Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Remont nawierzchni i odwodnienie ulicy na Osiedlu Łużyckim w Świebodzinie

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Rynkowa 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4750916 , fax. 68 4750916
  • Data zamieszczenia: 2016-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    ul. Rynkowa 2 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 68 4750916, fax. 68 4750916
    REGON: 97077053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Remont nawierzchni i odwodnienie ulicy na Osiedlu Łużyckim w Świebodzinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Remont nawierzchni i odwodnienie ulicy na Osiedlu Łużyckim w Świebodzinie Teren objęty projektem zlokalizowany na dz. nr 796/12 w III obrębie Miasta Świebodzin - na Os. Łużyckim w pobliżu budynku Świebodzińskiej Spółdzielni Mieszkaniowej. 2. Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Remont nawierzchni i odwodnienie ulicy na Osiedlu Łużyckim w Świebodzinie obejmuje m.in.: Roboty drogowe - Roboty rozbiórkowe nawierzchni jezdni i chodników i podbudów - ok.1613,00 m2, - Roboty rozbiórkowe krawężników, obrzeży, ław pod krawężniki - ok. 204,00 mb, - Roboty rozbiórkowe słupków i poręczy ochronnych metalowych - ok.16,00 mb, - Wywiezienie gruzy z rozbiórek - ok.231,44 m3, - Warstwa podsypkowo-wzmacniająca pod jezdnię, plac i chodniki, opaska - ok. 1004,00 m2, - Podbudowy z kruszywa łamanego pod jezdnię i plac - ok. 801,00 m2, - Nawierzchnia z kostki brukowej jezdni i placu o gr. 8 cm - ok. 801,00 m2, - Nawierzchnia z kostki brukowej chodników i opaski o gr. 8 cm - ok.141,00 m2, - Krawężniki 15x30 cm z ławą betonową z oporem - ok.152 mb, - Krawężniki najazdowe 15x22 cm z ławą betonową z oporem - ok.60 mb, - Obrzeża betonowe 8x30 cm - ok.34 mb, - Zabezpieczenie istniejących kabli rurami AROT - ok. 59,5 mb. Roboty sanitarne - Wykopy pod kanalizację deszczową - ok. 40,65 m3, - Kanały z rur PVC o średnicy 160 mm - ok. 9 mb, - Kanały z rur PVC o średnicy 315 mm. -ok. 21 mb, - Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm - 2 szt. - Kaskada zewnetrzna-1 kpl, - Studzienki ściekowe uliczne, betonowe o średnicy 500 mm - 2 kpl. - Sączki liniowe węchowe z rur drenarskich nad istniejącym gazociągiem - ok. 12,5 mb. Zieleń - Karczowanie krzewów - ok. 30,00 m2. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone: - w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 422/2015 z dnia 1 grudnia 2015r. - w projekcie wykonawczym, opracowanych przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe SYSTEM A Antoni Przybylski z Gorzowa Wlkp, oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do SIWZ. 4. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie koszty: a) wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy-jeżeli zajdzie taka potrzeba-w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów- dot. tej części materiałów , które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, b) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, c) zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: - zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, - zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. d) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutów ścieków oraz koszty poboru wody, energii, e)koszty przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów, f) koszty opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), g) koszty obsługi geodezyjnej wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą . h) koszty zabezpieczenia terenu budowy i oznakowania. i) koszty zakupu i dostawy materiałów, j) koszty ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, okres realizacji i na minimalną wartość 150 000,00zł, k) koszty zawiadomienia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy. l/ koszty płatnego nadzoru technicznego zgodnie z uzgodnieniami zawartymi w projekcie budowlanym (np. Telefonia Dialog, PSG).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gminy Świebodzin Nr 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP). Dokument przelewu należy opisać: Wadium - Remont nawierzchni Os. Łużyckie Kopię przelewu wadium należy załączyć do oferty. 4. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach należy złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, I piętro - pokój nr 17 - w godzinach pracy Urzędu. Kopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty. 5. Poręczenia instytucji kredytowych i gwarancje ubezpieczeniowe obejmować winny czas związania Wykonawcy ofertą oraz zawierać informacje dotyczące zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Termin wniesienia wadium - do dnia 15.04.2016 r. do godz. 12:00. 7. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Wykonawcę, który nie wniósł wadium do dnia 15.04.2016 r. do godz. 12:00 wyklucza się z postępowania. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu uznane będzie za wniesione w terminie tylko w przypadku wpłynięcia na konto Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego na złożenie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości i rękojmi (w miesiącach)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach