Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach etapu I zadania pn. ,,Budowa chodnika w m. Szedziec,,

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5443644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2012-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 065 5443644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach etapu I zadania pn. ,,Budowa chodnika w m. Szedziec,,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach etapu I zadania pn.: ,,Budowa chodnika w m. Szedziec,,. Zakres etapu I zadania, zgodnie z dokumentacją projektową i decyzją o pozwoleniu na budowę obejmuje wykonanie chodnika o długości 0,351 km i szerokości 1,50 m z kostki betonowej gr. 6 cm w kolorze szarym. Lokalizacja: Szedziec, gmina Góra, działki: 159,160,141. Charakterystyka obiektu, stan istniejący: - droga gminna - klasy ,,L,, - obciążenie ruchem - KR 1 - spadek poprzeczny nawierzchni - 1,5 % - szerokość chodnika - 1,50 m - podłoże - grunty G 2 - odwodnienie - powierzchniowo W chwili obecnej istniejąca droga w miejscowości Szedziec posiada nawierzchnię brukowcową o szerokości ca. 4,00 m bez wydzielonych chodników jako ciągów pieszych. Celem wyodrębnienia ruchu pieszego od części jezdnej projektuje się ciąg pieszy o szerokości podstawowej 1,50 m. W ciągu drogi występuje wodociąg, uzbrojenie w sieć energetyczną napowietrzną i podziemną oraz sieć telekomunikacyjną. W drodze gminnej nie występuje kanalizacja deszczowa. Przy realizacji zadania należy uwzględnić wytyczne Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - załącznik do SIWZ. Zakres robót: 1.chodnik: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, zdjęcie warstwy humusu, wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych, koryto wraz z profilowanie i zagęszczaniem podłoża, podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, nawierzchnia z betonowej kostki brukowej, regulacja pionowa studzienek rewizyjnych, pokryw studni i kablowych. 2.ZJAZDY: rozbiórka elementów dróg, wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych, koryto wraz z profilowanie i zagęszczaniem podłoża, podbudowa z gruntu stabilizowanego mechanicznie, nawierzchnie z betonowej kostki brukowej 3.ELEMENTY ULIC: krawężniki betonowe, betonowe obrzeża chodnikowe, ścieki prefabrykowanych elementów betonowych. 4.INNE: w tym barieroporęcze. Niweletę nawierzchni chodnika zaprojektowano w nawiązaniu do rzędnych istniejącej nawierzchni brukowcowej z zachowaniem spadków podłużnych, umożliwiających prawidłowe odwodnienie korpusu drogowego. Istniejąca nawierzchnia brukowcowa posiada takie ukształtowanie wysokościowe, że umożliwia powierzchniowe odwodnienie chodnika i istniejącej jezdni. Projekt zakłada wykorzystanie istniejącego ukształtowania terenu i zachowanie istniejącej zlewni bez ingerencji i zmian. Spadek poprzeczny chodnika 1,5 %. Konstrukcja nawierzchni chodnika : - kostka betonowa gr. 6 cm ,,Domino,, w kolorze szarym - 466,110 m2 - podsypka cem. - piaskowa gr. 5 cm - warstwa wzmacniająca podłoże gruntowe z gruntu stabilizowanego cementem w betoniarce o RM=2,5 MPa - gr. warstwy 15 cm Konstrukcja nawierzchni zjazdów do posesji: - kostka betonowa gr. 8 cm ,,Domino,, w kolorze czarnym - 120,500 m2 - podsypka cem. - piaskowa gr. 5 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 (mieszanka granitowa) - gr. warstwy 15 cm - warstwa wzmacniająca podłoże gruntowe z gruntu stabilizowanego cementem w betoniarce o RM=2,5 MPa - gr. warstwy 10 cm Obramowanie nawierzchni chodnika a) obramowanie chodnika: - obrzeża betonowe o wymiarach 8*30*100 na ławie z betonu B 15 w ilości 0,036 m3/m b) obramowanie jezdni: - krawężnik betonowy 15*30*100 na ławie z betonu B 15 w ilości 0,08 m3/m. Roboty powinny być oznakowane zgodnie z opracowanym projektem organizacji ruchu na czas robót. Dokładny opis przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych obejmuje dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót . Załączone do SIWZ przedmiary mają charakter wyłącznie pomocniczy/uzupełniający w obliczu ustanowienia w postępowaniu wynagrodzenia ryczałtowego. W razie wątpliwości co do zakresu przedmiotu zamówienia należy uznać, iż Wykonawca wykona wszystkie roboty niezbędne do ukończenia i właściwego funkcjonowania dzieła zgodnie z jego przeznaczeniem. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń , dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych , jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. UWAGA: jeżeli w przedmiarach robót wyspecyfikowano rozwiązania materiałowe, które nie zostały opisane w dokumentacji lub w specyfikacji technicznej, należy przyjąć do wyceny rozwiązania wyspecyfikowane w przedmiarach. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, poniesie koszty związane z wprowadzeniem zmiany organizacji ruchu. Wykonawca w ramach zamówienia wykona kosztorys powykonawczy, który jest dokumentem niezbędnym do prawidłowego rozliczenia przedmiotowego zadania przez Zamawiającego z Urzędem Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu wprowadza się obowiązek wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 PLN (dwa tysiące złotych 00/100 groszy). 2. Zasady i formy wnoszenia wadium opisano w w/w. przepisach ustawy Pzp. a) Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. b)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu (przelewem na konto), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r., Nr 42, poz. 275) 3.Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli gotówkowa, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego, a jego oryginał deponuje w kasie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert, tj. przed 07.05.2012 r. przed godz. 12.00. 4.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto BANK SPÓŁDZIELCZY WSCHOWA O / GÓRA 44 8669 0001 0123 2529 2000 0003 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na: ,,Budowę chodnika w m. Szedziec,,. 5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą. 7. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz, - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium, opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gora.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach