Gmina Miasto Pruszków ogłasza przetarg
- Adres: 05-800 Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7587244
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pruszków
ul. Kraszewskiego 14/16 14/16
05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
tel. 022 7587244 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę kuchni w Przedszkolu Miejskim nr 8 przy ulicy 3-go Maja w Pruszkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie projektu budowlano wykonawczego: - przebudowy pomieszczeń kuchni i zaplecza w celu dostosowania do obowiązujących przepisów sanitarnych o łącznej powierzchni ok. 200m2 (w tym: parter ok. 160m2, piwnica 40m2). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742223004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a/ wykażą się wykonaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 zamówień (rozpoczęte i zakończone) odpowiadających swoim rodzajem pracom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia. Każda przedstawiona praca musi mieć wartość min. 20 000,00zł. b/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum - 1 osobą (projektujący i sprawdzający) posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, - 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych, gazowych, wentylacyjnych, c. o., - 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisanymi na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z regułą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych 3/ Wykaz wykonanych prac projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 4/ Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie 5/ Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności 5a/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 6/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: tj. kserokopie uprawnień budowlanych do projektowania w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych, gazowych, wentylacyjnych, c. o., - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego 7/ Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej remontu i przebudowy budynku nr 15 z zagospodarowaniem i infrastruktura techniczna terenu położonego przy ul. Wóycickciego 1/3 w Warszawie
Dodano: 2009-12-16 - Wykonanie wielobranżowej dokumentacji budowlano - wykonawczej adaptacji budynku dydaktycznego UKSW Nr 3 przy ul. Wóycickiego 1/3 w Warszawie na cele Archiwum UKSW
Dodano: 2009-11-30