Województwo Lubelskie ogłasza przetarg
- Adres: 20-074 Lublin, ul. Spokojna 4
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 44 16 636 , fax. 81 44 06 308; 81 44 16 535
- Data zamieszczenia: 2014-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Lubelskie
ul. Spokojna 4 4
20-074 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 44 16 636, fax. 81 44 06 308; 81 44 16 535
REGON: 43101917000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie robót budowlanych polegających na zaprojektowaniu, wykonaniu i uruchomieniu systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), kontroli dostępu (KD), telewizji dozorowej (CCTV) budynku Lubelskiego Centrum Konferencyjnego (LCK) oraz zaprojektowaniu, wykonaniu i uruchomieniu systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), kontroli dostępu (KD), telewizji dozorowej (CCTV) i rejestracji czasu pracy (RCP) w budynku Urzędu Marszałkowskiego (BUM) wraz z przeprowadzeniem szkolenia w tym zakresie [OP-IV.272.83.2014.PWW] - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy postępowania obejmuje zaprojektowanie i realizację w formie zaprojektuj - wybuduj na terenie budowanych obiektów Lubelskie Centrum Konferencyjne i nowa siedziba Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie: 1) Systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) w następującym zakresie: Opracowanie i przedstawienie koncepcji, a następnie projektu Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) Wykonanie i montaż okablowania Do poprowadzenia kabli należy starać się wykorzystać istniejące lub przewidywane w dokumentacji projektowej trasy kablowe, po uprzedniej konsultacji z Generalnym Wykonawcą robót budowlanych. Zakup i dostawa wymaganych urządzeń (SSWiN) - centrala alarmowa z osprzętem, czujniki, sygnalizatory Montaż dostarczonych urządzeń (SSWiN) - centrala alarmowa z osprzętem, czujniki, sygnalizatory Zaprogramowanie i Konfiguracja sprzętu Wykonanie dokumentacji powykonawczej zintegrowanego systemu Przeprowadzenie cyklu trzech szkoleń dla użytkowników w zakresie zarządzania, obsługi i eksploatacji systemu 2) Systemu telewizji dozorowej (CCTV) w następującym zakresie: a) Opracowanie i przedstawienie koncepcji, a następnie projektu Systemu Telewizji Dozorowej (CCTV), b) Wykonanie i montaż okablowania - sygnałowego do kamer - zasilającego do kamer, rejestratorów i monitorów. Do poprowadzenia kabli należy starać się wykorzystać istniejące lub przewidywane w dokumentacji projektowej trasy kablowe, po uprzedniej konsultacji z Generalnym Wykonawcą robót budowlanych. c) Dostawa wymaganych urządzeń (CCTV) - kamery, rejestratory, zasilacze, monitory. d) Montaż dostarczonych urządzeń (CCTV) - kamery, rejestratory, zasilacze, monitory e) Zaprogramowanie i Konfiguracja sprzętu f) Wykonanie dokumentacji powykonawczej zintegrowanego systemu g) Przeprowadzenie cyklu trzech szkoleń dla użytkowników w zakresie zarządzania, obsługi i eksploatacji systemu 3) Systemu kontroli dostępu (KD) w następującym zakresie: a) Opracowanie i przedstawienie koncepcji, a następnie projektu Systemu kontroli dostępu (KD), b) Wykonanie i montaż okablowania - sygnałowego do czytników - zasilającego do czytników, rejestratorów. Do poprowadzenia kabli należy starać się wykorzystać istniejące lub przewidywane w dokumentacji projektowej trasy kablowe, po uprzedniej konsultacji z Generalnym Wykonawcą robót budowlanych. c) Dostawa wymaganych urządzeń (KD) - sterowniki, czytniki, zasilacze, czujniki. d) Montaż dostarczonych urządzeń (KD) - sterowniki, czytniki, zasilacze, czujniki e) Zaprogramowanie i Konfiguracja systemu f) Wykonanie dokumentacji powykonawczej zintegrowanego systemu g) Przeprowadzenie cyklu trzech szkoleń dla użytkowników w zakresie zarządzania, obsługi i eksploatacji systemu 4) System rejestracji czasu pracy - wyłącznie w Budynku Urzędu Marszałkowskiego w następującym zakresie: a) Opracowanie i przedstawienie koncepcji, a następnie projektu Systemu ewidencji czasu pracy, b) Wykonanie i montaż okablowania - sygnałowego do czytników - zasilającego do czytników, rejestratorów. Do poprowadzenia kabli należy starać się wykorzystać istniejące lub przewidywane w dokumentacji projektowej trasy kablowe, po uprzedniej konsultacji z Generalnym Wykonawcą robót budowlanych. c) Dostawa wymaganych urządzeń - sterowniki, rejestratory, czytniki. d) Montaż dostarczonych urządzeń - sterowniki, rejestratory, czytniki. e) Zaprogramowanie i Konfiguracja systemu f) Wykonanie dokumentacji powykonawczej zintegrowanego systemu g) Przeprowadzenie cyklu trzech szkoleń dla użytkowników w zakresie zarządzania, obsługi i eksploatacji systemu 5) zaprojektowanie, dostawa i montaż mebli w pomieszczeniu ochrony. Szczegółowy zakres prac określa: a) załącznik nr 1 - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (program funkcjonalno-użytkowy) b) załącznik nr 1A - Opis - rozmieszczenie systemów zabezpieczeń w pomieszczeniach LCK c) załącznik nr 1B - Opis - rozmieszczenie systemów zabezpieczeń w pomieszczeniach BUM Ofertę oraz niezbędną dokumentację należy opracować na podstawie dokumentacji budowlanej (dostępnej na stronie internetowej: http://www.umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85&p1=szczegoly&p2=29678 przetarg na Wykonanie robót budowlanych polegających na zrealizowaniu dwóch odrębnych zadań inwestycyjnych pn.Lubelskie Centrum Konferencyjne i Budowa siedziby Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie, z niezbędną infrastrukturą techniczną) lub wizji lokalnej na terenie budowy, po uprzednim kontakcie z kierownikiem budowy - panem Adamem Czarnobilskim tel. 691 523 455 i z uwzględnieniem wytycznych oraz minimalnych wymagań technicznych dla poszczególnych urządzeń przedstawionych przez Zamawiającego w założeniach i projektach koncepcyjnych stanowiących załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia. Opracowana przez Wykonawcę dokumentacja projektowa musi posiadać niezbędne uzgodnienia i rysunki warsztatowe, a wykonane instalacje współpracować z bezpośrednio powiązanymi systemami lub urządzeniami, których realizację lub dostawę ma w zakresie Generalny Wykonawca robót budowlanych. Uwaga: Jeżeli przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Przy realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca winien przestrzegać obowiązujących przepisów BHP i dołożyć wszelkich starań do solidnego wykonania przedmiotu zamówienia. Wszystkie elementy wyposażenia mają posiadać wymagane prawem Certyfikaty, w tym certyfikat bezpieczeństwa B, Atesty Techniczne, Deklaracje Zgodności oraz spełniać Polskie Normy. Certyfikaty, Atesty i Deklaracje powinny być zgodne z dostarczonymi urządzeniami. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 2 lata. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 80 000 zł (osiemdziesiąt tysięcy złotych) 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 2) W przypadku wniesienia wadium w formie ust. 2 pkt od 2) do 5), do oferty należy dołączyć dokument w formie oryginału. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na konto Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie: 96 1020 3150 0000 3102 0047 7489 z dopiskiem na przelewie wadium -na wykonanie robót budowlanych polegających na zaprojektowaniu, wykonaniu i uruchomieniu systemu sygnalizacji włamania i napadu OP-IV.272.83.2014.PWW Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 4) Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty. 5) Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Jako beneficjenta w dokumencie gwarancji lub poręczenia należy wskazać Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie. 6) Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7) Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 8) Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót elektrycznych polegających na wymianie oświetlenia w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Zarządzanie energią w budynkach Komendy Miejskiej PSP w Lublinie oraz w budynkach podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg osiedlowych w Gminie Lubycza Królewska
Dodano: 2016-07-27 - Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych przy Zespole Szkół Miejskich Nr 2 oraz Hrubieszowskim Ośrodku Sportu i Rekreacji
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie strefy aktywności sportowej i rekreacji na Sławinie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie i zamontowanie trybuny sportowej zamawianej na potrzeby Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji wymiennikowni, instalacji c. o. i ciepła technologicznego dla Biblioteki Uniwersyteckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Utworzenie dodatkowej sali wzmożonego nadzoru noworodkowego w Oddziale Noworodkowym z Patologią Noworodka SP ZOZ Świdnik
Dodano: 2016-07-27 - Budowa czterech budynków gospodarczych na terenie szkółki leśnej Rzeczyca
Dodano: 2016-07-27 - Budowa trzech skwerów położonych przy ulicach: Chmielarczyka, Hempla, Krakowskim Przedmieściu (przy ul. Krótkiej) w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem technicznym dla Zespołu Szkół Publicznych w Wilkowie - II etap
Dodano: 2016-07-27