Przetargi.pl
Wykonanie remontu schodów wewnętrznych i zewnętrznych oraz impregnacji posadzek w budynku Centrali KRUS

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala ogłasza przetarg

  • Adres: 00-608 Warszawa, Al. Niepodległości 190
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5926420, 5926590 , fax. 022 5926663
  • Data zamieszczenia: 2014-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
    Al. Niepodległości 190 190
    00-608 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5926420, 5926590, fax. 022 5926663
    REGON: 01251326200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu schodów wewnętrznych i zewnętrznych oraz impregnacji posadzek w budynku Centrali KRUS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w budynku i na terenie nieruchomości Centrali Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego przy Al. Niepodległości 190 w Warszawie, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej robót remontowych w zakresie: - wymiany istniejących stalowych schodów wewnętrznych, wymiany okładzin posadzek w holu głównym na wysokim parterze i piętrze oraz wymiany okładzin schodów bocznych, - generalnego remontu głównych schodów zewnętrznych wraz z chodnikiem poprzedzającym schody, wykonaniem elektrycznej instalacji przeciwoblodzeniowej schodów i patio, remont opaski przy budynku oraz chodnika wraz ze schodami bocznymi, - wykonania impregnacji posadzek kamiennych na schodach i holach wewnętrznych. 2. Realizacja robót będzie odbywała się przy czynnym obiekcie Centrali nie powodując przerwy w pracy i obsłudze interesantów KRUS. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót - zawarte w Rozdziale IV SIWZ w oddzielnych plikach. 4. Prace muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 5. Zamawiający zaznacza iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i-lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 6. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, 7. Zamawiający dopuszcza granit w kolorze zbliżonym do opisanego w dokumentacji pod warunkiem spełnienia minimalnych wymagań w zakresie pozostałych parametrów. 8. Prace obejmujące remont schodów zewnętrznych były już prowadzone, a po ich zaprzestaniu powstał dokument -Protokół z inwentaryzacji stanu zaawansowania prac budowlanych remontu schodów zewnętrznych oraz chodników w budynku Zamawiającego, z którym Wykonawca może się zapoznać w siedzibie Zamawiającego, może również samodzielnie dokonać wizji lokalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 29.000,00 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach