Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Gosaniu

Gmina Stąporków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-220 Stąporków, ul. Piłsudskiego 132a
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3741122 , fax. 041 3741860
  • Data zamieszczenia: 2009-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stąporków
    ul. Piłsudskiego 132a 132a
    26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3741122, fax. 041 3741860
    REGON: 00053020600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staporkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Gosaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Gosaniu wiąże się z wykonaniem następujących robót budowlano-montażowych: a) demontaż starej stolarki okiennej drewnianej; b) demontaż starej stolarki drzwiowej drewnianej; c) demontaż przeszkleń z pustaków szklanych typu luksfer; d) demontaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej; e) montaż stolarki okiennej PCV wraz z nawietrzakami higrosterowanymi - 70 szt; f) montaż ślusarki aluminiowej dla wejścia głównego do budynku 1 szt; g) montaż ślusarki aluminiowej fasadowej na klatce schodowej - 23,48 m2; h) montaż drzwi stalowych wraz z ościeżnicą 1 szt, i) obróbka wnęk okiennych i drzwiowych po wymianie stolarki i ślusarki; j) malowanie wnęk okiennych (wewnętrzne i zewnętrzne); k) montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej; l) malowanie farbami olejnymi stalowych klap zsypowych do piwnic; m) malowanie istniejących krat okiennych;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Potencjał Kadrowy: Wymagane jest wykazanie osób (kadry kierowniczej i pracowników) niezbędnych do wykonania zamówienia, posiadających odpowiednie uprawnienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia: - kierownik budowy, musi posiadać uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa. Niezbędna wiedza i doświadczenie 1) Wymagane jest wykazanie wykonania co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uważać będzie prace związane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w obiektach publicznych o wartości brutto minimum 100.000,00 zł. Ocena spełniania ww. warunków dokonywana będzie wg formuły: spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia lub dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3) Wykaz osób (kadry kierowniczej i pracowników), zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ: a) Kierownik budowy, musi posiadać uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa. b) Wykonawca musi dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wskazanych osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli wykonawca wskazał takie osoby w wykazie. 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wykazane w załączniku nr 3 wymaganych uprawnień oraz ważnych na dzień składania ofert kopii zaświadczeń o wpisie do Izby Inżynierów Budownictwa. 5) Wykaz wykonania co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4. 6) Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych (referencje) wykazanych w załączniku nr 4 do SIWZ. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz innych dokumentów wymaganych przez zamawiającego: 1) Formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót stanowiących załącznik do SIWZ, metodą kalkulacji szczegółowej. Kosztorys powinien zawierać ceny jednostkowe z narzutami, stawkę roboczogodziny i wysokość narzutów. Ceny jednostkowe i wszystkie wyliczone wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3) Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. UWAGA WAŻNE! 1. Wykonawca składając ofertę powinien sprawdzić, czy do oferty dołączył wszystkie dokumenty i oświadczenia o których mowa w części V Specyfikacji, jak również zgodność dokumentów i oświadczeń z wymaganiami zamawiającego a w szczególności: daty wystawienia dokumentów, treść referencji (zakres robót, wartość robót), zakres uprawnień itp. 2. W przypadku gdy wykonawca ma wątpliwości dotyczące zapisów Specyfikacji, może zadać zamawiającemu pytanie na zasadach określonych w części VII Specyfikacji. 3. W przypadku nie złożenia, wymaganych przez zamawiającego, dokumentów lub oświadczeń albo złożenie dokumentów lub oświadczeń zawierających błędy zamawiający, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wezwie do złożenia właściwych dokumentów lub oświadczeń w wyznaczonym terminie. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Oferta wspólna (konsorcjum, spółka cywilna) 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej wykonawców w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; 2. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. 3. Stosowne odpisy (dla wszystkich wykonawców) z rejestru lub ewidencji (część V SIWZ) muszą zostać dołączone do oferty; 4. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.) wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno); 5. Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną; 6. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane (za zgodność z oryginałem) i podpisane przez Pełnomocnika; 7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 8. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.staporkow.pl /Biuletyn Informacji Publicznej - przetargi/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach