Przetargi.pl
Wykonanie remontu Świetlicy Środowiskowej i budowa kotłowni gazowej w Łagiewnikach, gm. Busko - Zdrój

Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza 10
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3705200 , fax. 041 3705290
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
    ul. Adama Mickiewicza 10 10
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3705200, fax. 041 3705290
    REGON: 00052369500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.busko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu Świetlicy Środowiskowej i budowa kotłowni gazowej w Łagiewnikach, gm. Busko - Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: 1.Budowa kotłowni na gaz propan-butan, instalacji c.o., wod.-kan. enn, oraz sanitariatów w Świetlicy Środowiskowej na działach oznaczonych nr 181/1, 181/2 i 181/3 w Łagiewnikach, gm. Busko-Zdrój. 2.Budowa zbiornika na gaz płynny (propan-butan) o pojemności nieprzekraczającej 10 m3 i przyłącza gazu dla kotłowni gazowej w Świetlicy Środowiskowej na działach oznaczonych nr 181/1, 181/2 i 181/3 w Łagiewnikach, gmina Busko-Zdrój. 3.Remont pomieszczeń wewnętrznych. 4.Rozbiórka budynku gospodarczego na działce oznaczonej nr 181/3 w Łagiewnikach, gm. Busko-Zdrój
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie i rzetelnie wykonali, co najmniej 2 zamówienia obejmujące roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów w obiektach kubaturowych wraz z instalacjami wod.- kan. c.o. i enn wewnętrznymi z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających powyższe informacje oraz zapisem, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Zapewnią nadzór nad robotami przez wykwalifikowane kierownictwo. Zamawiający wymaga, aby: - kierownik budowy posiadał uprawnienia konstrukcyjno-budowlane - kierownik(cy) robót posiadał(li) uprawnienia budowlane w specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych, - nstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektoenergetycznych. Wszyscy kierownicy winni posiadać aktualne zaświadczenie o przynależ- ności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r, Nr 5, poz. 42 ze zm). 4. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby każdy z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w/w pkt 1 ppkt 1), 2) i 3) niniejszego rozdziału. Zamawiający dokona ceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego określona w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. e)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenie Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. f)Wykaz co najmniej 2 robót budowlanych wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie obejmujący roboty budowlane polegające na wykonaniu 2 zamówień obejmujących roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów w obiektach kubaturowych wraz z instalacjami wod.- kan. c.o. i enn wewnętrznymi z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających powyższe informacje oraz zapisem, że roboty te zostały wykonane należycie.- wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. g)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji z załączonymi uprawnieniami kierownika/ków/ robót w specjalności: - kierownik budowy winien posiadać uprawnienia konstrukcyjno- budowlane, - kierownik(cy) robót winni posiadać uprawnienia budowlane w specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektoenergetycznych. Wszyscy kierownicy winni posiadać aktualne zaświadczenie o przynależ- ności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r, Nr 5, poz. 42 ze zm.) - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ, h) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. g) wykaz robót, które będą wykonywane przez podwykonawców - według załącznika nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.busko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach