Przetargi.pl
Wykonanie remontu ul. Wyszogrodzkiej - etap I-szy od ul. Granicznej do ul. Siennej w zakresie: robót drogowych, sieci kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami, przebudowy sieci wodociągowej wraz z przyłączami, przebudowy istniejącej linii telekomunikacyjnej i zieleni oraz wykonanie, w ramach etapu II-go remontu ul. Wyszogrodzkiej, kanału deszczowego fi 800 mm w ul. Spółdzielczej i Południowej wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej w ul. Wyszogrodzkiej na trasie od rozpoczęcia etapu II-go zadania do studni D64 włącznie (...) (pełna nazwa zadania w sekcji II.1.3)

Urząd Miasta Płocka ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Stary Rynek 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3671598 , fax. 024 3671598, 3671615
  • Data zamieszczenia: 2009-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Płocka
    ul. Stary Rynek 1 1
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3671598, fax. 024 3671598, 3671615
    REGON: 00059286800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ump.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu ul. Wyszogrodzkiej - etap I-szy od ul. Granicznej do ul. Siennej w zakresie: robót drogowych, sieci kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami, przebudowy sieci wodociągowej wraz z przyłączami, przebudowy istniejącej linii telekomunikacyjnej i zieleni oraz wykonanie, w ramach etapu II-go remontu ul. Wyszogrodzkiej, kanału deszczowego fi 800 mm w ul. Spółdzielczej i Południowej wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej w ul. Wyszogrodzkiej na trasie od rozpoczęcia etapu II-go zadania do studni D64 włącznie (...) (pełna nazwa zadania w sekcji II.1.3)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu ul. Wyszogrodzkiej - etap I-szy od ul. Granicznej do ul. Siennej w zakresie: robót drogowych, sieci kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami, przebudowy sieci wodociągowej wraz z przyłączami, przebudowy istniejącej linii telekomunikacyjnej i zieleni oraz wykonanie, w ramach etapu II-go remontu ul. Wyszogrodzkiej, kanału deszczowego fi 800 mm w ul. Spółdzielczej i Południowej wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej w ul. Wyszogrodzkiej na trasie od rozpoczęcia etapu II-go zadania do studni D64 włącznie, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont ul. Wyszogrodzkiej od Al. Kilińskiego do ul. Granicznej w Płocku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 150 000 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn.: 1) Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, które zostaną im powierzone, tj.: a)osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi. b)osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi. c) osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej do kierowania robotami budowlanymi. Osoby wymienione w pkt 2 ppkt 1 a,b,c muszą również być członkami odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, co należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności i posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 2) Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: a) zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, czyli przed dniem 10 lipca 2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości (brutto) nie niższej niż 9.000.000,00 zł. lub dwa zadania o wartości 4.500.000,00 zł (brutto) każde (za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia uznaje się wykonanie robót drogowych wraz z robotami kanalizacji deszczowej) 3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 1 spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 2 ppkt 1 a, b, c spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, c) warunek określony w pkt 2 ppkt 2 a spełnia przynajmniej jeden Wykonawca, d) warunek określony w pkt 3 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, e) warunek określony w pkt 4 spełnia każdy z Wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik Nr 3 do SIWZ. Należy również załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać funkcje techniczne posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 5.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Załączniku Nr 3 do SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - o wartości (brutto) nie niższej niż 9.000.000,00 zł. (jedno zadanie) lub dwa zadania o wartości 4.500.000,00 zł (brutto) każde (za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia uznaje się wykonanie robót drogowych wraz z robotami kanalizacji deszczowej) - Załącznik Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach