Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlano - konserwatorskich zabytkowego, drewnianego kościoła p.w. Przemienienia Pańskiego w Żukowie, gm. Grodzisk Mazowiecki L. Dz. /1/09

Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Przemienienia Pańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 05-824 Kłudzienko, Żuków 39
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 755 75 17
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Przemienienia Pańskiego
    Żuków 39 39
    05-824 Kłudzienko, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 755 75 17
    REGON: 59197201523000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Związek Wyznaniowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlano - konserwatorskich zabytkowego, drewnianego kościoła p.w. Przemienienia Pańskiego w Żukowie, gm. Grodzisk Mazowiecki L. Dz. /1/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a)wykonanie nowych fundamentów ścian kościoła, b)remont schodów zewnętrznych do budynku, c)wymianę zniszczonych elementów drewnianych ścian kościoła, d)impregnację drewnianych elementów ścian, wykonanie szalunku zewnętrznego ścian kościoła Podstawowe dane techniczne obiektu: Długość: 24,96 m. Szerokość nawy: 9,10 m. Szerokość prezbiterium: 6,56 m. Wysokość nawy: 11,25 m. Wysokość prezbiterium: 9,72 m. Powierzchnia zabudowy: 211,70 m2 Powierzchnia użytkowa: 196,55 m2 Kubatura: 1541,33 m3 Typ budynku: wolnostojący: 1 Liczba kondygnacji podziemnych: 0 Szczegołowy opis zawiera zalącznik nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Brak
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 2.Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: a) Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnym do wykonania robót określonych w siwz, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu prac: wymagane jest, aby Wykonawca udokumentował, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością minimum 1 prace budowlaną odpowiadające swym rodzajem i wartością (nie mniejszą niż 150.000 PLN każda) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem miejsca, daty i wartości wykonanych prac oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie (np. referencje, protokołu odbioru końcowego, opinie zamawiających i odbierających). Przez podobne zamówienie należy rozumieć wykonanie minimum 1 prac budowlanych przy naprawie konstrukcji ścian drewnianego obiektu sakralnego wpisanego do rejestru zabytków. c) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj. osobami które uczestniczyły w realizacji robót budowlanych o podobnym charakterze oraz kierownika prac posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania pracami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i posiadającego odpowiednie kwalifikacje do kierowania pracami przy obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków, określone § 8.1 i § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. 2004 nr 150 poz. 1579). d) Wykonawca nie może zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS). W celu potwierdzenia spełnienia warunków Oferent musi załączyć do oferty dokumenty wymagane w pkt. 6 siwz na podstawie których zostanie dokonana ocena wg formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty wraz ze swoją ofertą: 1. Formularz oferty przetargowej - załącznik nr 1 do SIWZ 2. W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników chcących startować wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowania o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej określająca osoby uprawnione do reprezentowania. 3. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2 do siwz 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie). 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz personelu kluczowego przewidzianego do realizacji zamówienia Do wykazu należy załączyć uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia (z datą ważności w momencie składania ofert) o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Kierownika prac musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania pracami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i posiadającego odpowiednie kwalifikacje do kierowania pracami przy obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków /należy załączyć/. 10. wymagane jest, aby Wykonawca udokumentował, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością minimum 1 prace budowlaną odpowiadające swym rodzajem i wartością (nie mniejszą niż 150.000 PLN każda) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem miejsca, daty i wartości wykonanych prac oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie (np. referencje, protokołu odbioru końcowego, opinie zamawiających i odbierających). Przez podobne zamówienie należy rozumieć wykonanie minimum 1 prac budowlanych przy naprawie konstrukcji ścian drewnianego obiektu sakralnego wpisanego do rejestru zabytków 11. Kosztorys Ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót i zgodnie z zasadami zawartymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 12. Zaparafowany projekt umowy załącznik nr

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodzisk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach