Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych i renowacyjnych

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, ul. Franciszkańska 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 747 26 19 , fax. 0-62 747 29 38
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1
    ul. Franciszkańska 1 1
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 747 26 19, fax. 0-62 747 29 38
    REGON: 00018029000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp1jarocin.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych i renowacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont korytarzy i klatki schodowej w budynku szkoły
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U z 2007 r. Nr 223, poz.1655, ze zmianami z 2008r. Nr 171, poz. 1058), oraz spełniaja wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Oceny spełnienia w/w warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w rozdziale 7 SIWEZ metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia Wykonawcy i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku) - załącznik nr 1 2) oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zał. Nr 1 3) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ) - zał. Nr 1 4) oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia - zał. Nr 1 5) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 1 6) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i że akceptuje je bez zastrzeżeń - zał. Nr 1 7) oświadczenie, że Wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i znane są mu warunki prowadzenia robót - zał. Nr 1 8) oświadczenie, że Wykonawca akceptuje wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia czas związania ofertą - zał. Nr 1 9) oświadczenie, że Wykonawca oferuje termin gwarancji jakości w rozumieniu art. 577 k.c. oraz rękojmi za przedmiot niniejszego zamówienia na okresy wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - zał. Nr 1 10) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład podmiotu występującego wspólnie. 11) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład podmiotu występującego wspólnie. 12) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład podmiotu występującego wspólnie. 13) Zamawiający żąda załączenia do oferty wykazu co najmniej 2 wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto każda, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie w/w warunek zamawiający uzna za spełniony, gdy wykonawcy występujący wspólnie przedłożą wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto łącznie odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zał. Nr 2 14) kosztorys ofertowy przygotowany zgodnie z przedmiarami robót - zał. Nr 4 15) podpisany i parafowany na każdej stronie wzór umowy - zał. Nr 3 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt 1 muszą być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela (pełnomocnika). 3. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno mieć formę oryginału względnie kopii poświadczonej przez mocodawcę. W przypadku dokonania wyboru oferty Wykonawcy występującego wspólnie, przed przystąpieniem do zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego przedłożona zostanie umowa regulująca współpracę Wykonawców występujących wspólnie. Termin na jaki zostanie zawarta umowa regulująca współpracę Wykonawców występujących wspólnie nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia. 4. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą (za zgodność z oryginałem)i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 3. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993r. poz. 211 z późn. zm.)jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsp1jarocin.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach