Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-325 Lublin, ul. Droga Męczenników Majdanka 12
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7463191 , fax. 081 7462238
- Data zamieszczenia: 2014-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie
ul. Droga Męczenników Majdanka 12 12
20-325 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 7463191, fax. 081 7462238
REGON: 01251326200131 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlano-remontowych związanych z usunięciem zawilgocenia budynku Placówki Terenowej KRUS w Radzyniu Podlaskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie robót budowlano-remontowych związanych z usunięciem zawilgocenia budynku Placówki Terenowej KRUS w Radzyniu Podlaskim. Szczegółowe informacje o zamówieniu oraz zakres prac do wykonania znajdują się w rozdziale IV SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - przedmiar robót - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - rzut budynku które stanowią Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar ma wyłącznie charakter pomocniczy, poglądowy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty dla całości przedmiotu zamówienia jest specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz wizja lokalna. 3. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu (na koszt Wykonawcy) objętego przedmiotem zamówienia po uprzednim uzgodnieniu terminu z Kierownikiem Wydziału Administracyjno - Gospodarczego tel. 81 759-35-32, w godzinach: 8.00 ÷ 14.00. 4. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być realizowane zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót. 5. Wszystkie dokumenty zamieszczone przez Zamawiającego na stronie internetowej http:/www.krus.gov.pl, m.in. przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, rzut budynku dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 6. Budynek będący przedmiotem niniejszego zamówienia jest budynkiem biurowym Placówki Terenowej KRUS. 7. Inwestycja realizowana będzie w budynku PT KRUS w Radzyniu Podlaskim, przy ul. Chomiczewskiego 6, położonym na działkach nr 769/3, 773/1 i 776/5, 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy. Informacje należy podać w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Oferty (rozdział II pkt 8). 9. Materiały i urządzenia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać wymagane polskim prawem atesty, certyfikaty dopuszczające do stosowania oraz deklaracje zgodności: jakościowe i bezpieczeństwa. 10. Wykonawca musi zaoferować minimum 24 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-remontowe liczone od daty odbioru całości zamówienia a także zobowiązać się do naprawy wad i usterek w okresie gwarancyjnym na swój koszt. 11. Wykonawca musi przedstawić w ofercie cenę ryczałtową dla całości przedmiotu zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ z załącznikami. 12. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich przebywających w rejonie prowadzonych robót a także za szkody wynikające ze zniszczenia obiektów, materiałów, sprzętu i innego mienia oraz innych zdarzeń dotyczących robót, będących skutkiem realizacji przedmiotu zamówienia. 14. Wykonawca we własnym zakresie zapewni warunki socjalne (zaplecze) i inne przewidziane prawem świadczenia dla podległych mu pracowników. 15. Wykonawca zapewni swoim pracownikom niezbędny sprzęt i wszelkie dodatkowe wyposażenie w celu zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 16. Wykonawca przy organizacji robót i sposobie ich wykonywania weźmie pod uwagę fakt, że prace odbywają się w obiektach czynnych. W związku, z czym wszystkie prace muszą być wykonywane, tak, aby była możliwa pełna obsługa interesantów i praca pracowników Zamawiającego. 17. Wykonawca może realizować przedmiot zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00 oraz w soboty w godzinach od 7:00 do 15:00. 18. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego kosztorysu ofertowego opiewającego na wartość oferty. Powyższy kosztorys ofertowy winien zawierać następujące dane: - zestawienie R robocizny i S sprzętu, - zestawienie M materiałów, - wskaźnik % k.p., - wskaźnik % zysku. 19. W przypadku rozbieżności opisów materiałów pomiędzy SIWZ a dostarczonym przez Wykonawcę kosztorysie przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie materiały, urządzenia i wyposażenie zgodne ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysie nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ w ryczałtowej cenie oferty. 20. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wyznaczy kierownika robót. 21. Przy realizacji robót budowlanych należy zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie istniejących sieci mediów przebiegających w pobliżu budynków, żadna z sieci nie może zostać uszkodzona. 22. Przed zamówieniem przewidzianych w dokumentacji materiałów wykonawca ma obowiązek sprawdzenia stosownych aprobat technicznych i certyfikatów w celu potwierdzenia możliwości zastosowania ich w realizacji obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rozwiązania systemowe zastosowane w projekcie należy realizować pod nadzorem doradcy technicznego danego systemu. 23. Wszystkie roboty budowlano-remontowe należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami budowlanymi oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. 24. Przed rozpoczęciem wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo oznaczyć i zabezpieczyć przed zniszczeniem lub zanieczyszczeniem teren, na którym odbywać się będą prace. 25. Wykonawca zobowiązany jest do ciągłego i systematycznego utrzymania czystości terenu, na którym prowadzone są prace. Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalnego pracownikom przy realizacji umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót elektrycznych polegających na wymianie oświetlenia w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Zarządzanie energią w budynkach Komendy Miejskiej PSP w Lublinie oraz w budynkach podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg osiedlowych w Gminie Lubycza Królewska
Dodano: 2016-07-27 - Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych przy Zespole Szkół Miejskich Nr 2 oraz Hrubieszowskim Ośrodku Sportu i Rekreacji
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie strefy aktywności sportowej i rekreacji na Sławinie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie i zamontowanie trybuny sportowej zamawianej na potrzeby Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji wymiennikowni, instalacji c. o. i ciepła technologicznego dla Biblioteki Uniwersyteckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Utworzenie dodatkowej sali wzmożonego nadzoru noworodkowego w Oddziale Noworodkowym z Patologią Noworodka SP ZOZ Świdnik
Dodano: 2016-07-27 - Budowa czterech budynków gospodarczych na terenie szkółki leśnej Rzeczyca
Dodano: 2016-07-27 - Budowa trzech skwerów położonych przy ulicach: Chmielarczyka, Hempla, Krakowskim Przedmieściu (przy ul. Krótkiej) w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem technicznym dla Zespołu Szkół Publicznych w Wilkowie - II etap
Dodano: 2016-07-27