Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH BRANŻY SANITARNEJ W INTERNACIE I BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ EKONOMICZNYCH W TCZEWIE ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ

Powiat Tczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Piaskowa 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 7734 800
  • Data zamieszczenia: 2014-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tczewski
    ul. Piaskowa 2 2
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 58 7734 800
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.tczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH BRANŻY SANITARNEJ W INTERNACIE I BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ EKONOMICZNYCH W TCZEWIE ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem postępowania jest wykonanie robót budowlanych branży sanitarnej w internacie i budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Tczewie, związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, obejmujących: 2.1.1 dostosowanie izolacji cieplnej w pomieszczeniach piwnicznych, kanałach podpodłogowych do wymogów zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, przy założeniu min. lambda=0,035 W/mK; 2.1.2 zakup i montaż układu automatyki regulacji czasowej z układem mieszającym i pompą. 2.2 Adres prowadzenia robót budowlanych: - Zespół Szkół Ekonomicznych, ul. Gdańska 17, 83-110 Tczew, - Internat, ul. Gdańska 17A, 83-110 Tczew. 2.3 Na opis przedmiotu zamówienia, składają się następujące dokumenty: 1) Projekt budowlano-wykonawczy wielobranżowy Termomodernizacji budynku użyteczności publicznej Internatu Zespołu Szkół Ekonomicznych im. ks. J. S. Pasierba oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla Termomodernizacji budynku użyteczności publicznej Internatu Zespołu Szkół Ekonomicznych im. ks. J. S. Pasierba. 2) Projekt budowlano-wykonawczy wielobranżowy Termomodernizacji budynku użyteczności publicznej szkoły Zespołu Szkół Ekonomicznych im. ks. J. S. Pasierba oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla Termomodernizacji budynku użyteczności publicznej szkoły Zespołu Szkół Ekonomicznych im. ks. J. S. Pasierba. 3) Przedmiary robót. 4) Rysunek rozwinięcia instalacji. 5) Poglądowe zdjęcia przedstawiające stan istniejący kanałów podpodłogowych, pomieszczeń piwnicznych i węzła. Ww. dokumenty stanowią Załącznik Nr 4 do SIWZ - Dokumentacja dotycząca przedmiotu zamówienia. UWAGA: Zamawiający załączył jedynie te fragmenty dokumentacji z pkt 2.3 ppkt 1 i 2 SIWZ, które obejmują przedmiot niniejszego zamówienia wyszczególniony w pkt SIWZ: 2.4 i 2.5 (zakres przedmiotu zamówienia w dokumentach został zaznaczony na kolor pomarańczowy). 2.4 Szczegółowy zakres robót, o którym mowa w pkt 2.1.1 SIWZ, odnoszący się do dostosowania izolacji cieplnej: 1) Do obowiązku Wykonawcy należeć będzie wykonanie prac związanych z izolacją rurociągów w internacie i budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Tczewie, polegających na dołożeniu projektowanej grubości warstwy izolacji do już istniejącej, zgodnie z tabelami przedstawionymi w pkt SIWZ: 2.4.1 i 2.4.2. 2) Roboty budowlane muszą być zgodne z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, przy założeniu min. lambda =0,035 W/mK. 2.4.1 dotyczy INTERNATU przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Tczewie: 1) Kanały podpodłogowe: - istniejąca izolacja: papa, wełna, tektura (zły stan techniczny), - średnice rur, a grubości izolacji. Średnica rurociągu fi: 80,65, 50, 40, 32 i 25; grubość istniejącej warstwy izolacji około (cm): 2,6, 2,5, 2,1, 3,0, 2,0 i 1,5; grubość projektowanej warstwy izolacji około (cm): 8,0, 6,5, 5,0, 4,0, 3,0 i 3,0. 2) Pomieszczenia piwniczne: - istniejąca izolacja: wełna, karton, sznur lniany, warstwa gipsu (stan zewnętrzny - dobry), - średnice rur, a grubości izolacji. Średnica rurociągu fi: 80, 65, 50, 40, 32 i 25; grubość istniejącej warstwy izolacji około (cm): 2,7, 2,7, 3,5, 3,0, 3,0 i 1,5; grubość projektowanej warstwy izolacji około (cm): 8,0, 6,5, 5,0, 4,0, 3,0 i 3,0. 2.4.2 dotyczy BUDYNKU Zespołu Szkół Ekonomicznych w Tczewie: 1) Kanały podpodłogowe: - istniejąca izolacja: jedna warstwa papy, wełna, tektura (zły stan techniczny), - średnice rur a grubości izolacji: Średnica rurociągu fi: 80, 65, 50, 40, 32 i 25; grubość istniejącej warstwy izolacji około (cm): 3,0, 3,0, 3,0, 3,0, 3,0 i 3,0; grubość projektowanej warstwy izolacji około (cm): 8,0, 6,5, 5,0, 4,0, 3,0 i 3,0; 2) Pomieszczenia piwniczne: - istniejąca izolacja: wełna, karton, sznur lniany, warstwa gipsu (stan zewnętrzny - dobry), średnice rur a grubości izolacji: Średnica rurociągu fi: 80, 65, 50, 40, 32 i 25; grubość istniejącej warstwy izolacji około (cm): 3,0, 3,5, 3,5, 3,0, 3,0 i 1,5; grubość projektowanej warstwy izolacji około (cm): 8,0, 6,5, 5,0, 4,0, 3,0 i 3,0. 2.5 Szczegółowy zakres robót, o którym mowa w pkt 2.1.2 SIWZ, odnoszący się do układu automatyki regulacji czasowej. 2.5.1 Do obowiązku Wykonawcy należeć będzie zakup i montaż układu automatyki regulacji czasowej z układem mieszającym i pompą w budynku internatu Zespołu Szkół Ekonomicznych w Tczewie. Układ należy wyregulować do pracy z automatycznymi obniżeniami tygodniowymi (uwzględniający weekendy, dni świąteczne, ferie zimowe, wakacje) oraz obniżeniami dobowymi 12-godzinnymi. 2.5.2 Miejsce montażu układu zaznaczono na rozwinięciu instalacji (rysunek rozwinięcia instalacji zawarty się w Załączniku Nr 4 do SIWZ - Dokumentacja dotycząca przedmiotu zamówienia, służy celom umiejscowienia nastaw poszczególnych zaworów - bez zachowania skali). 2.5.3 Układ regulacji składa się z następujących elementów: - Pompa elektroniczna regulowana obiegowa, o następujących parametrach: V=2,8m3/h, H=6m, temperatura cieczy: +2°C do 110°C, ciśnienie pracy: maks. 10 barów, pobór mocy: 5 - 45 Watów, - mieszacz trójdrogowy Dn50, - układ regulacyjny wraz z czujnikiem temperatury zewnętrznej oraz czujnikiem temperatury do pracy z automatycznymi obniżeniami tygodniowymi (uwzględniającymi weekendy, dni świąteczne, ferie zimowe, wakacje) oraz obniżeniami dobowymi 12-godzinnymi, - 4 zawory kulowe Dn50, - 1 zawór zwrotny Dn50. 2.5.4 Wybrany układ automatycznej regulacji czasowej, przed jego wbudowaniem, winien zostać przedstawiony do akceptacji Zamawiającemu. UWAGI: 1) Przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych, Wykonawca winien uzgodnić termin ich prowadzenia z zarządcami budynków ZSE i internatu. 2) W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Zamawiający wraz z SIWZ udostępnia poglądowe zdjęcia przedstawiające stan istniejący kanałów podpodłogowych, pomieszczeń piwnicznych i węzła (w Załączniku Nr 4 do SIWZ - Dokumentacja dotycząca przedmiotu zamówienia). 3) Wykonawca winien sporządzić dokumentację powykonawczą dla każdego budynku z osobna (ZSE, internat) m.in. na podstawie rysunku przedstawiającego rozwinięcie instalacji w budynku internatu wraz z dołączonym oświadczeniem kierownika sanitarnego o wykonaniu robót zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami prawa. 2.6 Do obowiązków Wykonawcy, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego za przedmiot niniejszego zamówienia, należeć będzie: 1) wykonanie wszystkich robót towarzyszących wynikających z technologii robót; 2) zabezpieczenie placu budowy w sposób trwały i wyraźny przed osobami trzecimi także w czasie przerw technologicznych, ustalenie stałego nadzoru osobowego w miejscach zagrożenia wypadkiem osób przypadkowych; 3) zabezpieczenie i oznakowanie własnym kosztem i staraniem placu budowy; 4) wykonanie pomiarów wykonawczych i powykonawczych, wymaganych odpowiednimi przepisami; 5) zapewnienie na własny koszt dostawy energii elektrycznej i wody; 6) doprowadzenie pomieszczeń-terenów udostępnionych na czas prowadzenia robót budowlanych przez użytkowników tych pomieszczeń-terenów do stanu w jakim je przejmował; 7) wykonywanie niezbędnych badań w celu udokumentowania odpowiedniej jakości i parametrów wykonania prac. 2.7 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych robót budowlanych dla prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.8 Warunki prowadzenia robót: 1) Wykonawca musi posiadać lub dysponować miejscem z pozwoleniem na utylizację materiałów rozbiórkowych. 2) Wykonawca jest zobowiązany do właściwego i zgodnego z przepisami BHP zabezpieczenia terenu budowy, zabezpieczenia wszystkich wejść za pomocą daszków drewnianych oraz zastosowania się do wszelkich norm bezpieczeństwa w zakresie prowadzonych robót. 2.9 W związku z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy i faktem, iż Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia m.in. poprzez wymaganą przepisami Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych. Wykonawca natomiast zobowiązany jest do zastosowania rozwiązań równoważnych co do ich cech i parametrów, przy czym rozwiązania te muszą oznaczać stosowanie rozwiązań nie gorszych niż rozwiązania, które są opisane przez Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych musi gwarantować wykonanie konkretnie zaprojektowanych rozwiązań projektowych, które projekt realizuje, a ich zastosowanie musi zapewnić kompatybilność z zastosowanymi urządzeniami, wyrobami i technologią. 2.10 W związku z przyjętym rozliczeniem ryczałtowym, Zamawiający informuje, że wszystkie przedmiary robót udostępnione wraz z dokumentacją projektową należy traktować w sposób orientacyjny i pomocniczy. Stanowią one część składową opisu przedmiotu zamówienia i nie mogą być dla Wykonawcy jedyną podstawą do obliczenia ceny oferty.. 2.11 Zastrzeżenia: 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo dysponowania nieruchomością, na której prowadzone będą roboty budowlane w uzgodnieniu z Wykonawcą, 2) Wykonawca udziela pisemnej gwarancji jakości na przedmiot umowy w tym na roboty budowlane i wszystkie wbudowane materiały i urządzenia - na okres 36 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy. 3) Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady przedmiotu umowy w tym na roboty budowlane i wszystkie wbudowane materiały i urządzenia - na okres 36 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy. 2.12 Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kosztorys rozliczeniowy, celem jego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Niniejszy kosztorys będzie używany w celach rozliczeniowych w przypadkach: a) odstąpienia od umowy, b) konieczności zaniechania realizacji części robót objętych zamówieniem, c) konieczności zastosowania robót zamiennych, d) sprawdzenia wysokości wynagrodzenia za wykonanie zakresu prac w ramach podwykonawstwa. UWAGI: 1) Kosztorys musi rozgraniczać zakres prac wykonywanych przez podwykonawców lub dalszych podwykonawców. 2) Kosztorys rozliczeniowy ma być szczegółowy i uwzględniać wszystkie prace związane z wykonaniem zamówienia. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa kosztorys ma zawierać stronę tytułową z podpisem sporządzającego, książka przedmiarów, ceny jednostkowe, tabelę elementów scalonych oraz w załączniku - dla analiz indywidualnych i analogii - kalkulację szczegółową cen jednostkowych wraz z uzasadnieniem. 3) Cena wynikająca z kosztorysu rozliczeniowego, musi być tożsama z ryczałtową ceną ofertową podaną w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy. 2.13 INFORMACJA O PODWYKONAWCACH: 2.13.1 Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. 2.13.2 W przypadku zatrudnienia podwykonawców, Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót. 2.13.3 Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania w ofercie (sporządzonej według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy) części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy. 2.13.4 Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyć podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2.13.5 Zamawiający w projekcie umowy (stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy) określił wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, nie spełnienie których spowoduje zgłoszenie odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu. 2.13.6 Zamawiający w projekcie umowy (stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy) określił wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, podlegające obowiązkowi informowania Zamawiającego. 2.14 Sporządzając ofertę Wykonawca winien mieć na uwadze wysokość podatku VAT dla poszczególnych budynków, wynoszący odpowiednio: - internat - stawka podatku VAT: 8%, - Zespół Szkół Ekonomicznych - stawka podatku VAT: 23%. Z uwagi na powyższe zaoferowana cena ryczałtowa za wykonanie pełnego zakresu robót objętych zamówieniem winna zostać sporządzona na Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.15 Wybrany Wykonawca, przez cały okres trwania umowy, zobowiązany będzie do posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości co najmniej 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę: 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych 100/00). 8.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ. 8.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: 8.3.1 pieniądzu, 8.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 8.3.3 gwarancjach bankowych, 8.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 8.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu to należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tczewie 15 8345 0006 0000 0954 2000 0064. Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wniesienia wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg nr ZP.272.20.2014. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy złożyć łącznie z ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w punkcie 8.3 SIWZ muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, w treści tego dokumentu powinna znaleźć się treść art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy określająca okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego (brak tej treści w dokumencie będzie skutkowało odrzuceniem oferty). Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 8.6 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 8.4 SIWZ. 8.7 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa Ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przetargi.powiat.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach