Przetargi.pl
Wykonanie remontu Sali Bankietowej zlokalizowanej w skrzydle A gmachu KPRM w Warszawie, Al. Ujazdowskie 1/3.

Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska 69/71
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6946043,6947628 , fax. 022 6946043, 6947204,6949645
  • Data zamieszczenia: 2010-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
    ul. Powsińska 69/71 69/71
    02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6946043,6947628, fax. 022 6946043, 6947204,6949645
    REGON: 01226172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gospodarstwo pomocnicze KPRM

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu Sali Bankietowej zlokalizowanej w skrzydle A gmachu KPRM w Warszawie, Al. Ujazdowskie 1/3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu Sali Bankietowej o powierzchni użytkowej 150m?, kubaturze 562,5m?. Przedmiotowa Sala zlokalizowana jest w skrzydle A gmachu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3 w Warszawie. Jest to obiekt administracji państwowej o charakterze reprezentacyjnym, wzniesiony w początkach XXw. i objęty ochroną konserwatorską. Ogólny zakres robót: Roboty budowlane należy realizować zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym Remontu Sali Bankietowej, który posiada Zamawiający. Wykonawca musi zapewnić całość robocizny, materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw niezbędnych do wykonania robót objętych zamówieniem, zgodnie z jego warunkami, dokumentacja projektową, STWiOR i wskazówkami Inspektora Nadzoru. Zakres robót do wykonania obejmuje: 1. roboty rozbiórkowe, w tym: - rozebranie murów i słupów z cegły; - rozebranie słupów betonowych; - wykucia z murów oraz wykucia w murach; - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych; - demontaż osłon grzejników; - odbicie tynków wewnętrznych; - rozebranie cokołów drewnianych; 2. roboty budowlane, wykończeniowe, w tym: - budowa ścianek działowych z płytek z betonu komórkowego grubości 12cm; - uzupełnienie ścianek lub zamurowań otworów w ścianach z bloczków z betonu komórkowego na zaprawie cementowo-wapiennej; - montaż drzwi automatycznych; - montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych drewnianych fornirowanych z widocznym rysunkiem usłojenia i w naturalnym kolorze ciemnego drewna; - montaż osłon grzejnikowych; - wzmocnienie stropu; - uzupełnienie tynków wewnętrznych zwykłych kategorii III z zaprawy cementowo-wapiennej - przyjęto 10% tynków do uzupełnienia; - uzupełnienie posadzki cementowej - przyjęto 10% do uzupełnienia; - ułożenie posadzki z tworzyw sztucznych z wykładzin tekstylnych układanych luzem (bez kleju); - ułożenie listew przyściennych drewnianych - listwy z mdf; - montaż i dostawa gzymsu styropianowego wykończony masą klejową z zatopiona siatką z włókna szklanego; - tapetowanie ścian; - malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian; - malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów - obudowa dwuwarstwowa belek i podciągów płytami gipsowo-kartonowymi 55-02 na rusztach metalowych pojedynczych. Kierownik budowy jest obowiązany prowadzić dziennik budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienie - zawiera dokumentacja projektowa, będąca w posiadaniu Zamawiającego (projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót). Wykonawca wykona również wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające przed pyłem budowlanym - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy. Roboty te Wykonawca ujmie w kosztach ogólnych budowy. Do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zastosowane wyroby, które nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92 poz. 881).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 6.000,00 PLN, słownie: sześć tysięcy PLN. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cokprm.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach