Przetargi.pl
wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych pod nazwą: 1. Przebudowa chodników w mieście Świdnica. 2. Budowa wraz z przebudową zatok parkingowych na terenie miasta Świdnicy

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2015-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych pod nazwą: 1. Przebudowa chodników w mieście Świdnica. 2. Budowa wraz z przebudową zatok parkingowych na terenie miasta Świdnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia 3.1.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadań inwestycyjnych pn: 1) Przebudowa chodników w mieście Świdnica, obejmującego n/w zadania 1-5: 1) Zadanie 1 - Przebudowa chodnika wzdłuż ul. Zwierzynieckiej - zgodnie z rysunkiem nr 1, 2) Zadanie 2 - Przebudowa chodnika wzdłuż ul. Ludwika Waryńskiego - zgodnie z rysunkiem nr 2, 3) Zadanie 3 - Przebudowa chodnika wzdłuż ul. Karola Marcinkowskiego- zgodnie z rysunkiem nr 3, 4) Zadanie 4 - Przebudowa chodnika wzdłuż ul. Walerego Wróblewskiego - zgodnie z rysunkiem nr 4, 5) Zadanie 5 - Przebudowa chodnika wzdłuż ul. Mazowieckiej - zgodnie z rysunkiem nr 5, 2) Budowa wraz z przebudową zatok parkingowych na terenie miasta Świdnicy, obejmującego nw zadania 6: 6) Zadanie 6 - Budowa parkingu przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego - etap VI, - zgodnie z rys. nr 9 - mapa obejmująca zakres VI etapu robót 3.1.2 Rysunki nr 1-5 i 9 znajdują się w załączniku C do SIWZ - Dokumentacja 3.1.3 Zadanie inwestycyjne pn. Przebudowa chodników w mieście Świdnica obejmuje wykonanie robót objętych Zgłoszeniem robót budowlanych do Starostwa Powiatowego w Świdnicy. 3.1.4 Zadanie inwestycyjne pn. Budowa wraz z przebudową zatok parkingowych na terenie miasta Świdnicy, obejmuje wykonanie robót objętych decyzją pozwolenie na budowę nr 433/2010 z dnia 21 kwietnia 2010 dla zadnia pn. Budowa parkingu przy ulicy Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Świdnicy 3.3. Lokalizacja 3.3.1. Przedmiot zamówienia usytuowany jest w nw lokalizacjach: 1) Zadanie1 - chodnik wzdłuż ul. Zwierzynieckiej (droga gminna nr 112104D) - działki nr: 637, 638; 755, 895, 714, AM-4, Obręb ewidencyjny - 0005 Zachód; 2) Zadanie 2 - chodnik wzdłuż ul. Ludwika Waryńskiego (droga gminna nr 112073D) - działka nr 264; AM-10; Obręb ewidencyjny - 0001 Osiedle Młodych; 3) Zadanie 3 - chodnik wzdłuż ul. Karola Marcinkowskiego (droga gminna nr 111952D) - działka nr 265; AM-10, Obręb ewidencyjny - 0001 Osiedle Młodych; 4) Zadanie 4 - chodnik wzdłuż ul. Walerego Wróblewskiego (droga gminna nr 112090D) - działka nr 266, AM-11; i nr 263, AM-10; Obręb ewidencyjny - 0001 Osiedle Młodych; 5) Zadanie 5 - chodnik wzdłuż ul. Mazowieckiej (droga gminna nr 111955D) - działka nr 1346; AM-3, Obręb ewidencyjny - 0003 Fabryczna; 6) Zadanie 6 - parking przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego - działka nr 360, AM-10; Obręb ewidencyjny - 0001 Osiedle Młodych; 3.3.2. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej terenu przeznaczonego pod realizację przedmiotu zamówienia. 3.3.3. Lokalizację zadań 1-6 na terenie miasta przedstawia rysunek nr 6 Dokumentacji (załącznik C do SIWZ). 3.4. Zakres przedmiotu zamówienia 3.4.1 Zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań obejmuje wykonanie n/w zadań: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zadanie 1 - budowa odcinka chodnika wzdłuż ul. Zwierzynieckiej, polegająca na wymianie istniejącej nawierzchni asfaltowej chodnika na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, na łącznym odcinku długości ok. 340 mb, pow. przebudowy - ok. 743 m2, w tym: chodniki - ok.657 m2, zjazdy - ok. 86 m2; Roboty budowlane obejmują: 1) demontaż nawierzchni z masy mineralno -bitumicznejj gr. 3 cm wraz z wywozem na wysypisko - ok.743 m2, 2) demontaż istniejącego krawężnika betonowego wibroprasowanego o wymiarach 15 x 30 cm, na ławie betonowej z betonu B15, z oporem - 337 mb, 3) demontaż obrzeża wibroprasowanego o wymiarach: 8 x 30 cm, na ławie betonowej (beton B15), z oporem - ok. 316 mb, 4) wykonanie koryta pod chodnik (ok. 657 m2) i zjazdy (ok. 86 m2) wraz z wywozem urobku oraz zagęszczeniem i wyprofilowaniem podłoża, 5) ułożenie nowego krawężnika (wg ust. 3.5, pkt. 3.5.1, ppkt 4) - 343 mb, 6) ułożenie nowego obrzeża betonowego (wg ust. 3.5, pkt. 3.5.1, ppkt 3) - ok. 280,5 mb 7) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, na powierzchni ok. 657 m2, (wg ust. 3.5, pkt. 3.5.1, ppkt 1) 8) wykonanie zjazdu z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, na powierzchni ok. 86 m2, (wg ust. 3.5, pkt. 3.5.1, ppkt 2) 9) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężnika mieszanką mineralno-asfaltową na szer. ok. 0,5 m, 10) regulacja pionowa studzienek: a) dla zaworów wodociągowych i gazowych - 15 szt. b) telefonicznych - 5 szt. c) włazów kanałowych - 1szt. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zadanie 2 - budowa odcinka chodnika wzdłuż ul. ul. Ludwika Waryńskiego, polegająca na zmianie istniejącej nawierzchni z płyt betonowych na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej - na długości ok. 362 mb, pow. przebudowy - ok. 1173 m2. Roboty budowlane obejmują: 1) demontaż istniejących krawężników betonowych 20 x 30 na ławie betonowej - na długości ok. 362 mb, 2) rozebranie obrzeży 8 x30 cm na podsypce piaskowej - ok. 334 mb, 3) rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości 12 cm - ok. 1173 m2 4) wykonanie koryta na głębokość ok. 26 cm wraz z wywozem urobku oraz zagęszczenie i wyprofilowanie podłoża - na pow. ok. 1173 m2, 5) ułożenie obrzeża betonowego (wg ust. 3.5, pkt. 3.5.1, ppkt 3) - dł. ok. 334 mb, 6) ułożenie krawężnika betonowego 15 x 30 (wg ust. 3.5, pkt. 3.5.1, ppkt 4) - ok. 362 mb 7) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na powierzchni - ok. 1173 m2, (wg ust. 3.5, pkt. 3.5.1, ppkt 1) 8) remont cząstkowy jezdni wzdłuż krawężnika masą asfaltową na szer. ok. 0,5 m, 9) regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych - 15 szt. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zadanie 3 - budowa odcinka chodnika wzdłuż ul. ul. Karola Marcinkowskiego polegająca na zmianie istniejącej nawierzchni z kostki betonowej na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej - na długości ok. 26 mb, pow. przebudowy - ok. 91 m2 - w 73 m2 chodniki, 18 m2 - zjazdy Roboty budowlane obejmują: 1) demontaż istniejących krawężników betonowych 20 x 30 na ławie betonowej - na długości ok. 26 mb, 2) rozebranie obrzeży 8 x30 cm na podsypce piaskowej - ok. 28 mb, 3) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej - ok. 73 m2 4) wykonanie koryta na głębokość ok. 26 cm wraz z wywozem urobku oraz zagęszczenie i wyprofilowanie podłoża - na pow. ok. 73 m2, 5) wykonanie koryta na głębokość ok. 36 cm wraz z wywozem urobku oraz zagęszczenie i wyprofilowanie podłoża - na pow. ok. 18 m2, 6) ułożenie obrzeża betonowego (wg ust. 3.5, pkt. 3.5.1, ppkt 3) - dł. ok. 28 mb 7) ułożenie krawężnika betonowego 15 x 30 (wg ust. 3.5, pkt. 3.5.1, ppkt 4) - ok. 33,5 mb 8) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na powierzchni - ok. 73 m2, o konstrukcji warstw (wg ust. 3.5, pkt. 3.5.1, ppkt 1) 9) wykonanie zjazdu z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, na powierzchni ok. 18 m2, (wg ust. 3.5, pkt. 3.5.1, ppkt 2) 10) remont cząstkowy jezdni wzdłuż krawężnika masą asfaltową na szer. ok. 0,5 m, ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zadanie 4 - przebudowa odcinka chodnika wzdłuż ul. ul. Walerego Wróblewskiego polegająca na wymianie istniejącej nawierzchni z kostki betonowej na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, na odcinku długości ok. 44,5 mb, pow. przebudowy ok. 210 m2 Roboty budowlane obejmują: 1) demontaż istniejących krawężników betonowych 20 x 30 na ławie betonowej - na długości ok. 44,5 mb, 2) rozebranie obrzeży 8 x30 cm na podsypce piaskowej - ok.64 mb, 3) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej - ok. 210 m2 4) wykonanie koryta na głębokość ok. 26 cm wraz z wywozem urobku oraz zagęszczenie i wyprofilowanie podłoża - na pow. ok. 210 m2, 5) ułożenie obrzeża betonowego (wg ust. 3.5, pkt. 3.5.1, ppkt 3) - dł. ok. 64 mb, 6) ułożenie krawężnika betonowego 15 x 30 (wg ust. 3.5, pkt. 3.5.1, ppkt 4) - ok. 44,5 mb 7) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na powierzchni - ok. 210 m2, (wg ust. 3.5, pkt. 3.5.1, ppkt 1) 8) remont cząstkowy jezdni wzdłuż krawężnika masą asfaltową na szer. ok. 0,5 m, 9) regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych - 1 szt. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zadanie 5 - przebudowa odcinka chodnika wzdłuż ul. ul. Mazowieckiej, polegająca na wymianie istniejącej nawierzchni chodnika z mieszanek mineralno-bitumicznych na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, na długości ok. 383 mb, pow. przebudowy - ok. 542,5 m2, w tym: chodniki - ok.408,5 m2, zjazdy - ok. 134 m2; Roboty budowlane obejmują: 1) demontaż istniejących krawężników betonowych 20 x 30 na ławie betonowej - na długości ok. 383 mb, 2) rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 3 cm - ok. 600 m2 3) wykonanie koryta na głębokość ok. 26 cm wraz z wywozem urobku oraz zagęszczenie i wyprofilowanie podłoża - na pow. ok. 408,5 m2, 4) wykonanie koryta na głębokość ok. 36 cm wraz z wywozem urobku oraz zagęszczenie i wyprofilowanie podłoża - na pow. ok. 134 m2, 5) ułożenie krawężnika betonowego 15 x 30 (wg ust. 3.5, pkt. 3.5.1, ppkt 4) - ok. 383 mb 6) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na powierzchni - ok. 408,5 m2, (wg ust. 3.5, pkt. 3.5.1, ppkt 1) 7) wykonanie zjazdu z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, na powierzchni ok. 134 m2, (wg ust. 3.5, pkt. 3.5.1, ppkt 2) 8) remont cząstkowy jezdni wzdłuż krawężnika masą asfaltową na szer. ok. 0,5 m, 9) regulacja pionowa studzienek: a) dla zaworów wodociągowych i gazowych - 1 szt., b) telefonicznych - 7 szt. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zadanie 6 - budowa parkingu przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego - etap VI, Roboty budowlane obejmują wykonanie: 1) 27 szt. miejsc postojowych, o łącznej pow. 313,85 m2 , w tym: - 11 miejsc postojowych o wymiarach 2,30 x 4,50 m - 16 miejsc postojowych o wymiarach 2,50 x 5,00 m 2) drogi manewrowej, o szer. 5m i łącznej dł. ok. 60m - pow. ok. 300 m2 3) linii segregacyjnych o szer. 20 cm, oddzielających miejsca postojowe - z rzędu kostki betonowej, czerwonej, gr 8 cm, układanej na podsypce cementowo - piaskowej gr. 2 cm. 4) ścieku długości ok. 50,0 mb i szer. 0,6 m z kostki betonowej czerwonej - pow. ok. 30 m2 5) ustawienie krawężnika wibroprasowanego 15 x 30 ( światło 12 cm) na ławie betonowej zwykłej z oporem o przekroju poprzecznym 0,065 m2 - ok. 25,00 mb 6) ustawienie obrzeża betonowego (odzysk z placu budowy) 8 x 30, zamontowanego na ławie betonowej o przekroju porzecznym 0,035 m2 - ok. 24,50 mb, ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 3.4.2 Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca winien sporządzić geodezyjną inwentaryzację powykonawczą dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia, przy czym: 1) Wykonawca dostarczy mapę zasadniczą z naniesionymi zmianami, zatwierdzoną przez Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy, w skali 1:500, w wersji: - papierowej - 1 egz. - cyfrowej wektorowej i rastrowej - po 1 egz. 2) Mapę cyfrową rastrową należy przygotować zgodnie z następującymi wymaganiami: - skanowanie sekcji map zasadniczych należy wykonać z rozdzielczością min. 300 dpi, i zapisać w formacie TIFF . - kolor skanów - monochromatyczny (1-bitowy) - zeskanowane rastry poddać kalibracji; kalibracja rastrów ma zostać wykonana w oparciu o wybrane punkty dostosowania (krzyże siatki kwadratów) w liczbie co najmniej 20 pkt rozmieszczonych równomiernie na jednym arkuszu mapy - skalibrowane mapy rastrowe pozbawić opisu pozaramkowego - zapisać w pliku GeoTiff w układzie PUWG2000s5tak - tak przygotowane pliki dostarczyć na płycie CD 3) mapę cyfrową wektorową należy przygotować w formacie zapisu dwg, dxf lub dgn, 4) elementy zagospodarowania pasa drogowego/ zdarzenia drogowe powinny posiadać wypełnienia 5) treść mapy nie może zostać przysłonięta przez inne elementy umieszczone na mapie np. pieczątki, linie określające obszar opracowania, metryki, zamalowania itp. 3.4.3 W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również inne prace niezbędne do jego należytego wykonania, w tym: 1) wykonanie, uzgodnienie oraz zatwierdzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych, 2) oznakowanie placu budowy, 3) organizację zaplecza budowy ( miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), 4) bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie o ile będzie to konieczne (do 10 km), 5) uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu sąsiadującego z placem budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem, 6) niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót, 7) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 8) inne czynności wynikające ze specyfiki danych robót. 3.4.4 Zakres obszarowy przedmiotu zamówienia przedstawiają rysunki nr odpowiednio 1 - 5 (chodniki) i 9 (parking) do Dokumentacji (załącznik C do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1 Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 13.2 Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 04.08.2015 r. przed godz. 09.00 13.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art.45 ust.6 UPZP, z tym, że: 1) złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PeKao. S.A. I Oddział w Świdnicy 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2) złożone w gwarancjach (bankowych , ubezpieczeniowych): z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 UPZP tj. w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3) Złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego jako depozyt, złożony za potwierdzeniem, przed upływem terminu składania ofert. 13.4 Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu (oryginał) należy dołączyć do oferty. 13.5 Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 13.6 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w ust. 13.8. 13.7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13.8 Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13.9 Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d/ Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach