Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Odwodnienie, remont nawierzchni i zagospodarowanie podwórka budynków przy ul. Żymierskiego 23-29, obręb 2 miasta Świebodzina

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Rynkowa 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4750916 , fax. 68 4750916
  • Data zamieszczenia: 2016-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    ul. Rynkowa 2 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 68 4750916, fax. 68 4750916
    REGON: 97077053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Odwodnienie, remont nawierzchni i zagospodarowanie podwórka budynków przy ul. Żymierskiego 23-29, obręb 2 miasta Świebodzina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Odwodnienie, remont nawierzchni i zagospodarowanie podwórka budynków przy ul. Żymierskiego 23-29, obręb 2 miasta Świebodzina Teren objęty projektem położony jest w 2 obrębie miasta Świebodzin na działkach oznaczonych geodezyjnie nr 89/24, 89/27, 89/4 i 92 przy ul. Żymierskiego w Świebodzinie. W ramach projektu na części podwórza, które posiada nawierzchnię gruntową, przewiduje się utwardzenie terenu - nawierzchnia z kostki betonowej typu starobruk. Przewidziano remont istniejących nawierzchni z brukowca poprzez ich ponowne ułożenie na nowej podbudowie. Zaprojektowano również przebudowę istniejącego zjazdu z ul. Marynarskiej(dz. nr 92) na w/w podwórko poprzez wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej typu starobruk. Wody opadowe z projektowanych nawierzchni będą odprowadzane poprzez odpowiednie spadki poprzeczne i podłużne do projektowanych wpustów ulicznych i dalej do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. W ramach zagospodarowania podwórza należy wykonać trawniki i nasadzenia zieleni oraz zamontować elementy małej architektury- ławki i kosze na śmieci oraz wykonać wiatę na kontenery na śmieci. Projekt zakłada wykonanie sieci kanalizacji deszczowej z rur PVC-U o śr. 315mm, SN8 oraz przykanaliki z rur jw. lecz o śr. 160 mm. Włączenie do sieci kanalizacji deszczowej wykonane poprzez remontowany kanał o śr. 450 mm. Remont tego kanału będzie polegał na wymianie rur na PVC-U , SN8 o śr.450mm, bez zmiany przebiegu w planie i profilu, studnie rewizyjne z kręgów betonowych ośr. 1000 mm. W zakres robót wchodzi również wykonanie instalacji oświetlenia podwórka wraz z szafą oświetlenia SO. Instalacje oświetlenia wykonać kablem YKY 3x2,5 wyprowadzonym z szafy SO i ułożonym w ziemi na głębokości 0,7 m. Słupy oświetleniowe stożkowe 6m, typu C6-3 z fundamentem typu B80, oprawy oświetleniowe typu CITY LED. 2. Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Odwodnienie, remont nawierzchni i zagospodarowanie podwórka budynków przy ul. Żymierskiego 23-29, obręb 2 miasta Świebodzina - Roboty rozbiórkowe: brukowiec - 211 m?, masy bitumiczne - 10 m?, beton, - 20 m?, krawężniki betonowe - 120 m, obrzeża betonowe - 257m, - Roboty ziemne: koryta pod jezdnię o głębokości 56cm -253m?, koryta pod jezdnię o głębokości 46cm - 695 m?, koryta pod jezdnię o głębokości 25cm - 36m?, koryta o głębokości 21cm - 62m?, roboty wykonywane koparkami z transportem urobku samochodami samowyładowczymi - 484 m?, mechaniczne profilowanie podłoża - 1.046 m?, - Podbudowy: warstwa podsypkowo-wzmacniająca o g. 15cm - 695 m?, warstwa podsypkowo-wzmacniająca o g. 10cm - 62 m?, podbudowa z z gruntu stabilizowanego cementem o gr. 25cm - 253 m?, podbudowa betonowa o gr. 10cm - 36m?, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubość warstwy 20cm - 835 m?, - Nawierzchnie: kostka brukowa betonowa starobruk na podsypce piaskowej - ok.900 m?, brukowiec - ok.61 m?, - Krawężniki betonowe o wymiarze 15x30 cm - 3 m, o wymiarze 15x22 cm - 251 m, obrzeża betonowe 8x30cm - 40m, - Kanalizacja deszczowa: rozbiórka rurociągu o śr. do 500mm - 28,5, demontaż studni rewizyjnych o śr. 1000mm - 1 kpl, kanały z rur PCV ośr. 160mm - 58m, 315 mm - 83,5 m, 450mm - 23,5 m, montaż studni rewizyjnych o śr. 1000 mm - 7 szt., ośr. 500 mm - 5 szt. - Humusowanie skarp z obsianiem trawą - 230 m?, nasadzenia drzew i krzewów - 20 szt. - Montaż elementów małej architektury: ławki parkowe - 2 szt., kosze - 2 szt. - Wykonanie rur ochronnych i izolacji, włączenie rur spustowych, zabezpieczenie istniejących kabli i regulacja istniejącej infrastruktury, - Budowa wiaty śmietnikowej - 27,5 m?, - Roboty elektromontażowe: układanie ręczne kabli YKY 3x2,5 - ok.100 m, układanie rur ochronnych - 23m, słupy oświetleniowe - 2 szt., oprawy oświetleniowe - 2 szt. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone: - w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 389/2015 z dnia 6 listopada 2015r. - w projekcie wykonawczym, opracowanych przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe SYSTEM A Antoni Przybylski z Gorzowa Wlkp, oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, które stanowią załączniki do SIWZ. 4. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie koszty: a) wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy-jeżeli zajdzie taka potrzeba-w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów- dot. tej części materiałów , które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, b) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, c) zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: - zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, - zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. d) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutów ścieków oraz koszty poboru wody, energii, e)koszty przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów, f) koszty opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), g) koszty obsługi geodezyjnej wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą . h) koszty zabezpieczenia terenu budowy. i) koszty zakupu i dostawy materiałów, j) koszty ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, okres realizacji i na minimalną wartość 150 000zł, k) koszty zawiadomienia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gminy Świebodzin Nr 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP). Dokument przelewu należy opisać: Wadium - Remont podwórka ul. Żymierskiego Kopię przelewu wadium należy załączyć do oferty. 4. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach należy złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, I piętro - pokój nr 17 - w godzinach pracy Urzędu. Kopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty. 5. Poręczenia instytucji kredytowych i gwarancje ubezpieczeniowe obejmować winny czas związania Wykonawcy ofertą oraz zawierać informacje dotyczące zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Termin wniesienia wadium - do dnia 25.02.2016 r. do godz. 12:00. 7. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Wykonawcę, który nie wniósł wadium do dnia 25.02.2016 r. do godz. 12:00 wyklucza się z postępowania. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu uznane będzie za wniesione w terminie tylko w przypadku wpłynięcia na konto Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego na złożenie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości i rękojmi (w miesiącach)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach