Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Budowa nowej Komendy Powiatowej Policji w Krośnie Odrzańskim.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 41 , fax. 95 738 14 35
  • Data zamieszczenia: 2014-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 41, fax. 95 738 14 35
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Budowa nowej Komendy Powiatowej Policji w Krośnie Odrzańskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Budowa nowej Komendy Powiatowej Policji w Krośnie Odrzańskim. 2. KOD CPV: 45000000 - 7 Roboty budowlane; 45100000 - 8 Przygotowanie terenu pod budowę; 45200000 - 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części, roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej; 45300000 - 0 Wykonywanie instalacji budowlanych; 45400000 - 1 Wykończeniowe roboty budowlane. 3. Zakres niniejszego zamówienia publicznego: 1) Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa nowej Komendy Powiatowej Policji w Krośnie Odrzańskim przy ulicy Baczyńskiego, na niezabudowanej działce oznaczonej numerem 1225/20 o powierzchni 0,6712 ha. Obiekt spełniać będzie standardy architektoniczno-budowlane zawarte w Księdze Standaryzacji Komend i Komisariatów Policji Polskiej oraz Księdze znaku i elementów identyfikacji wizualnej Komend i Komisariatów Policji. Obiekt zawiera następujące budynki i elementy terenowe ściśle powiązane ze sobą funkcjonalnie: a) Budynek główny biurowy Komendy ze strzelnicą i masztem antenowym na dachu. b) Budynek garażowo-magazynowy z myjnią ręczną. c) Budynek socjalny dla przewodników wraz z kojcami dla psów służbowych. d) Wybieg dla psów z torem przeszkód. e) Parkingi dla pojazdów służbowych, samochodów pracowników oraz interesantów. f) Drogi wewnętrzne, wjazdy, chodniki. g) Pylon usytuowany przy wjeździe. h) Ściana z płyt betonowych przed budynkiem biurowym. i) Elementy małej architektury. j) Ogrodzenie działki nr 1225/20, terenu w zależności od stref dostępu, bramy, furtki. k) Agregat prądotwórczy wolnostojący. l) Wiata śmietnikowa. m) Przyłącza: energii elektrycznej, telekomunikacyjne, wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej. n) Zewnętrzne instalacje sanitarne (wod. - kan., centralne ogrzewanie). o) Separatory substancji ropopochodnych z odstojnikiem (na kanalizacji deszczowej oraz na wyjściu ścieków z myjni samochodowej). p) Oświetlenie terenu. Zadanie obejmuję budowę: elementów konstrukcyjnych i wykończeniowych budynków, instalacje elektryczne w tym zespół i agregat prądotwórczy, sieć i linię kablową zasilającą wszystkie obiekty, rozdzielnie energii elektrycznej (tablice rozdzielcze, rozdzielnicę główną), instalację oświetlenia podstawowego, awaryjnego i kierunkowego, instalacje gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, wydzieloną instalację zasilającą urządzenia komputerowe, instalację napięcia gwarantowanego, połączenia wyrównawcze uziemiające, zasilacze UPS, instalacje teleinformatyczne (okablowania strukturalnego, łączności bezprzewodowej DECT, system telefonii IP, siłownię telekomunikacyjną, oświetlenie zewnętrzne, instalacje radiowe (w tym radiowy maszt antenowy, urządzenia radiowe, połączenia antenowe), instalację telewizyjną SMATV, strzelnicę kulową, instalacje elektronicznej ochrony obiektu (w tym system kontroli dostępu [SKP], system nadzoru telewizyjnego [SNTV], system sygnalizacji napadu i włamania [SSWiN]), system sygnalizacji alarmu pożarowego [SAP], system wideofonowy), instalacje audio - wideo, instalację nagrywania fonii i wizji, wentylację mechaniczną, klimatyzację, instalacje sanitarne w tym wod.- kan., p/pożar. hydrantową, centralnego ogrzewania, drenaż, p/pożarowe, zewnętrzne instalacje: wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i centralnego ogrzewania, przyłącza (wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, zewnętrznej instalacji ciepłowniczej, energii elektrycznej, kanalizacji telekomunikacyjnej). 2) Parametry techniczne: Budynek główny biurowy - trzykondygnacyjny, w technologii szkieletowej słupowo ryglowej z dachem płaskim, niepodpiwniczony. - Powierzchnia użytkowa - 2600,93m2 - Kubatura - 7908,96m3 - Długość budynku - 44,46m - Szerokość budynku - 32,96m - Wysokość kondygnacji w świetle - 3,0-3,5m - Ilość klatek schodowych - 2 - Liczba wind - 1 Budynek garażowo - magazynowy z myjnią - parterowy, niepodpiwniczony z dachem płaskim. - Powierzchnia użytkowa - 95,71m2 - Kubatura - 334,99m3 - Długość budynku - 16,44m - Szerokość budynku - 7,74m - Wysokość kondygnacji w świetle - 3,5m Budynek kojców. Budynek socjalny z kojcami - parterowy, niepodpiwniczony z dachem płaskim. - Powierzchnia użytkowa - 324,85m2 - Kubatura - 1028,22m3 - Długość budynku - 32,64m - Szerokość budynku - 14,78m - Wysokość kondygnacji w świetle - 3,0-3,5m Zagospodarowanie terenu - Powierzchnia działki (nr 1225/20) - 6 712,00m2 - Powierzchnia zabudowy (budynki projektowane) - 1539,34m2 - Powierzchnia proj. ciągów pieszo-jezdnych - 1 036,00m2 - Powierzchnia proj. Parkingów - 775,90m2 - Powierzchnia proj. placów i chodników - 657,76m2 - Powierzchnia biologicznie czynna - 2 703,00m2 3) Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.09.2016r. 4) Miejsce realizacji zadania: Krosno Odrzańskie, ul. Baczyńskiego, działka nr 1225/20. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, w tym z Dokumentacją projektową (pomocniczo Przedmiar robót), które zostaną przekazane Wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty. 6) Wymagany okres gwarancji przedmiotu zamówienia - 60 miesięcy od zakończenia zadania, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. 7) Termin płatności: płatność na podstawie faktur częściowych, do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zgodnej z umową i prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 8) Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej - kontakt w sprawie wizji lokalnej Wydział Nieruchomości KWP w Gorzowie Wlkp. tel. 095/7381420 (sekretariat), fax: 095/7381455.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca (zaproszony do złożenia oferty) zobowiązany będzie do wniesienia wadium w kwocie 180.000,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Szczegóły dotyczące sposobu i formy wnoszenia wadium będą zawarte w SIWZ i są zgodne z art. 45 ustawy P.z.p.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach