Przetargi.pl
Wykonanie remontu ulic: Świętojerskiej na odc. Bonifraterska - Freta i Koźlej w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy - etap I wymiana oświetlenia.

Zarząd Terenów Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-281 Warszawa, ul. Jezuicka 1/3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5568322 , fax. 022 5568373
  • Data zamieszczenia: 2012-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Publicznych
    ul. Jezuicka 1/3 1/3
    00-281 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5568322, fax. 022 5568373
    REGON: 00104969210000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ztp.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu ulic: Świętojerskiej na odc. Bonifraterska - Freta i Koźlej w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy - etap I wymiana oświetlenia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ulic: Świętojerskiej na odc. Bonifraterska - Freta i Koźlej w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy - etap I wymiana oświetlenia, w zakresie obejmującym następujące roboty budowlane: - demontaż istniejącego oświetlenia i ustawienie stylowych słupów stalowych typu /Pastorał/ (24 szt. słupy wolnostojące oraz 2 szt. wysięgniki na budynkach) wraz z ułożeniem linii kablowej (ok. 1126 m) w rurach ochronnych, - demontaż sygnalizatorów sygnalizacji świetlnej i ponowny ich montaż na nowym słupie oświetleniowym 2 kpl., - odtworzenie nawierzchni drogowych po robotach kablowych (ok. 1207 m2). Przedmiot zamówienia przedstawiono w następujących, załączonych do SIWZ załącznikach: - wzór kosztorysu ofertowego (kosztorys ślepy) stanowiący załączniki Nr 10/1 i 10/2, - projekty budowlano - wykonawcze stanowiące załączniki Nr 11/1 i 11/2, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki Nr 12/1 i 12/2. Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zaleca się wykonawcom zapoznanie się z warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia. 2. Zamawiający, jako zarządca drogi, opracował projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych, który Wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy. Na Wykonawcy będzie zatem spoczywał tylko obowiązek wdrożenia tego projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości : 10 000 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztp.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach