Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych pn.: Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych, wykonanie korekty i poprawy parametrów technicznych urządzeń melioracji wodnych (rowy i przepusty) w ramach projektu: Scalenie gruntów obrębu Wola Żulińska, gmina Łopiennik Górny, powiat krasnostawski, województwo lubelskie

Zarząd Powiatu w Krasnymstawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Sobieskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5765211...13, 5767278
  • Data zamieszczenia: 2014-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie
    ul. Sobieskiego 3 3
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5765211...13, 5767278
    REGON: 11020012000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw-powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych pn.: Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych, wykonanie korekty i poprawy parametrów technicznych urządzeń melioracji wodnych (rowy i przepusty) w ramach projektu: Scalenie gruntów obrębu Wola Żulińska, gmina Łopiennik Górny, powiat krasnostawski, województwo lubelskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane 45.11.12.00-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych, wykonanie korekty i poprawy parametrów technicznych urządzeń melioracji wodnych (rowy i przepusty) w ramach projektu: Scalanie gruntów obrębu Wola Żulińska, gmina Łopiennik Górny, powiat krasnostawski, województwo lubelskie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Operacyjnego Rozwój Obszarów Wiejskich 2007-2013 Osi 1. Poprawa konkurencyjności sektora rolnego i leśnego, działanie 125 Poprawienie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa, Schemat I - Scalanie gruntów. 1.1 Zakres podstawowych robót obejmuje: 1. Prace dot. działań agrotechnicznych i rekultywacyjnych: - plantowanie terenu pow. 600 m2 2. Prace dot. poprawy parametrów urządzeń melioracji wodnych (rowy+przepusty): - roboty utrzymaniowe - odmulenie rowu melioracyjnego o dł. 730 m - remont rowów i przepustów na drodze Nr 2a - remont przepustów na drodze Nr 15 - remont przepustu na drodze Nr 16 3. Przebudowa dróg: - bieżące utrzymanie dróg gruntowych dł. 7 705,20m 4. Budowa dróg: - przebudowa drogi Nr 2 dł. 1314,50 m - przebudowa drogi Nr 2a dł. 427,90 m - przebudowa drogi Nr 2b dł. 95,90 m - przebudowa drogi Nr 10 dł. 976,10 m - przebudowa drogi Nr 14 dł. 1107,40 m - przebudowa drogi Nr 15 dł. 364,65 m - przebudowa drogi Nr 16 dł. 364,65 m - przebudowa drogi Nr 20 dł. 429,70 m - przebudowa drogi Nr 21 dł. 162,95 m - przebudowa zjazdu z drogi Nr 2a - przebudowa zjazdu z drogi Nr 15 - przebudowa zjazdu z drogi Nr 16 - przebudowa zjazdu z drogi Nr 17 - przebudowa zjazdu z drogi Nr 18 - przebudowa zjazdu z drogi Nr 20 - przebudowa zjazdu z drogi nr 21 5.Obsługa geodezyjna - wykonanie robót pomiarowych i inwentaryzacja powykonawcza 1.2 Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia (Projekt budowlano-wykonawczy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - STWiORB, przedmiar robót-kosztorys ofertowy), zawarte jest w Załączniku Nr 8 do niniejszej SIWZ. 1.3Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy, początek gwarancji w dniu następnym po podpisaniu protokołu odbioru ostatecznego robót. 1.4 Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty zakresu zamówienia, którego wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 1.5 Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16 poz. 93 ze zm.), ustawie z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. Nr 243, poz. 1409 ze zm.) i ustawie Pzp. 1.6 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 Prawa zamówień publicznych, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny, równoważne opisywanym. Towary/materiały/urządzenia/rozwiązania równoważne w stosunku do towarów/materiałów/ urządzeń/rozwiązań opisanych w dokumentacji przetargowej za pomocą wskazań określonych w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych to towary/materiały/urządzenia/ rozwiązania o parametrach technicznych równych lub lepszych niż określone w dokumentacji przetargowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 1.7 Pozostałe szczegółowe uwarunkowania dotyczące realizacji przedmiotu umowy, obowiązków wykonawcy i warunków współpracy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ. Zadanie realizowane jest w ramach Osi 1 Poprawa konkurencyjności sektora rolnego i leśnego działanie 125 Poprawienie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa, Schemat I - Scalanie gruntów, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł). 2Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert na okres 30 dni od upływu terminu na składanie ofert. 3Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1 pieniądzu; 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3 gwarancjach bankowych; 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego: nr konta BS Krasnystaw 38 8200 0008 2001 0000 0042 0010. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej Wykonawca winien do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające fakt jego wniesienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw-powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach