieszony. Na klatce schodowej oraz przy podjeździe dla niepełnosprawnych balustrady stalowe malowane proszkowo. Pobór wody z lokalnej istniejącej miejskiej sieci wodociągowej. Odprowadzenie ścieków sanitarnych do kanalizacji sanitarnej miejskiej. Odprowadzenie wód opadowych do kanalizacji deszczowej. Instalacja co - ogrzewanie olejowe, pojemność zbiornika na olej opałowy - 2m3. Klimatyzacja - w pomieszczeniu serwerowni, archiwum, poczekalni oraz pomieszczeniu obsługi interesantów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) w terminie do dnia 15.10.2009r. do godz. 9.30
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp tj.: 1. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt 5 ppkt 1,2,3,4,5, lub 9,10), 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wykażą się realizacją w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od terminu składania ofert) minimum 3 obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych o wartości netto każdego powyżej 1.000.000 zł (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt 5 ppkt 7, 8), 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 350.000,00 zł (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt 5 ppkt 6). Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust.1 oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy - Pzp wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 350.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. wykaz oddanych do użytku w okresie ostatnich pięciu lat /licząc wstecz od terminu składania ofert/ minimum 3 obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych o wartości netto każdego powyżej 1.000.000 zł, według załącznika nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że obiekty te zostały wykonane z należytą starannością, 8. w przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 9. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, d) zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Pzp- wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 10. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ponadto oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 11. wypełniony formularz oferty, 12. dowód wniesienia wadium, 13. oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - upoważnienia /pełnomocnictwa/ do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy, 14. zobowiązanie według załącznika nr 3, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy, 15. wykaz zakresu robót, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - Pzp, (Rozdział I SIWZ, pkt 10) - składane tylko w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach