Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych tj. REMONT POŁĄCZONY Z MODERNIZACJĄ ŚWIETLICY W MIEJSCOWOŚCI ŁUKAWKA w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

Gmina Baranów ogłasza przetarg

  • Adres: 24-105 Baranów, ul. Rynek 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 883 40 27 , fax. 81 883 40 41
  • Data zamieszczenia: 2013-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów
    ul. Rynek 14 14
    24-105 Baranów, woj. lubelskie
    tel. 81 883 40 27, fax. 81 883 40 41
    REGON: 43101989100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminabaranow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych tj. REMONT POŁĄCZONY Z MODERNIZACJĄ ŚWIETLICY W MIEJSCOWOŚCI ŁUKAWKA w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych tj. REMONT POŁĄCZONY Z MODERNIZACJĄ ŚWIETLICY W MIEJSCOWOŚCI ŁUKAWKA w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Zakres robót obejmuje: - docieplenie ścian zewnętrznych budynku świetlicy wiejskiej we wsi Łukawka. Celem jest dostosowanie termoizolacyjności ścian zewnętrznych budynku do obowiązujących przepisów. Wykonawca będzie zobowiazany zastosować bezspoinowy system ocieplenia, co zapewni zmniejszenie strat energii cieplnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.10.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.Nr75, poz. 690), - zamontowanie zadaszeń nad drzwiami wejściowymi do budynku - systemowe zadaszenia o konstrukcji aluminiowej o wypełnieniu z płyt poliwęglanowych, - obłożenie betonowych podestów wejściowych płytami z gresu antypoślizgowego, - zamontowanie nowych balustrad po jednej stronie każdego podestu przy wejściach, - nowe obróbki blacharskie dachu, podbitki w połaci okapu z powlekanej stalowej blachy trapezowej, zamontowanie parapetów zewnętrznych z powlekanej blachy stalowej, - wykonanie opaski z kostki brukowej wokół budynku, - wymurowanie ścianki działowej w pomieszczeniu pomocniczym. - malowanie ścian i sufitu w sali głównej, oraz wymiana uszkodzonych płytek podłogowych. - sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z kosztorysem powykonawczym (na kwotę wynikającą z umowy). B. Szczegółowy zakres robót określają dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowalnych (zał. Nr 1). Przedmiar robót należy traktować jedynie pomocniczo (zał. nr 7). Zakres robót obejmuje: - docieplenie ścian zewnętrznych budynku świetlicy wiejskiej we wsi Łukawka. Celem jest dostosowanie termoizolacyjności ścian zewnętrznych budynku do obowiązujących przepisów. Wykonawca będzie zobowiazany zastosować bezspoinowy system ocieplenia, co zapewni zmniejszenie strat energii cieplnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.10.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.Nr75, poz. 690), - zamontowanie zadaszeń nad drzwiami wejściowymi do budynku - systemowe zadaszenia o konstrukcji aluminiowej o wypełnieniu z płyt poliwęglanowych, - obłożenie betonowych podestów wejściowych płytami z gresu antypoślizgowego, - zamontowanie nowych balustrad po jednej stronie każdego podestu przy wejściach, - nowe obróbki blacharskie dachu, podbitki w połaci okapu z powlekanej stalowej blachy tra-pezowej, zamontowanie parapetów zewnętrznych z powlekanej blachy stalowej, - wykonanie opaski z kostki brukowej wokół budynku, - wymurowanie ścianki działowej w pomieszczeniu pomocniczym. - malowanie ścian i sufitu w sali głównej, oraz wymiana uszkodzonych płytek podłogowych. - sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z kosztorysem powykonawczym (na kwo-tę wynikającą z umowy). 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa, normami, zaleceniami inwestora oraz na warunkach określonych umową. 4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty robót przygotowawczych - zabezpieczenie placu robót, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniem; ponadto wykonawca we własnym zakresie (w porozumieniu z zamawiającym) zapewni dostawę energii elektrycznej oraz innych mediów niezbędnych do właściwej realizacji zamówienia. 5. Wykonawca winien podjąć niezbędne środki, aby wszelkie roboty z jakimi będzie miał do czynienia nie powodowały zakłóceń w funkcjonowaniu istniejących obiektów w tym sąsiadujących z placem robót. 6. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia i doprowadzenia do stanu pierwotnego wszelkich urządzeń oraz terenów objętych pracami w ramach realizowanego zamówienia. 7. Zakres prac obejmuje również wszelkie inne prace, które są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa. 8. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi dokumentami, odbiorami i próbami wymaganymi przez polskie Prawo Budowlane. 9. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszelkie inne prace, które są niezbędne do prawidłowego, zgodnego z przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gminabaranow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach