Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na rozdziale p.poż nieruchomości budynku nr 25 i 27 przy ul, Okopowa 21/27 w Gdańsku

Samorząd Województwa Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3261555 , fax. 058 3261556
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorząd Województwa Pomorskiego
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3261555, fax. 058 3261556
    REGON: 19168644300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na rozdziale p.poż nieruchomości budynku nr 25 i 27 przy ul, Okopowa 21/27 w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu rozdziału p.poż nieruchomości budynku nr 25 i 27 przy ul, Okopowa 21/27 w Gdańsku. 2. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa z przedmiarem robót (załącznik nr 6 do SIWZ). Sposób wykonania robót określają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, zwane dalej STWiO (załącznik nr 7 do SIWZ). 3. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać roboty budowlane zgodnie z dokumentacją składającą się na SIWZ oraz zawartą umową. 4. Ponadto prace należy wykonywać w sposób gwarantujący spełnienie warunków: 1). Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) 2). Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. nr 75 poz. 690, z późn. zm.), 3). Warunków Technicznych wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 4). Aktualnych Polskich Norm i norm branżowych, 5). Właściwych przepisów bhp i ppoż. 5. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne atesty i certyfikaty dopuszczające je do stosowania w budownictwie. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji robót w taki sposób, aby nie zakłócać pracy osób zatrudnionych w budynku Urzędu Marszałkowskiego. W tym celu Wykonawca sporządzi harmonogram robót i plan organizacji, uwzględniający wymogi określone we wzorze umowy oraz STWiO. Roboty mogą być wykonywane w dni ustawowo wolne od pracy. 7. Wykonawca zapewni gwarancję na wykonane prace na okres co najmniej 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 8. Ze względu na fakt, iż w odniesieniu do robót budowlanych mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego regulujące umowę o roboty budowlane, a w szczególności art. 647 1 kc, który reguluje m.in. ponoszenie solidarnej odpowiedzialności Zamawiającego i Wykonawcy za zapłatę wynagrodzenia za roboty budowlane wykonane przez podwykonawcę - Wykonawca nie może zlecić wykonania całości robót objętych umową do wykonania innym wykonawcom. Wykonawca wskaże w ofercie, część/części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Do zawarcia przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą wymagana będzie zgoda Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności: a) wykonali, w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, remoncie lub przebudowie budynku, o wartości każdej z nich minimum 100 000 zł (brutto) b) dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w § 5, na zasadzie kwalifikacji [spełnia/nie spełnia]. 3. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki określone w ust. 1 pkt. .2 musi spełnić każdy z wykonawców , warunki wskazane w ust. 1 pkt. 1 mogą być spełnione łącznie, Oświadczenie, o którym mowa w § 5 ust. 1 pkt. 1 SIWZ składa każdy z wykonawców występujących wspólnie w zakresie który go dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- wg. wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych , z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty i miejsca wykonania, wg. wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie, 4) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował (wg wzoru na załączniku nr4) Wykonawca wraz z decyzją o nadaniu uprawnień do kierowania robotami budowlanymi, lub decyzją o stwierdzeniu przygotowania zawodowego upoważniającą do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy, w specjalności konstrukcyjno budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków izby samorządu inżynierów budownictwa, dla kierownika budowy 5) pisemne zobowiązanie/zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówieni, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 3. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Do aktualności tego dokumentu mają odpowiednie zastosowanie zapisy ust. 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach