Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Dostosowanie pomieszczeń grupy zabezpieczenia medycznego do zaleceń WOMP budynek nr 21 w JW 5701 w m. Międzyrzecz ; Część II: Naprawa pomieszczeń dyżurki oficera budynek nr 10 w JW 4229 w m. Skwierzyna.

Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7556236 , fax. 95 7556222
  • Data zamieszczenia: 2014-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn
    69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 7556236, fax. 95 7556222
    REGON: 08052101800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Dostosowanie pomieszczeń grupy zabezpieczenia medycznego do zaleceń WOMP budynek nr 21 w JW 5701 w m. Międzyrzecz ; Część II: Naprawa pomieszczeń dyżurki oficera budynek nr 10 w JW 4229 w m. Skwierzyna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: Część I: Dostosowanie pomieszczeń grupy zabezpieczenia medycznego do zaleceń WOMP budynek nr 21 w JW 5701 w m. Międzyrzecz Część I: Zakres przedmiotu zamówienia: - roboty rozbiórkowe (dokonanie demontażu zużytych wykładzin podłogowych PCV, zdemontowanie wyeksploatowanych skrzydeł drzwiowych), - roboty posadzkowe (posadzki z wykładzin podłogowych obiektowych na istniejącym podkładzie z płyty OSB grubości 22 mm), - roboty malarskie (wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach, oraz na wyprawach tynkarskich , bruzdach po robotach elektrycznych, odnowienie malatury wytypowanych pomieszczeń I piętra), - roboty murarskie (wymiana skrzydeł drzwiowych w pomieszczeniu sanitariatu, izbie przyjęć i świetlicy), - roboty elektryczne (wymiana przewodów i osprzętu instalacji elektrycznej (oprawy) w wytypowanych pomieszczeniach I piętra budynku wraz z rozdzielnicą), - roboty sanitarne (wymiana pojedynczych grzejników w gabinetach zabiegowych GZM). Część II: Naprawa pomieszczeń dyżurki oficera budynek nr 10 w JW 4229 w m. Skwierzyna Zakres przedmiotu zamówienia: - rozebranie boazerii płycinowej, - zeskrobanie i zmycie starej farby ścian i sufitów, - wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, - montaż drzwi wewnętrznych jednoskrzydłowych w okleinie PCV jabłoń we wszystkich pomieszczeniach, - montaż drzwi wejściowych na dyżurkę oficera i do magazynku w klasie 5C, - oddzielenie pomieszczenia odpoczynku od innych pomieszczeń dyżurki, - tynk wewnętrzne (na licowaniu ściany magazynku i zamurowanych drzwiach pomieszczenie odpoczynku od strony korytarza), - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych sufitów i ścian, - montaż okna do kontaktu z interesantami z szybą w klasie P5A wyglądu wg załączonego rysunku, - wymiana armatury w pomieszczeniach WC i przy natrysku, montaż zlewozmywaka w pomieszczeniu odpoczynku, - licowanie ścian WC glazurą i wykonanie nowych posadzek terakotowych na całości pomieszczeń dyżurki oficera, - jednokrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki drzwiowej, - naprawa instalacji elektrycznej w pomieszczeniach dyżurki oficera, - mycie posadzek po robotach malarskich, - wywiezienie gruzu i odpadów budowlanych, utylizacja i przedstawienie inwestorowi karty odpadu lub stosownego oświadczenia. - wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej oświetleniowej i gniazd elektrycznych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych , stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedmiarach robót ( załącznik nr 10 i 11 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości : -dla części I- 500,00 zł brutto (słownie: pięćset złotych złotych 00/100), -dla części II- 800,00 zł brutto (słownie: osiemset złotych 00/100 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: NBP oddział w Zielonej Górze nr 28 1010 1704 0060 0213 9120 1000 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony- roboty budowlane polegające na: *) Część I: Dostosowanie pomieszczeń grupy zabezpieczenia medycznego do zaleceń WOMP budynek nr 21 w JW 5701 w m. Międzyrzecz; *) Część II: Naprawa pomieszczeń dyżurki oficera budynek nr 10 w JW 4229 w m. Skwierzyna. *) niepotrzebne skreślić Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty. Termin ważności wadium złożonego w innej formie niż pieniądz, powinien obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku form innych niż pieniądz, musi być precyzyjnie określone: kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji, wysokość kwoty gwarancji, termin ważności oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do zapłaty wadium w przypadkach przewidzianych w art. 46 ustawy, mianowicie: Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 cyt. ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Również poręczenie musi precyzyjnie określać, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia, do jakiej wysokości i na jaki czas oraz wskazywać przedmiot poręczenia. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacją np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - zgłoszone w terminie związania ofertą - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji i art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu (wadium w formie niepieniężnej) należy zdeponować w kancelarii jawnej (bud.33 II piętro, pok.211), wskazanej jako miejsce składania ofert w terminie tożsamym, z terminem składania ofert tj. do 16.05.2014r. do godz. 08.45. W przypadku wniesienia odwołania po otwarciu ofert Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.45wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach