Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych szatni w Szkole Podstawowej w Tłuszczu

Gmina Tłuszcz ogłasza przetarg

  • Adres: 05-240 Tłuszcz, ul. Warszawska 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7573016 , fax. 029 7573016
  • Data zamieszczenia: 2016-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tłuszcz
    ul. Warszawska 10 10
    05-240 Tłuszcz, woj. mazowieckie
    tel. 029 7573016, fax. 029 7573016
    REGON: 55066816600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tluszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych szatni w Szkole Podstawowej w Tłuszczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych szatni w Szkole Podstawowej w Tłuszczu. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: wielobranżowych robót budowlanych i instalacyjnych w celu przystosowania pomieszczeń kondygnacji -1 (piwnicy) dla potrzeb szatni uczniowskich w budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II, przy ul. Kościelnej 1 w Tłuszczu. Obecnie użytkowane szatnie uczniowskie znajdują się w poziomie piwnicy i wydzielone są w dwóch pomieszczeniach o różnej wysokości. Szatnie funkcjonują jako boksy z wieszakami haczykowymi i ławkami - wydzielone ściankami ażurowymi - siatkowymi w części wyższej i murowanymi w części niższej. Przewidziane do wykonania roboty mają na celu modernizację pomieszczeń obecnie użytkowanych jako szatnie oraz przystosowanie do odpowiednich funkcji pozostałych pomieszczeń piwnicy - na podstawie n/w opracowań projektowych: 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. opis przedmiotu zamówienia i przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wykluczony wykonawca, który nie wniesie wadium. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu - za zgodność z oryginałem - zgodnie z zapisem art. 10 § 1 ust. 6 niniejszej SIWZ. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 59 1020 1026 0000 1902 0260 3587 z podaniem numeru przetargu(na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły -bez spacji) 7. Wadium wniesione przelewem na konto Gminy uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto zamawiającego będzie uznane kwotą wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tluszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach