Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.:Termomodernizacja budynku Centrum Kształcenia Praktycznego w Przasnyszu.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Św. Stanisława Kostki 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7522270 w.121 , fax. 029 7522270
  • Data zamieszczenia: 2013-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Św. Stanisława Kostki 5 5
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 029 7522270 w.121, fax. 029 7522270
    REGON: 55066847900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-przasnyski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.:Termomodernizacja budynku Centrum Kształcenia Praktycznego w Przasnyszu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Centrum Kształcenia Praktycznego w Przasnyszu zlokalizowanego przy ul. Gdańskiej 1 na działce nr 978/2. Przedmiotowy obiekt, którego dotyczy zamówienie jest budynkiem wolnostojącym, zrealizowanym w technologii tradycyjnej w latach osiemdziesiątych ubiegłego stulecia. Budynek nie jest wpisany do rejestru zabytków, obszar na którym się znajduje nie jest objęty ochroną konserwatora zabytków. Ściany zewnętrzne części budynku przewidzianego do remontu murowane. Na ścianach widoczne liczne ślady przemarzania murów, płatami odpadający zwietrzały tynk wykazujący utratę przyczepności do podłoża. Dach płaski, dwuspadowy. Konstrukcja dachu z kształtowników stalowych do których mocowane są panele z blachy trapezowej. Izolację dachu stanowią płyty z wełny mineralnej oraz płyty wiórowo- cementowe pokryte papą asfaltową. Budynek nie jest podpiwniczony. Stolarka okienna i drzwiowa w ramach stalowych do wymiany. Budynek posiada zawilgocenia ścian spowodowane częściowym uszkodzeniem pokrycia dachowego, systemu orynnowania i obróbek blacharskich. Budynek wymaga remontu. Budynek wyposażony w instalacje :wodociągową, kanalizacji sanitarnej, elektryczną, centralnego ogrzewania, kanalizacji deszczowej, odgromową. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu: Do remontu i przewiduje się część budynku o parametrach: Powierzchnia zabudowy: 746,1 m2. Powierzchnia użytkowa: 674,73 m2. Wysokość budynku 7,42 m. Wysokość pomieszczeń w świetle 6,00 - 6,94 m. Ilość kondygnacji - 1 budynek parterowy bez podpiwniczenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanym dalej siwz oraz zakres robót do wykonania (przedmiar robót). Przedmiar robót nie jest podstawą wyceny oferty, lecz tylko stanowi element pomocniczy dla wykonawcy do sporządzania kalkulacji wyceny robót. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej. Świadectwo charakterystyki energetycznej należy przedłożyć Zamawiającemu nie później niż w dniu odbioru końcowego robót . Świadectwo charakterystyki energetycznej należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 listopada 2008 r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub części budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkową oraz sposobu sporządzania wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej. Wykonawca obowiązany jest zapewnić usuwanie odpadów, odpadów materiałowych i pozostałości po robotach rozbiórkowych, we własnym zakresie na odpowiednie składowisko odpadów lub do innej instalacji unieszkodliwiania odpadów. Koszty związane z opłatami za usunięcie odpadów ponosi Wykonawca. Ponadto w przypadku materiałów podlegających utylizacji Wykonawca powinien na własny koszt zapewnić ich utylizację, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach i dostarczyć Zamawiającemu karty przekazania tych materiałów do utylizacji. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu na tą okoliczność stosowną dokumentację tj. oświadczenie, iż materiały rozbiórki, złom, itp. przekazane zostały do utylizacji, które zostanie dołączone do faktury. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem parametry rozumnie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wskazanie niniejszego ma nastąpić w formularzu Oferta .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 20.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-przasnysz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach