Gmina Świebodzin ogłasza przetarg
- Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Rynkowa 2
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 4750916 , fax. 68 4750916
- Data zamieszczenia: 2016-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
ul. Rynkowa 2 2
66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
tel. 68 4750916, fax. 68 4750916
REGON: 97077053400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Zmiana sposobu użytkowania wieży budynku użyteczności publicznej - Ratusz w Świebodzinie, na cel usługowy jako wieża widokowa dla zwiedzających - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Zmiana sposobu użytkowania wieży budynku użyteczności publicznej - Ratusz w Świebodzinie, na cel usługowy jako wieża widokowa dla zwiedzających. Roboty budowlane w obiekcie czynnym. Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie wieży ratuszowej dla zwiedzających, polegające na wykonaniu prac budowlanych, wykonaniu instalacji monitoringu oraz wykonanie instalacji ppoż. W zakres robot budowlanych wchodzi m.in. wykonanie zabezpieczenia prześwitów blank wież z rur stalowych nierdzewnych, wykonanie konstrukcji poręczy tarasu z rur nierdzewnych, wykonanie poręczy klatki schodowej z rur nierdzewnych, wykonanie prac wykończeniowych: posadzki tarasu, montaż drzwi p.poż. uzupełnienie tynków, malowanie klatki schodowej, okien i podłóg. Należy wykonać instalację monitoringu w skład której wchodzą dwie kamery doprowadzone do istniejącej stacji monitoringu w muzeum oraz instalację głosową domofonu z sygnalizacją świetlną informującą wejście i zejście z wieży. Obiekt ma być wyposażony w system sygnalizacji pożaru w ochronie całkowitej z monitoringiem sygnałów do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świebodzinie. W skład instalacji ppoż. wchodzi centralka sygnalizacji pożaru, radiowe detektory pożaru, ręczne radiowe ostrzegacze pożaru, sygnalizatory akustyczne i akustyczno - optyczne 2. Zakres prac wymaganych przy realizacji w/w zadania obejmuje m.in.: Roboty budowlane: - Balustrada tarasu z rur nierdzewnych w macie o śr. 40 mm- ok.11,00 m, - zabezpieczenie prześwitów blank wieży z rur nierdzewnych w macie o śr. 20 mm- 22,00kpl, - posadzka tarasu z progiem, z pomalowaniem-ok. 13,00 m2, - warunkiem wykonania w/w prac jest zatwierdzenie kolorystyki posadzki oraz formy progu przez przedstawiciela LWKZ , - Balustrada klatki schodowej z rur nierdzewnych w macie ośr. 40 mm- ok. 25,00 m, - warunkiem przystąpienia do w/w robót jest zawiadomienie wojewódzkiego konserwatora zabytków z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem o terminie ich rozpoczęcia, - Tynki zwykłe - 29,75 m2, - Malowanie tynków - 312,70 m2, - Malowanie okien i naświetli - 3,40 m2, - Drzwi ppoż. - 1 szt. Instalacje domofonowa i monitoringu: - Kamera kopułkowa TVU - 2 szt. - Zasilacz 3 Ah/12V - 1 szt. - Transmiter 16 kanałowy pasywny - 4 szt. - Zestaw domofonowy interkomowy - 3 kpl. - Lampki ostrzegawcze - 2 kpl. - Kabel sieci danych 4x2x0,19 - 250 ,00 m, - Przewód YTKSY 10x0,5 - 250,00 m, - Przewód YDY 3x1,5 - 30,00 m, - Kabel zasilający OMY 2x1 - 30,00 m, - wykonanie przepustów i przewiertów, - warunkiem przystąpienia do w/w robót jest: -zapewnienie podczas prac oraz wszelkich działań polegających na ingerencji w strukturę obiektu (m.in. w mury , tynki, sklepienia i inne) nadzoru osoby posiadającej uprawnienia do prowadzenia prac konserwatorskich , czyli dyplomowanego konserwatora zabytków, -zawiadomienie wojewódzkiego konserwatora zabytków z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem o terminie ich rozpoczęcia, Instalację ppoż.: - Centralka FPA - 1 kpl. - Akumulatory 12V/40ah 2 szt. - Moduł sterujący czujki radiowej - 5 szt. - Radiowa czujka dymu z gniazdem - 26 szt. - Optyczna czujka dymu - 34 szt. - Czujka optyczno-termiczna 40 szt. - Ręczny ostrzegacz pożarowy - 12 szt. - Radiowy ręczny ostrzegacz pożarowy - 2 szt. - Sygnalizator akustyczny - 12 szt. - Kabel YnTKSYew 2x2x0,8 - 970,00 mb, - Kabel HTKSH PH 90 1x2x1,4 - 220 mb, - warunkiem przystąpienia do w/w prac jest: -uzgodnienie z WUOZ szczegółowej lokalizacji oraz kolorystyki wszelkich urzadzeń w Wielkiej Sali Rady oraz pozostałych salach ekspozycyjnych Muzeum Regionalnego, salach posiadających sklepienia i w holu głównym, -zapewnienie podczas prac oraz wszelkich działań polegających na ingerencji w strukturę obiektu (m.in. w mury , tynki, sklepienia i inne) nadzoru osoby posiadającej uprawnienia do prowadzenia prac konserwatorskich , czyli dyplomowanego konserwatora zabytków, -zawiadomienie wojewódzkiego konserwatora zabytków z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem o terminie ich rozpoczęcia, 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko oraz które musi uwzględnić w swojej ofercie. 4. Wykonanie przedmiotu zamówienia i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym : opracowanym przez Janusza Różanowskiego i Mariana Wybraniec, Konstantego Rompalskiego (instalacja domofonowa i monitoringu), Andrzeja Kosińskiego (instalacja sygnalizacji pożaru) , zatwierdzonym decyzją pozwolenia na wykonanie robót budowlanych Nr 187/2014 z dnia 23 maja 2014 r., postanowieniem Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 25.04.2013 r., 30.01.2014r., 21.05.2014r. i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część SIWZ. 5. Dostawa materiałów, koszty przeprowadzenia wszystkich prób, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, koszty opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), koszty włączenia instalacji sygnalizacji p.poż. w sieć Powiatowej Komendy Straży Pożarnej, koszty ubezpieczenia budowy, koszty wywozu oraz składowania gruzu i materiałów rozbiórkowych na składowisku odpadów, koszty oznakowania i zabezpieczenia robót, koszty poboru wody i energii elektrycznej, utrzymania zaplecza budowy, uporządkowanie terenu oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, po stronie Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gminy Świebodzin Nr 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP). Dokument przelewu należy opisać: Wadium - Odbudowa i remont fragmentu muru obronnego Kopię przelewu wadium należy załączyć do oferty. 4. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach należy złożyć w oryginale w siedzibie Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, I piętro - pokój nr 17 - w godzinach pracy Urzędu. Kopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty. 5. Poręczenia instytucji kredytowych i gwarancje ubezpieczeniowe obejmować winny czas związania Wykonawcy ofertą oraz zawierać informacje dotyczące zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Termin wniesienia wadium - do dnia 05.05.2016 r. do godz. 12:00. 7. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Wykonawcę, który nie wniósł wadium do dnia 05.05.2016 r. do godz. 12:00 wyklucza się z postępowania. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu uznane będzie za wniesione w terminie tylko w przypadku wpłynięcia na konto Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego na złożenie wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości i rękojmi (w miesiącach)
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przystosowanie dla osób niepełnosprawnych pomieszczeń WC na parterze i I piętrze oraz remont korytarza na I piętrze budynku B SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze
Dodano: 2016-07-27 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - ROBOTY KONSERWACYJNO NAPRAWCZE OKIEN W POMIESZCZENIACH WARSZTATOWYCH, MALOWANIE POMIESZCZEŃ, PRACE ZLOKALIZOWANE NA TERENIE JW. 4408 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 89/PN/2016.
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Remont elewacji budynek nr 3/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz Część II: Remont elewacji budynek nr 5/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - Remont sanitariatów w budynkach nr 18, 19/k.3030 17 BZ m. Międzyrzecz - etap II
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA PARKINGU PRZY ULICY ŻARSKIEJ (przy Zespole Szkół nr 1) W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa pomieszczeń kuchni budynek nr 2/k.2629 w 45 WOG m. Skwierzyna Część II: Naprawa pomieszczeń magazynowych i elewacji budynków nr 21/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ULICY ŻARSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY MŁYNARSKIEJ DO ULICY XXX-LECIA W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - Naprawa zespołu pomieszczeń RWT - budynek nr 33 w WŁ Wędrzyn
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA USZKODZONEGO GZYMSU ŚCIANY NOŚNEJ Z CEGŁY ORAZ WYMIANA OBRÓBEK BLACHARSKICH GZYMSU I ATTYK W BUDYNKU GARAŻOWYM NR 22 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 78/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA DACHU I ELEWACJI W BUDYNKU NR 24 NA STRZELNICY JW 3137. SPRAWA NR 83/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26