Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W LEWEJ OFICYNIE BUDYNKU PRZY UL. 3 MAJA 36 W KATOWICACH - KONTYNUACJA ROBÓT

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2016-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 24103162000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W LEWEJ OFICYNIE BUDYNKU PRZY UL. 3 MAJA 36 W KATOWICACH - KONTYNUACJA ROBÓT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w lewej oficynie budynku przy ul. 3 Maja 36 w Katowicach. Prace polegać będą w szczególności na: Przebudowie czterech lokali mieszkalnych oraz jednego lokalu użytkowego; Wymianie stropów, biegów klatki schodowej; Wymianie więźby dachowej; Dociepleniu dachu i części elewacji; Wymianie stolarki otworowej, okładzin ściennych i podłogowych; Dobudowie szybu dźwigowego, pochylni i wiatrołapu; Wykonaniu ogrzewania akumulacyjnego elektrycznego i c.o. gazowego etażowego; Wymianie instalacji wod-kan, elektrycznej i gazowej; Wymianie bramy wjazdowej w przejeździe budynku frontowego. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest kontynuacją robót już rozpoczętych. Dokumentacja Projektowa przedstawia cały zakres zamówienia (łącznie z robotami zrealizowanymi/rozpoczętymi), natomiast szczegółowy zakres określa przedmiar robót - załącznik nr 9 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - załącznik nr 8 do SIWZ. Poniżej przedstawiamy zakres robót rozpoczętych/zrealizowanych: poziomy kanalizacji sanitarnej pod posadzką parteru; piony kanalizacji sanitarnej bez wyprowadzenia przez dach; podejścia kanalizacji sanitarnej na parterze i 3 piętrze - częściowo, na 1 i 2 piętrze wszystkie; piony wody w całości wraz z wodomierzami; podejścia wody na każdej kondygnacji w 90%; wentylacja mechaniczna na parterze bez elementów końcowych (montowanych ponad stopem podwieszonym); kanalizacja sanitarna zewnętrzna w podwórzu; roboty rozbiórkowe z wyjątkiem drewnianej więźby dachowej; wymieniono stropy z drewnianych na gęstożebrowe żelbetowe nad parterem, 1 i 2 piętrem; częściowo wymieniono nadproża (9 z 21 szt.); wymurowano kanały wentylacyjne do poziomu stropu nad 2 piętrem; wykonano podkład betonowy pod posadzki na parterze w 50 %. Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi za wady określonej zgodnie z Kodeksem Cywilnym wynosi 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. Jeżeli Dokumentacja Projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, STWiORu i przedmiarów robót lub Zamawiającego, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Tam gdzie w Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarach robót, przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, STWiORu i przedmiarów robót lub Zamawiającego, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. W tablicy sterowej dźwigu powinien być czytelny wyświetlacz pokazujący symbolikę pracy dźwigu i typowe usterki. Symbolika winna być odzwierciedlona wewnątrz tablicy sterowej bez dodatkowych czytników zewnętrznych i będąca w języku polskim. Wykonawca w przypadku potrzeby zajęcia chodnika i pasa jezdni wystąpi o zgodę do MZUiM lub innego Zarządcy, a po jej uzyskaniu będzie wnosił opłaty zgodnie z obowiązującymi stawkami w danym okresie, w tym poniesie koszty sporządzenia Projektu zmiany organizacji ruchu. 10. Z uwagi na występujące ograniczenia w możliwości dojazdu do posesji ulicą 3 Maja, Wykonawca we własnym zakresie dokona uzgodnień z Zarządcą pasa drogowego odnośnie sposobu wywozu gruzu, ziemi, odpadów budowlanych oraz dostawy materiałów budowlanych i będzie dokonywał ewentualnych opłat z tego tytułu. Zamawiający będzie organizował narady koordynacyjne raz w miesiącu, w siedzibie Działu Dokumentacji i Inwestycji przy ul. Mieszka I 2 w Katowicach lub na terenie budowy, w których wymagana będzie obecność ze strony Wykonawcy właściciela firmy lub osoby upoważnionej oraz kierownika budowy i kierowników robót. Zamawiający wymaga ciągłej obecności kierownika budowy na terenie obiektu w trakcie prowadzenia robót. Wybrany wykonawca w terminie 7 dni od zawarcia umowy będzie zobowiązany do przygotowania i uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego. Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 1.460.898,62 zł brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ustawy w wysokości: 40.000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości z 2007 r. (Dz. U. Nr 42, poz. 275 ze zm.); Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach Nazwa banku: PKO BP Nr rachunku: 16 1020 2313 0000 3602 0515 4762. W tytule przelewu należy wpisać: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W LEWEJ OFICYNIE BUDYNKU PRZY UL. 3 MAJA 36 W KATOWICACH - KONTYNUACJA ROBÓT - NZ.231.49.2016. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert, tj. do 20.05.2016 r. do godz. 08:45. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu termin wniesienia wadium zostanie dotrzymany, jeżeli wadium będzie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zaleca dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniądza. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem jedynie w przypadku, gdy przepisy prawa lub treść dokumentu wadialnego nie uzależniają skutecznego, nieodwołalnego i bezwarunkowego zobowiązania gwaranta do zapłaty gwarantowanej sumy na pierwsze żądanie zamawiającego od konieczności posiadania przez zamawiającego dokumentu gwarancyjnego w formie oryginału. Wadium wnoszone w postaci innej niż pieniądz należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). W treści wadium składanego przez Wykonawcę w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać: gdy Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; gdy Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; gdy zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, gdy nastąpią okoliczności przewidziane w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane dostarczone i zamontowane urządzenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach