Przetargi.pl
Wykonanie remontu sanitariatów w budynku internatu Zespołu Szkół im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie.

Zespół Szkół im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-430 Sońsk, ul. Ciechanowska 18b
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6713031 , fax. 023 6713031
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie
    ul. Ciechanowska 18b 18b
    06-430 Sońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6713031, fax. 023 6713031
    REGON: 00086187700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bratne.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła publiczna ponadgimnazjalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu sanitariatów w budynku internatu Zespołu Szkół im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sanitariatów w budynku internatu Zespołu Szkół im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) Roboty budowlane: wymiana ścianek działowych drewnianych na murowane, uzupełni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - m.in.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności, tzn.: ich działalność w przedmiocie zamówienia jest zarejestrowana we właściwym rejestrze lub wpisana do ewidencji działalności gospodarczej; 2. Dysponuje personelem kierowniczym odpowiedzialnym za realizację zamówienia, spełniającym poniższe wymogi: - Osoba wskazana na kierownika budowy posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych, oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiada ubezpieczenia OC, - Osoba wskazana na kierownika robót sanitarnych posiada: wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w zakresie robót sanitarnych, oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiada ubezpieczenia OC; - Osoba wskazana na kierownika robót elektrycznych posiada: wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w zakresie robót elektrycznych, oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiada ubezpieczenia OC; 3. W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz potwierdzą dokumentami Zamawiających, że wykonali je z należytą starannością. Przez robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć roboty w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej wykonane w obiektach kubaturowych o łącznej wartości nie mniejszej niż cena oferty, 4. Posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 200.000 PLN; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie według formuły: (spełnia - nie spełnia) na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów z uwzględnieniem treści art. 26 ust. 3 i 4 Ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na wykonanie zakresu objętego niniejszym postępowaniem zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie w trybie art. 44 o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 6) Wykaz personelu kierowniczego odpowiedzialnego za realizację zamówienia. 7) Dokumenty stwierdzające, że wskazana kadra kierownicza odpowiedzialna za wykonanie zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego i ubezpieczenia OC, 8) Wykaz zawierający wykonane przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Jeżeli okres prowadzenia prac jest krótszy od wskazanego w poprzednim zdaniu należy wskazać prace za ten okres. 9) Dokumenty potwierdzające, że wykonane zamówienia zostały wykonane z należytą starannością. 10) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87 poz. 605), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U.87, poz. 605), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bratne.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach