Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w budynku Biura Poligrafii Centrali ZUS w Warszawie, przy ul. Podskarbińskiej 25 A

Zakład Ubezpieczeń Społecznych ogłasza przetarg

  • Adres: 01-748 Warszawa, ul. Szamocka 3, 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 667 17 04, 667 17 05 , fax. 022 667 17 33
  • Data zamieszczenia: 2014-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    ul. Szamocka 3, 5 3, 5
    01-748 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 667 17 04, 667 17 05, fax. 022 667 17 33
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ubezpieczenia społeczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w budynku Biura Poligrafii Centrali ZUS w Warszawie, przy ul. Podskarbińskiej 25 A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Biura Poligrafii Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie przy ulicy Podskarbińskiej 25 A w zakresie objętym pozwoleniem na budowę oraz dostosowaniem do zgodności z aktualnie obowiązującymi przepisami. Adaptacja budynku ma przystosować obiekt do wymagań technologicznych, warunków sanitarnych, warunków technicznych, warunków ochrony przeciwpożarowej, obowiązujących przepisów oraz wymagań użytkowników. W ramach przebudowy budynku przewidziane są prace w zakresie: Branży budowlanej - projektowane roboty budowlane dotyczą wyłącznie obiektu kubaturowego. Nie ulegają zmianie podstawowe parametry obiektu powierzchnia zabudowy, kubatura, wysokość oraz nie dokonuje się zmiany podstawowej funkcji obiektu. Nie przewiduje się zmian w konstrukcji budynku. Branży konstrukcyjnej - planowane przekształcenia funkcjonalno-przestrzenne dotyczą całego budynku. Część konstrukcyjna dotyczy zmiany długości spoczynków. Możliwa jest przez demontaż istniejących schodów i wykonanie nowych biegów schodowych. Wykonanie nowych otworów w istniejących stropach pod przejścia urządzeń wentylacyjnych. Branży elektrycznej - dostosowanie instalacji elektrycznych do aktualnych wymagań technicznych: - zasilanie nowego dźwigu towarowo-osobowego, - zasilanie węzła cieplnego, - modernizacja instalacji odgromowej, - instalacje elektryczne w sanitariatach, - zabezpieczenie osprzętu elektrycznego na trasach wózków transportowych, - modernizacja systemu sygnalizacji pożaru, - modernizacja kontroli dostępu, - system sygnalizacji włamania i napadu, - system monitoringu, - instalacje telefoniczne, - instalacja oddymiania. Branży sanitarnej - budynek zaopatrywany będzie w wodę z istniejącej sieci wodociągowej poprzez istniejące przyłącze wodociągowe. Prace obejmować będą: - demontaż istniejącej instalacji w obrębie budynku - montaż nowej instalacji zasilającej stare i nowe odbiorniki z wykorzystaniem w większości starych tras i przebić. Węzeł ciepłowniczy - węzeł ciepłowniczy trzy funkcyjny w układzie równoległym i szeregowo równoległym wyposażony w następujące grupy urządzeń: - wymienniki ciepła c.o., c.t. i c.w., - pompy: obiegowe : c.o., c.t. oraz cyrkulacyjne c.w. - urządzenia automatycznej regulacji, - urządzenia filtrujące, - układ uzupełnienia instalacji c.o., i c.t., - naczynia wzbiorcze ciśnieniowe, - osprzęt (zawory zaporowe, bezpieczeństwa), - urządzenia do kontroli i pomiarów, - urządzenia elektryczne, - połączenia rurowe. Zamawiający zastrzega wykonanie w pierwszej kolejności następujących robót: - Termoizolacja ścian zewnętrznych - Instalacja węzła cieplnego - Instalacja C.O - Przebicia wraz z obróbkami. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z wymogami i warunkami szczegółowo wskazanymi w dokumentacji projektowej (obejmującej projekt budowlany, projekty wykonawcze oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiary - tj. w Załącznikach nr 5 - 17 do SIWZ). Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie 10 miesięcy od daty zawarcia umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwudziestu tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach