Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie oraz termomodernizacji budynku mieszkalno-administracyjnego wraz z wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie.

Powiat Jędrzejowski ogłasza przetarg

  • Adres: 28-300 Jędrzejów, 11 Listopada 83
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3863741 , fax. 041 3863741
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jędrzejowski
    11 Listopada 83 83
    28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3863741, fax. 041 3863741
    REGON: 29100936600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie oraz termomodernizacji budynku mieszkalno-administracyjnego wraz z wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na : - termomodernizacji, - remoncie, przebudowie i wykonaniu niezbędnej infrastruktury technicznej, budynku mieszkalno-administracyjnego Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, z podziałem na 2 etapy. 2. Zakres robót obejmuje między innymi : 2.1 Termomodernizacja (etap 1) - demontaż istniejacej instalacji odgromowej w części nadziemnej budynku, - demontaż osłon bocznych w górnej części ścian wraz z konstrukcjami mocującymi osłony, - demontaż istniejących obróbek blacharskich, - naprawy kominów wentylacyjnych, murków i powierzchni dachu. Wykonanie obróbek kominów. Uzupełnienie ścianek murków. - przygotowanie powierzchni dachu do wymogów technologicznych związanych z układaniem styropianu, - naprawa i wzmocnienie wieńca, - sprawdzenie stanu izolacji termicznej w pustce nadstropowej, osuszenie tej izolacji termicznej oraz osuszenie pustki nadstropowej, - ocieplenie dachu styropapą zgodnie z wymogami technologicznymi jej układania, - wykonanie konstrukcji drewnianych na dachu wraz z jej kotwieniem i impregnacją, - wykonanie przedłużenia szerokości dachu poza obrys ścian zewnętrznych, przy pomocy zakotwionych konstrukcji drewnianych i zaimpregnowanych płyt OSB. Przedłużenie szerokości dachu należy zabezpieczyć przeciwwilgociowo, ocieplić styropapą i styropianem, pomiędzy krokwiami. Wykonać podbitkę na przedłużeniu szerokości dachu. - wykonanie nowych obróbek blacharskich na elementach budowlanych dachu, - montaż rynien (wraz z pasami podrynnowymi) i rur spustowych z tworzyw sztucznych, - demontaż istniejących okien wraz z parapetami, - wykonanie zamurowań, wykuć i tynków niezbędnych dla zamontowania nowych okien, drzwi zewnętrznych i luksferów, - montaż nowych okien z nawiewnikami higrosterowanymi, - montaż luksferów, - montaż nowych drzwi wejściowych aluminiowych, z szybami bezpiecznymi i samozamykaczem, - dopasowanie wysokości mocowania włazu dachowego w związku z ułozeniem styropapy. Naprawa, konserwacja, uszczelnienie włazu. - czyszczenie i zmycie ścian elewacyjnych, - naprawa tynków zewnętrznych, - gruntowanie, - ocieplenie ścian i fundamentów styropianem w systemie Stopter (mocowanie, warstwa siatki, narozniki, listwy cokołowe, masy podkładowe, itp.), - nałożenie wyprawy elewacyjnej (marmolit) na cokole, - montaż parapetów zewnętrznych, - wykonanie kolorystyki budynku, - wywóz gruzu i uprzątnięcie terenu (wraz z utylizacją). 2.2 Remont, przebudowa, niezbędna infrastruktura techniczna (etap 2) - demontaż istniejących instalacji elektrycznych w budynku, za wyjątkiem instalacji w mieszkaniu : - ozn. Nr 2.1.1 - 2.1.6 - ozn. Nr 1.1.1 - 1.1.6 - ozn. Nr 1.2.1 - 1.2.5 - demontaż istniejących instalacji wod.kan., c.o i c.cw wraz z osprzętem sanitarnym, - montaż uziomu otokowego instalacji odgromowej wraz z pomiarami oporności, - wykonanie ewentualnych przekładek przyłączy wodnych, elektrycznych, kanalizacyjnych, w zwiazku z projektowaną pochylnią, schodami i nowymi rozwiązaniami instalacyjnymi wewnątrz budynku, - uzyskanie akceptacji Rejonu Energetycznego w Jędrzejowie na projektowany układ rozdzielczo-pomiarowy budynku (wraz z jego lokalizacją). Zgłoszenie i przeprowadzenie odbioru (przez Rejon Energetyczny Jedrzejów) wykonanych instalacji elektrycznych. - demontaż istniejących i wykonanie nowych przyłączy napowietrznych na potrzeby instalacji telefonicznych i sygnalizacji pozaru, - wykonanie opaski wokół budynku, - wykonanie schodów ze spocznikiem oraz pochylni dla niepełnosprawnych wraz z balustradami, - demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicami, - demontaż istniejących podłóg (do gruntu lub stropu), - częściowe wyburzenia ścian, elementów konstrukcyjnych, skucie tynków itp., - wykonanie zamurowań, przebić i nowych ścianek działowych (w części niepodpiwniczonej na fundamentach zbrojonych). Montaż niezbędnych elementów konstrukcyjnych (nadproża, zbrojenia, fundamenty itp.), - wykonanie zakresu dotyczącego wentylacji pomieszczeń (wraz z ewentualnym udrożnieniem kanałów wentylacyjnych istniejących), - odgrzybienie niektórych fragmentów ścian, - montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej w zakresie wskazanym projektem, - wykonanie nowych instalacji elektrycznych w miejsce zdemontowanych (w tym instalacji odgromowej), - wykonanie nowych instalacji wod. kan., c.o i c.w wraz z hydrantami wyposażonymi w schowek na gaśnicę, - wykonanie instalacji zbiorczej anteny RTV oraz telefonicznej, - wykonanie tynków w zakresie wynikającym z wyburzeń, przebić , skuć, robót murarskich, robót instalacyjnych oraz konieczności prostowania istniejących fragmentów ścian, przetarcie tynków istniejących, wykonanie gładzi gipsowej, - wykonanie podłóg wraz z podłożem, - montaż pochwytów w łazience dla niepełnosprawnych, - montaż glazury i gresów (na podłogach), - wykonanie prac malarskich, - montaż luksferów, - montaż okienka kasowego i kraty w oknie kasy, - montaż parapetów wewnętrznych, - naprawa i malowanie balustrad na klatce schodowej, - wywóz i utylizacja gruzu oraz uprzątnięcie terenu. Zastrzega się prawo do wprowadzenia w trakcie prowadzenia robót, nieistotnych odstąpień od zatwierdzonego projektu budowlanego i warunków pozwolenia na budowę. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia określa : 1) niniejsza specyfikacja techniczna, 2) dokumentacja projektowa, 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 4) przedmiary robót, 5) wizja lokalna przeprowadzona przez Wykonawcę na obiekcie, zwanymi dalej /pkt 1 - 4 / w S.I.W.Z projektem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi by zabezpieczona wadium w wysokosci 26 000 zł., słownie : dwadzieścia sześć tysięcy złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy którzy : 1. spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z tytułu przesłanek wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. wyrażą zgodę na termin płatności faktur do 30 dni, 4. udzielą rękojmi oraz gwarancji jakości na wykonany zakres robót, na okres co najmniej 3 lat, 5. posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł., 6. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat (2004-2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres co najmniej dwa zamówienia - roboty budowlane w zakresie robót budownictwa ogólnego, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, 7. posiadają sprzęt do wykonania zamówienia w zakresie rzeczowym określonym w SIWZ, 8. wniosą wadium w wysokości 26 000,00 zł. (słownie : dwadzieścia sześć tysięcy złotych) W przypadku składania oferty wspólnej, każdy z Wykonawców musi spełniać warunki określone w pkt. 1; 2; 3; 5. W pozostałych punktach warunki wymagane mogą być spełnione łącznie. Spełnienie warunków przez Wykonawców zostanie ocenione w oparciu o złożone przez nich dokumenty i oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu jest : 1. wypełnienie w całości druku oferty (Zał. Nr 2 do S.I.W.Z), opieczętowane i podpisane, 2. załączenie do wypełnionego druku oferty : a) oświadczenia z mocy art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 3 do SIWZ, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert, c) oryginału dowodu wniesienia wadium, d) oświadczenia stosownego do wymogów art. 36 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych (Zał. Nr 4 do SIWZ), o części zamówienia której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, e) kopii uprawnień budowlanych osoby, przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz kopię zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z udokumentowaniem wniesienia ubezpieczenia OC z tytułu pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie, f) kopii dokumentu ubezpieczeniowego poświadczającego posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, g) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat (2004-2009), a jeżeli okres prowadzenia firmy jest krótszy za ten okres - co najmniej dwóch zamówień na roboty budowlane budownictwa ogólnego odpowiadające swoim rodzajem i wartością robót przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi że roboty wykonano należycie w/g Zał. Nr 5 do S.I.W.Z, h) wykazu sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, i) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie - pełnomoctnictwo lub umowę regulującą współpracę, j) w przypadku spółki cywilnej - kopię umowy spółki niezależnie od dokumentu wyszczególnionego w pkt. 2b w przypadku gdy z tego dokumentu nie wynika jednoznacznie zakres reprezentacji spółki. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt.2a ; 2b; 2f składa każdy Wykonawca. Pozostałe dokumenty mogą być składane łącznie. Szczegóły odnośnie warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentach potwierdzających ich spełnienie, zawarte są w S.I.W.Z.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatjedrzejow.pl -(zamówienia publiczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach