Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH - MONTAŻ 4 SZTUK WRÓT MAGAZYNOWYCH SEGMENTOWYCH GÓRNYCH W OBIEKCIE URSYNOWSKIEGO CENTRUM SPORTU I REKREACJI, ARENA URSYNÓW, PRZY UL. PILECKIEGO 122 W WARSZAWIE

Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 02-781 Warszawa, ul. Pileckiego 122
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3346212 , fax. 022 3346217
  • Data zamieszczenia: 2011-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji
    ul. Pileckiego 122 122
    02-781 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3346212, fax. 022 3346217
    REGON: 01305378500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ZAKŁAD BUDŻETOWY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH - MONTAŻ 4 SZTUK WRÓT MAGAZYNOWYCH SEGMENTOWYCH GÓRNYCH W OBIEKCIE URSYNOWSKIEGO CENTRUM SPORTU I REKREACJI, ARENA URSYNÓW, PRZY UL. PILECKIEGO 122 W WARSZAWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w obiekcie Ursynowskiego Centrum Sportu i Rekreacji przy ul. Pileckiego 122 robót ogólnobudowlanych polegających na wymianie 4 rozwieranych drzwi magazynowych w hali sportowej obiektu ARENA URSYNÓW, na wrota magazynowe segmentowe górne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót załączone do SIWZ. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawców zainteresowanych złożeniem oferty. Wymagany okres gwarancji: Na wykonane roboty - nie krótszy niż 24 miesiące; Na użyte materiały - nie krótszy niż 24 miesiące. Wymagania w zakresie bezpieczeństwa zamontowanych wrót: Wrota zamontowane przez Wykonawcę powinny spełniać wymagania określone w Ustawie z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2003 Nr 229 poz. 2275 z późniejszymi zmianami), tj.: polskie i europejskie wymagania dotyczące bezpieczeństwa produktów, obowiązki producentów i dystrybutorów w zakresie bezpieczeństwa produktów oraz zasady i tryb sprawowania nadzoru w celu zapewnienia bezpieczeństwa produktów wprowadzanych na rynek. Zamawiający wymaga, aby razem z ofertą Wykonawcy złożone zostały, jako potwierdzenie spełnienia wymagań w zakresie bezpieczeństwa montowanych wrót:Oświadczenie Wykonawcy o zgodności zamontowanych wrót ze znakiem CE lub równoważnym; Aprobata Techniczna dla wrót; Atest Higieniczny dla wrót; Atest na niepalność lub trudnozapalność. Zamontowane wrota powinny być wykonane z materiałów niepalnych lub trudnozapalnych (potwierdzone atestami na niepalność lub trudnozapalność). Wymagania w zakresie obsługi i eksploatacji zamontowanych wrót: Wykonawca musi posiadać lub dysponować serwisem dotyczącym przedmiotu zamówienia, Wykonawca zapewni w cenie realizacji zamówienia przeprowadzenie szkolenia co najmniej 2 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji zamontowanych wrót magazynowych, Wykonawca musi dostarczyć instrukcję obsługi zamontowanych urządzeń w języku polskim
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ucsir.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach